että tietty tummatukkainen lyhyt mies sanoisi minulle edes sen hei sanan, koska en ole varma tunnistanko häntä! Se ahdistaa minua jos en tunnistakaan! Se on ollut minulle varmaa jo kolmen vuoden ajan, että lyhyet miehet ovat sellaisia joista pidän hyvin paljon! On suuri tarve saada olla rakas miehelle ja mies olisi minulle rakas. Kaipaan parisuhteessa olemista ja yhdessä tekemistä ja kaikkea sitä mitä kaksi toisiaan rakastavaa ihmistä voivat yhdessä tehdä!
Odotan sitä
3
109
Vastaukset
- Anonyymi
Olen vain puoliksi elossa ilman rakkautta ja ilman rakkaan ihmisen läsnäoloa!
- Anonyymi
Projekti lamaannutti minut sillä kaikella täysin turhalla esityksellään! Tuntui ettei minulla ollut mitään paikkaa missä saada ajatella rauhassa, ei edes omassa kodissa! En pysty koskaan ymmärtämään sitä miksi se edes aloitettiin! Ja sen takia menetin vakituisen työpaikan. Työpaikan menetys vaikutti elämänlaatua valtavan paljon huonontavasti ja kaikille on varmasti selvää, että kun ihminen voi huonosti ei hän jaksa mitään muuta kuin laahustaa päivästä toiseen! Siksi projektilla ei ollut koskaan onnistumisen mahdollisuuksia liittyen tiettyyn henkilöön! Hänen takiaan en saanut vakituista työpaikkaa ja sitä en anna hänelle koskaan anteeksi! Ja turha luulla, että koskaan haluaisin auttaa häntä mitenkään! Sen lupaan tehdä että haukun hänet, jos hän vielä kerrankin yrittää lähestyä minua! Miten monia vuosia menikään pilalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Projekti lamaannutti minut sillä kaikella täysin turhalla esityksellään! Tuntui ettei minulla ollut mitään paikkaa missä saada ajatella rauhassa, ei edes omassa kodissa! En pysty koskaan ymmärtämään sitä miksi se edes aloitettiin! Ja sen takia menetin vakituisen työpaikan. Työpaikan menetys vaikutti elämänlaatua valtavan paljon huonontavasti ja kaikille on varmasti selvää, että kun ihminen voi huonosti ei hän jaksa mitään muuta kuin laahustaa päivästä toiseen! Siksi projektilla ei ollut koskaan onnistumisen mahdollisuuksia liittyen tiettyyn henkilöön! Hänen takiaan en saanut vakituista työpaikkaa ja sitä en anna hänelle koskaan anteeksi! Ja turha luulla, että koskaan haluaisin auttaa häntä mitenkään! Sen lupaan tehdä että haukun hänet, jos hän vielä kerrankin yrittää lähestyä minua! Miten monia vuosia menikään pilalle!
LOPETTAKAA KAIKKI KAUTTA RANTAIN ESITYS, SE SAA MINUT VOIMAAN TODELLA HUONOSTI! TÄMÄ ON HÄTÄHUUTO! ITKEN NYTKIN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 563726
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.453136Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1532949Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,402805SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.752396Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s611901Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a231878Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1211746Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai681170- 841162