sellaista tulevaisuutta, että minun pitäisi ystävänä olla aina auttamassa henkilöä joka sitä minulta vaatisi ja haluaisi! Oma parisuhteeni oli huono sen takia ettei mies osannut kommunikoida eikä näyttää tunteitaan. Hän kuuluu nepsyihin ja siitä syystä hänen oli vaikea ymmärtää minun näkökulmaani koskaan! En koe tarvetta auttaa ketään muita kuin omaa uutta kumppania koska sellaisesta haaveilen, että olisimme toisillemme tuki ja turva!
En näe mielekkäänä
Anonyymi-ap
0
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222110- 1381992
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81212Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881180- 621086
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991057- 61950
- 67931
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45906- 2831