Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
Juhannusterveiset kaivatulle
73
953
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi ei tarvitse pettäjän kanssa viettää yhtään mitään.
- Anonyymi
Kuka se pettäjä on? Kerro!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kaikki kotona ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kaikki kotona ??
Ei. Sinä puutut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menköön sen heitukan kanssa jonka vieressä kävi viime yönä. Tiesin ettei siitä miehestä mihinkään ole. Jumala tiesi. Onneksi se on nyt loppu. Voin jatkaa elämääni. En ole hävinnyt mitään.
- Anonyymi
Juhannusaaton joudun valitettavasti olemaan rakaastani erossa työkiireiden vuoksi, mutta meillä kummallakin alkaa silloin loma, ja rakkaani ei vielä tiedä että lähdemme juhannuspäivänä kahden viikon lomalle Kreikkaan,
- Anonyymi
Tietääkö se gubbe teidän romanssista jo ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö se gubbe teidän romanssista jo ?
Hän nainen siis, että
- Anonyymi
Sää gubbe lähret peukku suussa suoraan ahmedin kanssa sellaiseen kivaan paikkaan
- Anonyymi
Ke*ari lihis saa hyvät pääsylipputulot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää gubbe lähret peukku suussa suoraan ahmedin kanssa sellaiseen kivaan paikkaan
Kuka on ahmed?
- Anonyymi
💪VOIMIA!
- Anonyymi
Itsellä ei ole yhteisiä juhannusmuistoja, mutta moniakin tulee palstalta mieleen. Täällä on ollut hienoja runoketjuja vuosien varrella. Taitavia kirjoittajia.
Tykkään sellaisesta yhteydestä kaivatun kanssa. En osaa kuvitella edes muunlaista.- Anonyymi
Sinä oot gubbe niitä leimejä pikkutuhmia väsyneitä vitsejä pistelly
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä oot gubbe niitä leimejä pikkutuhmia väsyneitä vitsejä pistelly
älä jaksa höpötellä ☺️
- AnonyymiUUSI
Tämän juhannuksen juhannusmuistot voi kertoa vasta parin päivän päästä. Jos on siinä kunnossa...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämän juhannuksen juhannusmuistot voi kertoa vasta parin päivän päästä. Jos on siinä kunnossa...
Otahan varovasti. Pidä huolta itsestäsi, järki päässä, eikä mitään tyhmiä ideoita.
- Anonyymi
Voi vaikka joskus ollakkin. Juhannusta Eelle Iiltä🍀
- Anonyymi
Omo info
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omo info
Todellakin.
- Anonyymi
En tiedä minkälaista juhannusta hän viettää tai haluaisi viettää. Itse en suuremmin juhli juhannusta, mutta on kiva laittaa vähän parempaa syötävää ja juotavaa ja tietenkin käydä saunassa.
Oma juhannukseni on käytännössä mansikkakakkua, saunaa ja pari virvoketta omalla parvekkeella. Laitan myös vähän "paremman" lounaan joko huomenna tai lauantaina. Ei mitään fiiniä, mutta sentään parempaa kuin vain joku salaatti ja sämpylä.- Anonyymi
👍
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä❤️
Tuohon pisteenä iin päälle vielä se kaivattu
- Anonyymi
Hyvää Juhannusta sinullekin
- Anonyymi
Jos minulle toivotit, niin kiitos.
Kaunista kesää saa ihastella, vaikkakin viileää.
- ap 🌻
- Anonyymi
Kaunista ja onnellista juhannusta hänelle!
https://www.youtube.com/watch?v=3XadTxFXW4U- Anonyymi
Olipa hieno biisi W.A.S.Pilta, en ole kuullut. Ja videon jotkut kuvat.. 💔 🩷 Kiitos tästä kuka oletkaan. Onnellista juhannusta sinulle ja hänelle, missä lieneekään!🫂
- Anonyymi
Ihan jees. Vaikka en W.a.s.p.:ia oikeastaan kuuntelekaan, niin Hold On To My Heart on ainakin ensikuulemalta kyllä parempi.
- Anonyymi
Ihanaa juhannusta miehelle, nauti! Annetaan tälle aikaa ja toisillemme tilaa. Mä haluan uskoa, että me voidaan joskus vielä saada meille rennot ja ystävälliset välit. 😊
- Anonyymi
Hyvää juhannusta lentoisin suukoin ja halein ihanimmalle M naiselle.
