Tori.fi EI ole suomalainen palvelu, Tori.fi on norjalaisen mediakonsernin Schibstedin omistuksessa. Käyttöehdot ovat pitkät, minä luin ne.
Tori.fi:n käyttöehdoista poimittua (lyhennettynä ja selkokielellä):
Käyttäjä antaa Tori.fi:lle ei-yksinomaisen, maailmanlaajuisen ja maksuttoman oikeuden käyttää,
kopioida, muokata, levittää ja julkaista kaikkea sisältöä, jonka käyttäjä on lisännyt palveluun (esim. kuvat, tekstit, keskustelut).
Toisin sanoen:
Keskusteluissa kaikki lähettämäsi sisältö on vapaata riistaa tori.fi:lle, kuten kaikki muukin.
Taitaakohan toridiilillä mennä tilitiedotkin myytäväksi markkinointitarkoituksiin..?
Heillä on oikeus käyttää kaikkea sisältöä esim. markkinoinnissa tai kumppanisivustoilla jonka sivusto sinusta saa irti.
Ilmoitusasiaa Tori.fi palvelusta!!
Anonyymi-ap
6
238
Vastaukset
- Anonyymi
Tori.fi palvelun omistaa Vend.
EI Schibsted. - Anonyymi
Mitä sitten? Ei mua vois vähempää kiinnostaa, vaikka koko maailma näkisi mun tori-aktiivisuudet.
- Anonyymi
Mitä haet kirjoutuksellasi takaa?
- Anonyymi
Aiemmin oli Tori.fi selkeä ja helppokäyttöinen. Tämä nykyinen hankalampi ja varmasti asiakkaat vähentyneet.
- Anonyymi
Kerroppa sivu minkä ei käytä tietoja markkinointiin sen minkä pystyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2382699- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63841
- 41817
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238805- 127793