Woman I cant make

Anonyymi-ap

Any SENSE of this and this is the SIXth time

31

266

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

This seems to be the current CLIMATE

• Anonyymi
        UUSI

This is the climate that we are CYCLING

• Anonyymi
      UUSI

I think there have been more times

• Anonyymi
        UUSI

More than you can imagine

• Anonyymi
      UUSI

What magic is this? Is it a HOLOGRAM

• Anonyymi
      UUSI

Duuuude! What are THOSE

• Anonyymi
        UUSI

Clues Watson

• Anonyymi
      UUSI

ITS a 3D vision so real

• Anonyymi
      UUSI

I can make a lot of Sense, in fact, after years of research It all fits together perfectly. Goes to show you should ALWAYS trust your gut instinct

• Anonyymi
        UUSI

(Scam) Artists

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

(Scam) Artists

Oh those losers with all AI and IT

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oh those losers with all AI and IT

Especially this unemployed lil boy who some judas k set’s everything ready so he can feel like he got it going on

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Especially this unemployed lil boy who some judas k set’s everything ready so he can feel like he got it going on

That money for partying and clubbing don’t come itself

• Anonyymi
      UUSI

I can't stand this anymore. This is crazy. I miss you like hell 💓

• Anonyymi
        UUSI

Funny you should say that

• Anonyymi
      UUSI

I've been hopelessly in love with you (?) for years. Your style seems familiar, have we seen each other before? And this isn't a conversation at a bar. Have we passed each other here?

• Anonyymi
      UUSI

Is that my problem mate

• Anonyymi
      UUSI

luuletko että saavat hyvän elämän kaiken sen jälkeen mitä minulle tekivät ja kuinka pitkään jotta välttivät ja saivat itse. onhan ne järkyttävän hirveitä ihmisiä ja kaikki mitä niillä on perustuu petollisuuteen ja muiden hakkaamisiin. ja jos jotain saavat toivottavasti saavat kaikkeen sitä mitä ovat itse tehneet. eivät kovin kauniita sieluja tai kovinkaan rehtejä ihmisiä.

• Anonyymi
      UUSI

toivottavasti menettävät itsekin ja saavat sanat kolhut kaikkeen. työhön, rahaan, uraa, kotiin, elämään, kaikkeen mitä tekivät minulle. viha teitä kohtaan kasvaa vaan joka päivä, toivottavasti saatte kaikkea huonoa ja pahaa.

• Anonyymi
      UUSI

ja niiden pennuille myös, myös aikuisille, estetä ja huonoa ja orjuutusta ja hakkaamista. ja niille naisille myös, ja mitä tekevät toivottavasti hakataan muille ja saavat huonoa ja turpaan. viha vaan kasvaa teikäkäisiä kohtaan. kiva tietää että saavat myös töihin ja uraan paljon huonoa ja hakkaamista 😂ja niiden pennut menettää elämästään yhtä monta vuotta orjuiteen hakkaamiseen ja muuhun. viha on mielletä teitä kohtaan 😂

• Anonyymi
        UUSI

No niin tästä tätä guben tekstiä sitten lavastelemaan ku työmies kerran mahdollistanut assetit tähän oikeutettuun ”huoleen”

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No niin tästä tätä guben tekstiä sitten lavastelemaan ku työmies kerran mahdollistanut assetit tähän oikeutettuun ”huoleen”

So do you self a favour

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

So do you self a favour

Never gonna work again if not at least try to make better moves for your own future. Party’s over, see bigger pic

