Onkos tullut osteltua kuin miljonääri?
Oletteko tilanneet temusta ja jos mitä?
14
192
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kyllä. Pesukoneen alle sellaiset kumitassut, 2 euroa. Täytti tehtävänsä.
Noloo tunnustaa, mut sit tilasin 10kpl nipun kalsareita ja pari paitaa. Paidat oli lähinnä koomisia, sellasta jostavaa ja venyvää "jotain"? Ilmeisesti jotain kumia tahi muovia. Kangasta ne ei ole nähnytkään.
Kalsarit meni samantein roskiin kun sen temun roskapussilta näyttävän pakkauksen avasin. Ilmoille tulvahti aivan hirveä sellainen lähinnä teollisuus liuottimmen haju, aivan karmea. - Anonyymi
Ei sieltä edes tarvitse tilata mitään. Pelkän sivun selaamisen jälkeen tulee soittoja ulkomaalaisista numeroista.
- AnonyymiUUSI
Puhelimeen saa myynnin esto numeron, niin eivät soittele.
- Anonyymi
Mä tilasin motorisoidun naisen 😍
- Anonyymi
Tilasin pierutyynyn ja asettelin sen opettajan persiin alle :DDDD
- Anonyymi
Mä tilasin "tähtilaser projektorin" sen idea oli että se heittää tahtikuvioita ja tähtitaivaan seinille ja kattoon. Onneksi testasin enne kuin annoin lapsille, ja roskiin meni. Lapset säästy pettymykseltä.
- Anonyymi
Hyvin toimittu!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin toimittu!
Temulla rälläkkään hirrenvuoluun terä 6.80e. Täsmälleen samanlainen terä suomalaisessa ksupassa 67e.
Ei ihme jos tilataan temulta.
- AnonyymiUUSI
Olen tilannut ja tilaan tarpeen mukaan edelleenkin! Minulla ei ole pienintäkään valittamista, ja ihan jonkin verran olen melko pitkän elämäni aikana ennättänyt
-mukamas paremman laatuisia- tuotteita käyttämään. Nyt kun kokemusta on kertynyt riittävästi, eli kymmeniä paketteja Temusta (sekä Aliexpressilta) en näillä näkymin tule kovin paljon kotimaisista kaupoista mitään hankkimaan. Itseasiassa olen saanut parempaa tavaraa monin verroin halvempaan hintaan kuin mitä paikalliset kaupat tai monet verkkokaupat kykenee tarjoamaan, tai sitten niillä on sen verran hurja hinta etten maksaisi vaikka rahaa olisikin. Minun ostokseni Temusta koostuu lähinnä vaatteista ja kengistä, jos kyllä vähän muustakin, mutta nuo ovat yleensä mitä tilaan. - AnonyymiUUSI
Ostatteko visalla, se lie turvallisin maksu.
- AnonyymiUUSI
Minä olen aina maksanut Klarnan kautta.
- AnonyymiUUSI
Takin ja osia tuohon leikkuriin siitä toisesta Kiina kaupasta ihan hyviä olivst
- AnonyymiUUSI
Kondomeja, kaikissa oli smettis säiliössä reikä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063118Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2311949- 1361849
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois571843Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641352- 961225
- 611155
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841154- 591137
- 67972