Toivottavasti vietetään vielä joskus Jussia yhdessä.
Voisitpa laittaa juhannuksena minulle viestin.- AnonyymiUUSI
No voisinpa😅mokoma kiusaaja.
Anyway hyvää juhannusta sullekin.
Joltakin M naiselta, jollekin.
- Anonyymi
Kedoon beibi nii ku Remanderi sanoo
- Anonyymi
Ihanaa juhannusta kaivattuni❤️
En taaskaan saanut sanottua aamulla sulle mitä on mun sydämen päällä. Oon vihainen itelleni kun tilaisuus meni. En tiedä miten rohkeus pettää viime hetkellä. Olit niin komeis juhannushemmo.
Suuria tunteita sua kohtaan🤗 - Anonyymi
Ei ole yhteisiä juhannusjuhlia. Oltais varmaan jossain luonnon helmassa, jos nättiä ilmaa. Vähintään pihalla ☺️ Hän ottaisi alkoholia ja minä vihreätä. Syötäis hyvin, mahdollisesti grillattaisiin jotain. Mutta nyt ei näin mene. Menen ystävän luo grillaamaan. Onneksi on ystävä, muuten en varmaan jaksaisi.
Koitan olla kiitollinen kaikesta siitä, mitä mulla on. Nyt on surutyö, mikä ei oikein edisty niin kuin haluaisin. En itke sitä kuitenkaan siellä missä olen, iloiset juhlat ihanien ihmisten kera. Elämä jatkuu, vähän kyynel on silmäkulmassa koko ajan. Hyvää keskikesänjuhlaa kaikille!- Anonyymi
Tuli pala kurkkuun tuota lukiessa ja omat muistot mieleen. Miten sitä yritti olla muiden seurassa hymyileväinen, vaikka sisältä raastoi ikävä ja paha olo surusta. Ihankuin joku olisi ollut puolikkaana tai puolet liikaa.
Tsemppiä suruusi, helpottaa vielä. Sitten kun on sen aika ja annat sille luvan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli pala kurkkuun tuota lukiessa ja omat muistot mieleen. Miten sitä yritti olla muiden seurassa hymyileväinen, vaikka sisältä raastoi ikävä ja paha olo surusta. Ihankuin joku olisi ollut puolikkaana tai puolet liikaa.
Tsemppiä suruusi, helpottaa vielä. Sitten kun on sen aika ja annat sille luvan.Aika kauan on tämä tunne jatkunut. Nyt tuli se konkretia, kun näin hänet toisen kanssa. Mä luulen että universumi yrittää näyttää mulle tilanteen, koska jo muutaman kerran tullut vastaan toisen kanssa jossain päin parin viikon sisään. Yleensähän ei edes törmätä missään. Olen hajalla, mutta ei auta. Toivottavasti helpottaa vielä. Kiitos tsempeistä ja hyvää keskikesän juhlaa 💛🧡❤️
- Anonyymi
En pysty edes lähettämään terveisiä, kun surettaa koko juttu.
- Anonyymi
Mikä surettaa?🫂 minuakin surettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä surettaa?🫂 minuakin surettaa.
No ku hänellä on oma elämä ja minulla on oma elämä. Eikä radat kohtaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ku hänellä on oma elämä ja minulla on oma elämä. Eikä radat kohtaa.
Ne voi saada vielä kohtaamaan, on meillä keinomme💗
- Anonyymi
Eñsimmäinen Juhannus on vaarallisin...
- AnonyymiUUSI
Millä lailla?
- Anonyymi
Hänen läsnäolonsa on tärkeää ensimmäinen Juhannus
- Anonyymi
Mennään risteilylle ...
