Ei ollut sattumaa että juhannusterveiset meni minne meni ja ei mennyt ihan jokapaikkaan. Tämä kertoo paljon. Unohdan, vaikka helppoa se ei tule olemaan.
Asia on selvä
22
497
Vastaukset
- Anonyymi
Se kertoo kyllä välittämisen tasosta. Parempi unohtaa.
- Anonyymi
Siltäkö tuntuu? Voimia sinulle jos on rankkaa
- Anonyymi
Jos oikeasti välittää niin haluaa muistaa juhannuksena.
- Anonyymi
Helposti se hylkäys tuntui tapahtuvan. En silti kanna siitä tylystä jättämisestä kaunaa. Kaikkea hyvää sinulle!
- Anonyymi
Alkaa ymmärtää, ettei se koskaan välittänytkään 😀
- Anonyymi
Niinpä, eiköhän se ollut molemminpuolista välinpitämättömyyttä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, eiköhän se ollut molemminpuolista välinpitämättömyyttä!
Jos miettii kumpi on näyttänyt välittämistä enemmän muutaman vuoden aikana, niin tajuaa että arvostusta toisen puolelta ei koskaan ollutkaan.
- Anonyymi
No parempi tajuta myöhään kun ei milloinkaan. Hyvin selkeää dissaamista 😂
- Anonyymi
Vielähän sitä ehtii juhannusterveisiä lähettää
- Anonyymi
Kukaan valittajista ei ole tainnut itse toivottaa hyvää juhannusta 😃 ei ole sukupuolisidonnainen asia tämäkään.
- Anonyymi
En tullut sanomaan, koska olen vieläkin hämilläni tästä kaikesta. Etenkin eilinen lähes konkreettinen yhteentörmäys. Mitä ihmettä tämä on?
- Anonyymi
Joku toinen arvostaa enemmän. Hän ei arvosta tarpeeksi.
- Anonyymi
Ehkä hän halusi vain näyttää nyt vähän suoremmin että häntä ei kiinnosta.
- Anonyymi
Ainoastaan viisastuu. Tietää itsekin, miten jatkossa toimii. Ja ehkä ei anna arvostusta jatkossa sellaiselle joka ei sitä ansaitse. Turhaahan se on.
- Anonyymi
Juhannushan on vasta alussa.
- Anonyymi
No niin on 🩶
- Anonyymi
Antaa hänen mennä. Parempaakin on ❤️
- Anonyymi
Ihanan vapauttavaa päästää irti jostakin, joka ei koskaan antanut sinulle takaisin sitä arvostusta mitä sinä annoit hänelle.
- Anonyymi
Minkälaista arvostusta sinä annoit vanhemmalle naiselle?
- Anonyymi
Jos tarkoituksena on sivuuttaa (ei ollut ensimmäinen kerta) niin nyt en enempää yksipuolisesti osoita huomiota jatkossa.
- Anonyymi
Hän taisi katkeroitua jostain pahasti ja näytti sen sitten niin että kohdisti terveisensä muualle.
- Anonyymi
Jos se sivuuttaminen ei ollut ensimmäinen kerta, niin miksi hän ei sivuuttaisi myös jatkossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275