Pari kertaa puhelinmyyntihuijarin uhriksi joutuneensa en enää koskaan tilaa mitään puhelinmyyjältä.
En osta enää ikinä mitään puhelinmyyjältä.
11
136
Vastaukset
- Anonyymi
Mitään ei osteta näkemättä
- Anonyymi
Et kerrasta oppinut.
- Anonyymi
Ostaisin aurinkopaneelit
- Anonyymi
Myykö puhelinmyyjä muutakin kuin puhelimia?
- Anonyymi
Kannattaa muistaa, että puhelinmyyjiltä saa tuotteesta kuin tuotteesta aina kaikkein parhaimmaat tarjoukset.
Elisan puhelinmyyjäkin soittelee tämän tästä, ja tarjoaa puheliittymiöä- ja laajkaistoja. Sanoo että hänellä on niin edulliset hinnat, että parempia ei löydy netistäkään. Olen tarkistanut asian, näin tosiaan on.
Puhelinmuyyntiasiakkaan etuna on täydellinen palautusoikeus 14 päivän ajan. On täysin riskitöntä ostaa tavaraa ja palveluita puhelinmyyhältä.- Anonyymi
Ei soittele Elisan eikä muidenkaan firmojen puhelinmyyjät.
Tarjousten teko puhelimitse on kiellettyä toimintaa. - Anonyymi
"Elisan puhelinmyyjäkin soittelee tämän tästä, ja tarjoaa puheliittymiöä- ja laajkaistoja. Sanoo että hänellä on niin edulliset hinnat, että parempia ei löydy netistäkään. Olen tarkistanut asian, näin tosiaan on."
Ihan totta. Suurin osa netissä olevista liittymähinnoista on ryöstöhintoja, tarkoitettu toopeille jotka luulee niiden olevan oikeita hintoja.
Kuitenkin ne tavallisten puhelinmyyjien "tarjoukset" on nekin ihan poskettomia. Usein +5-10 euroa siihen mitä voit saada, jos näet vähän vaivaa.
Kunnolliset tarjoukset saat vain winback-puhelinmyyjiltä 1-2 päivää ennen liittymän siirtymistä kilpailijalle.
Tuo viimeinen lause koskee lähinnä Elisaa. Muilta operaattoreilta voit saada kohtuullisia tarjouksia pian liittymänsiirron käynnistymisen jälkeen.
Vain Globetelin nettihinnasto pitää paikkaansa. Moin hinnasto suurin varauksin, eli heiltäkin saa nykyisin parhaat tarjoukset winbackina, mutta normihinnasto on kohtuullisempi kuin isoilla toimijoilla.
Puhelinmyyjä huijaa aina.
- Anonyymi
Puhelinmyyjältä kuultua faktaa:
Uusi hieno 3G DC (dual carrier) verkko ei voi ruuhkautua niin kuin perinteinen 3g-verkko.
Uusi hieno 4G-verkko ei ruuhkaudu niin kuin 3G-verkot.
Uusi hieno 5G-verkko ei ruuhkaudu niin kuin 4G-verkot.
Uutta hienoa 6G-verkkoa odotellessa...
Kulutusvaikutussopimuksella voit halutessasi alentaa sähkön hintaa sovitusta kWh-hinnasta.
Olet voittanut ilmaisen lehtitilausjakson. (Edelleen odotan niitä lisätietoja sähköpostiin!)- Anonyymi
Olen testannut Espoossa kahdella samanlaisella Samsung-puhelimellä Elisan 4G ja 5G verkkojen nopeuksia.
Päiväsaikaan niissä ei ole juuri mitään eroja. Molemmista tulee 30...55 Mbit/s vaihtelevasti. Vakaata, ennustettavaa nopeutta ei ole kummallakaan.
- Anonyymi
> Kunnolliset tarjoukset saat vain winback-puhelinmyyjiltä 1-2 päivää
> ennen liittymän siirtymistä kilpailijalle.
Nuo oman asiakkaan viime hetkellä "takaisin voittamisen" yhteydessä tarjottavat palvelut ovat kuitenkin lyhytaikaisia.
Tarjotaan esimerkiksi 6 tai 12 kuukaudeksi jokin alennettu hinta. Mutta sitten on taas ihan sama listahinta edessä niillekin- Anonyymi
Ja se tarkoittaa, että sama operaatio pitää tehdä taas uudestaan, jos ei halua välttämättä maksaa tuplahintaa samasta palvelusta.
Onneksi ne tarjoushinnat on sentää 12 tai 24 kk. Joku joskus saanut jopa 36 kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2316187
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263984- 932780
- 412217
- 331992
- 481950
- 1091820
- 211686
- 271532
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2291446