• Anonyymi
      UUSI

Laita korkki kiinni.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi minulle kostat? En minä ole noita tehnyt. Se on eri porukkaa eikä minulla ole ollu suhteita kun teillä on ollut, enkä ole ollut mukana siinä missä te, ehkä vaikuttaa ikä tai ympärillä olevat ihmiset. Mutta en ole tehnyt mitään, siksi kk en ole tiennyt tai ollut samassa tietoisudessa eikä teiltä ole minuun tietääkseni tullut mitään. Yhdessä tulee hyvät energiat, ei tarvita tietoisuuden sekoittumista. Huomattiin se siellä Hankasalmella ja meidän työporukka sekä vanha asui porukka ikävöi niitä energioita, joissa on hyvä olla. mutta siellä on henkiä mukana, siellä Lontoossa omat ja oo ola että Suomessa niin sanotut vaaleat timantit ja viikingit vaikuttaa teihin. mutta en voi olla minä, kun olen eri aikaan ja eri tietoisuudessa, eli en ole tiennyt ja elänyt ihan eri elämää. sama sille Mirkalle ja Leenalle. ei mene kaikilla samoin, itse vaikuttaa ja porukka missä on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi minulle kostat? En minä ole noita tehnyt. Se on eri porukkaa eikä minulla ole ollu suhteita kun teillä on ollut, enkä ole ollut mukana siinä missä te, ehkä vaikuttaa ikä tai ympärillä olevat ihmiset. Mutta en ole tehnyt mitään, siksi kk en ole tiennyt tai ollut samassa tietoisudessa eikä teiltä ole minuun tietääkseni tullut mitään. Yhdessä tulee hyvät energiat, ei tarvita tietoisuuden sekoittumista. Huomattiin se siellä Hankasalmella ja meidän työporukka sekä vanha asui porukka ikävöi niitä energioita, joissa on hyvä olla. mutta siellä on henkiä mukana, siellä Lontoossa omat ja oo ola että Suomessa niin sanotut vaaleat timantit ja viikingit vaikuttaa teihin. mutta en voi olla minä, kun olen eri aikaan ja eri tietoisuudessa, eli en ole tiennyt ja elänyt ihan eri elämää. sama sille Mirkalle ja Leenalle. ei mene kaikilla samoin, itse vaikuttaa ja porukka missä on.

ja niissä miehissä on myös henkiä ja demoneita, ei ole kaikki ihmisiä. Ja sekoittuu ihmisiin joita kaipaatte. ja osalla naisia mukana, myös ne ovat mustasukkaisia. en puhu enempää etten ole taas hullu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ja niissä miehissä on myös henkiä ja demoneita, ei ole kaikki ihmisiä. Ja sekoittuu ihmisiin joita kaipaatte. ja osalla naisia mukana, myös ne ovat mustasukkaisia. en puhu enempää etten ole taas hullu.

hyvä yrittää päästä valoisaan tasoon, ja hyväntuulisiin ihmisiin. eli päästä irti negatiivisista tunteista, nukkumisessa on jotain. Joskus herään siihen itse, eli silloin olet osittain kiinni jossain pimeässä ja negatiivisessa. Ja puuhaa normaalia asioita, se lisää hyvää energiaa. Paniikki on onneksi normaali tunne, ja pois esim siitä kylmyydestä ja tunteettomuudesta. Itse jatkossa vältän yhteydenpitoa vaikka telepaattisesti tai romanttisia suhteita. Oikeassa elämässä hyvä tehdä kaikki. Muutama ystävä on, ihan vaan meifm kaikkien parhaaksi. mutta he ovat kaukana eikä yhteys ole jatkuvaa. mutta saa apua jos jotain on lähellä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ne jotka yrittää hakata ja vaihtaa elintasoa ja elämän polkuja lopulta kuolevat koska tekevät sen pimeyden voimilla. näen heistä jo muutamia naisia ja miehiä ja ovat rumuuden ja pimeyden vääristämiä jo. ja jälleen sanotaan ei suostuta, eikä muuhunkaan. etsitte muita keinoja ja menette hoitoon itse.

• Anonyymi
      UUSI

I cant get no SLEEP at night
      Being without you is DEPRIVATION

• Anonyymi
        UUSI

Deprived

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      394
      2842
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      76
      2239
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      112
      1785
    4. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      192
      1499
    5. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1472
    6. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1447
    7. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1445
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1323
    9. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1287
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1256
    Aihe