Oletko törmännyt näkijään, jonka yhteys vaikuttaisi olevan jonnekin muualle kuin pyhään ja korkeisiin energioihin, ja ainakin katsoessaan leikkii kysyjällä kuin kissa hiirellä, vallasta nauttien, epäselvästi asian ilmaisten, mutta kuitenkin toivoa luoden. Itse olen ollut tekemisissä tällaisen kanssa pariin otteeseen. Ihan kuin nauttisi siitä tuskasta ja epäselvyydestä, jota saa kysyjälle aiheuttaa. Kehuskelee mielellään omilla ansioillaan ja esim. ulkonäköönsä kohdistuneella ihastelulla, nimittelee muita ihmisiä kevyin perustein kateellisiksi ja narsisteiksi. Omaa jonkinlaista miesvihaa, jonka ilmaisee suhteellisen suoraan ja yrittää vetää kysyjän mukaan tähän ajatusmaailmaan.
Selittelee muuttuneita näkyjään kysyjän toimilla, eli käytännössä ei näe lopputuloksia asioihin. Näkeminen perustuu jonkinlaiseen telepatiaan, nykyhetkeen ja tietojen kalasteluun. Nyt jälkikäteen on todettavissa, että mitään ei ole varsinaisesti nähnyt. Tätä näkijää on kehuttu eri yhteyksissä, mikä herättääkin oudon tuntemuksen, nostattaako tämä itseään erinäisissä paikoissa vai onko muiden kokemus vain jostain syystä tyystin toinen tästä.
Itseäni painoi alas nostamalla esiin lapsiasian, josta en edes kysynyt. Lapsi oli kuulemma varattu sillä hetkellä minulle, mutta se menee muualle ja pois jos en toimi nopeasti ja hanki lasta yksin. Lapsen saaminen on elämän tärkeimpiä asioita ja toimeen tulee ryhtyä, vaikka sitten yksin ja täysin turvaverkotta, aina sitä kuulemma jotenkin selviää. Sai itseni aikamoisen surun valtaan pariksi kuukaudeksi puheillaan, olin asian käsitellyt aiemmin, mutta nostatti kuin tarkoituksella näitä kipeitä kohtia esiin ja oikein mehusteli niillä. Lisäksi sanoi ihmisestä jopa saman katselmuksen aikana, että tämä on henkinen eikä varoitusmerkkejä nouse. Seuraavassa hetkessä sekoittaa pakkaa ja toteaa, että kyseinen ihminen onkin pinnallinen, narsistisia piirteitä omaava ja arvottaa kaiken rahassa ja ikään kuin kumoaa omat aiemmat sanomisensa jättäen kysyjän epätietoisuuden ja hämmennyksen valtaan. Samoin ko. Ihmisen tuli olla "se oikea" tämän näkijän mukaan, mutta yllättäen toteaakin, että tässä elämässä ette kyllä toisianne valitettavasti saa, oikein kuin nauttien siitä emotionaalisesta kivusta, jota puheillaan saa aikaan. Tässä näkijässä on jotakin outoa ja varoittavaa, ei ole sitä mitä esittää. Leikittelee kysyjän asioilla, mutta osaa tehdä sen aidokkaasti, että saattaa mennä joillekin läpi. Tämän ristiriitaisuuden saattaakin havaita vasta myöhemmin kun pohtii kuulemaansa.
Lisäksi olen kuullut tästä, että puhuu ikään kuin ylätasolta kysyjälle kuin lapselle, mitä ei itseni kanssa ole tehnyt. Luulen, että tuo on yhteydessä siihen, miksi halusi nokitella kanssani. Teennäisyys on aistittavissa ja luulenpa, että huomaa ketkä näkevät tämän shown läpi ja tämä herättää ko. hahmossa negaatiota tms. jonka kohdistaa suoraan kysyjään. Tämä myös naureskeli minulle kun minulle ei ole koskaan sanottu, että minua rakastetaan. Ihmissuhteissa siis.
Kaikki ei näissä itseään nostattavissa todellakaan aina ole sitä miltä näyttää ja saattavat tehdä psyykkistä vahinkoa kysyjille joko vahingossa tai tarkoituksella.
Oletko törmännyt näkijään, jonka yhteys vaikuttaisi olevan jonnekin muualle kuin pyhään ja korkeisii
Anonyymi-ap
0
71
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651423Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109865YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä46699- 57690
- 54688
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39677Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025645Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66633Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69621Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.40616