Tori.fi EI ole suomalainen palvelu, Tori.fi on norjalaisen mediakonsernin Schibstedin omistuksessa. Käyttöehdot ovat pitkät, minä luin ne.
Tori.fi:n käyttöehdoista poimittua (lyhennettynä ja selkokielellä):
Käyttäjä antaa Tori.fi:lle ei-yksinomaisen, maailmanlaajuisen ja maksuttoman oikeuden käyttää,
kopioida, muokata, levittää ja julkaista kaikkea sisältöä, jonka käyttäjä on lisännyt palveluun (esim. kuvat, tekstit, keskustelut).
Toisin sanoen:
Keskusteluissa kaikki lähettämäsi sisältö on vapaata riistaa tori.fi:lle, kuten kaikki muukin.
Taitaakohan toridiilillä mennä tilitiedotkin myytäväksi markkinointitarkoituksiin..?
Heillä on oikeus käyttää kaikkea sisältöä esim. markkinoinnissa tai kumppanisivustoilla jonka sivusto sinusta saa irti.
Ilmoitusasiaa Tori.fi palvelusta!!
Anonyymi-ap
5
106
Vastaukset
- Anonyymi
Tori.fi palvelun omistaa Vend.
EI Schibsted. - Anonyymi
Mitä sitten? Ei mua vois vähempää kiinnostaa, vaikka koko maailma näkisi mun tori-aktiivisuudet.
- Anonyymi
Mitä haet kirjoutuksellasi takaa?
- Anonyymi
Aiemmin oli Tori.fi selkeä ja helppokäyttöinen. Tämä nykyinen hankalampi ja varmasti asiakkaat vähentyneet.
- AnonyymiUUSI
Kerroppa sivu minkä ei käytä tietoja markkinointiin sen minkä pystyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835