- Anonyymi
Laivassa omat huoneet molemmilla
- Anonyymi
hyvää juhannusta rakas 🌴
- Anonyymi
Hyvää juhannusta rakas mies😘
- Anonyymi
Hyvää juhannusta kaunis rakkaani 🤩🌈❤️ ensi vuonna viimein yhdessä, eiks niii ☺️
- Anonyymi
Juu rakas. Silloin yhdessä..❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu rakas. Silloin yhdessä..❤️🔥
Ei mulla kyllä nytkään mitään suunnitelmia oo että jos pyytäisit niin valmis oisin jo tänä vuonna ☺️💕
- Anonyymi
Voitaisiin vaikka soudella järvellä kaksistaan auringon ollessa alimmillaan. Hetki vain meille. Kertoa, että rakastan ja näyttää hetken kauniilta kuin morsian.. Muistoja ei ole, mutta näin juhannuksen tienoilla, hän on ollut paljon mielessäni. Siksipä olen taas täälläkin käynyt.
Juhannukseen kuuluu tietenkin olennaisesti myös ystävät, lemmikit, ehkä sukulaisetkin, juhannusjuhlat, viina, kokko, riitely laskuhumalassa, tanssiminen.
Muistan kerran yhdet juhannusjuhlat pirtissä sateisena kesänä, kuusimetsän keskellä, kun olin ehkä 13 vuotias, niin tuli pitkä, humalainen aikuinen mies pyytämään tanssiin. En tiennyt yhtään mitä sanoa, semmoisessa esiteini-iän hämmennyksessä, ihan nuorena neitosena. Toljotin vaan. Isäni sanoi, etten tule. Se on hyvä muisto. - Anonyymi
Totts kai on yhteisiä
- Anonyymi
Muumitaika:
”Ensin pitää kulkea seitsemän kertaa itsensä ympäri ja samalla vähän murista ja polkea maata. Sitten pitää mennä takaperin kaivolle ja katsoa sinne. Ja silloin näkee vedessä sen, jonka kanssa menee naimisiin.”
Muumi ja vaarallinen juhannus🤭- Anonyymi
🤣🤣🤭
- AnonyymiUUSI
Ja sitten tulee poliisi.
- AnonyymiUUSI
Rutiininomaiselta terkut rohkeammalle naiselle, jonka kanssa toivottavasti kehittyisi luottamusvälit. Minäkin toivon sitä (vaikka ei välttämättä siltä vaikuta). Mukavaa viikonloppua.
- AnonyymiUUSI
❤️Rohkea nainen kuittaa ja kiittää🫡Hyvää juhannusta ❣️
- AnonyymiUUSI
Tööt tööt matkailuauto odottaa sinua jo juhannuksen viettoon. Varaudu! Voi tulla elämänikäinen reissu.
Hyvää juhannusta ❤️- AnonyymiUUSI
Missä ja kuka odottaa 😍❤️ niin ja ketä 🤔
- AnonyymiUUSI
Huomenta azizam!
https://youtu.be/MI9ZpIKgyf0?feature=shared - AnonyymiUUSI
Hyvää Juhannusta, ei kaivattu, ei Ahmed, pantteri, Polle, Juha, Lauri tai Timo 🙂 Oot ainut jonka kanssa ei tule ahdistunut tai pahaolo enää. Vietä Kiva Juhannus! Ja hyvää kesää 🙂 Minä taidan lähteä etsimään apiloita ja täyttämään vesipalloa 🙂
- AnonyymiUUSI
eikä siis viikinki tai Ritari, tai automies 🙂
- AnonyymiUUSI
Mä haluun olla välilehdellä 👩🍒🍒🍒🥰
- AnonyymiUUSI
On noita kolmekymmentä vietetty yhdessä.
- AnonyymiUUSI
Ethän murehdi, ymmärrän kyllä enemmän kuin hyvin.. Kyllä tämä tästä. 🤗🤗☀️
- AnonyymiUUSI
Tänäkin juhannuksena ajattelen sua
S>J- AnonyymiUUSI
Samoin.
- AnonyymiUUSI
Hyvää Juhannusta, J-mies🫂 Vee
- AnonyymiUUSI
Suomi on sammuva saatto hoidossa oleva vanhusten vanhain koti.....Feministi suomi ämmä tässä tulos
- AnonyymiUUSI
Hyvää juhannusta kultainen. Älä suutu vaikka kirjoitin tuon kultainen sanan.
- AnonyymiUUSI
Tietäisitpä, minkä tunteen sait aikaan, kun tulit vastaan toissapäivänä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892548Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2011622- 1161560
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411431Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641182Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻73953- 56949
- 45837
- 63829
- 61815