odotin sua rakas oikeesti
odotin sua rakas oikeesti
21
414
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Missä rakas?
- AnonyymiUUSI
Missä sä odotit?
- AnonyymiUUSI
Pysäkillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pysäkillä.
pk;n edessäkö..
- AnonyymiUUSI
Milloin?
- AnonyymiUUSI
No voi sua.. en mä mihinkään ole kadonnut. Kyllä me vielä päästään juttusille🤍
- AnonyymiUUSI
Olisitko halunnu gubbe laulaa sille jänis istui maassa polvella istuen?
- AnonyymiUUSI
Mä odotan sua tänä iltana...
- AnonyymiUUSI
Mäkin odotan😌
- AnonyymiUUSI
soita ja kysy
- AnonyymiUUSI
Tänne kirjoittelevat ei odota oikeasti mitään. Tehkää tai itkekää
- AnonyymiUUSI
Ps kenen syy, että eräs boikotoi koko firmaa yhteistyökumppaneineen. No se ei toki karusellia kaada, mutta ei ehkä mene iha ku pitäis kun on nämä tietyt naminami halihali arvot tai prinsiipit miten ihmisiä kohdata
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ps kenen syy, että eräs boikotoi koko firmaa yhteistyökumppaneineen. No se ei toki karusellia kaada, mutta ei ehkä mene iha ku pitäis kun on nämä tietyt naminami halihali arvot tai prinsiipit miten ihmisiä kohdata
Ja tästä siis poistui eräs kommentti erästä pakkomielteistä kuvittajaa koskien
- AnonyymiUUSI
Tehkää vauvoja...
- AnonyymiUUSI
Ne on kivoja hoitaa
- AnonyymiUUSI
Säkö se olit? Mustassa hupparissa?
- AnonyymiUUSI
ei se mies ole mulle mitään tuonut ettekä tekään, kostskaa niille mitä vittua multa viette eikä kiinnosta kun pääsette eläkkeelle tai vapaalle niin sitten...
- AnonyymiUUSI
minähän olen sinkku, eli teen kuten tahdon. enlä kotoa saa mitään saa, jos Hakkaa ja estää ja yrittää huonoon joutuvat maksamaan itse. enpä oo mitää saanut keltäkäön joten ei tarvii mitään antaa ja takaisin saa vetää turpaan.
- AnonyymiUUSI
ja kiinnostas työ ja Ura ja perhe, ei lasten teko ja muiden auttaminen.
- AnonyymiUUSI
Olisit vihjaissut,niin olisin tullut
- AnonyymiUUSI
ai koska, missä ja ketäs odotttelit? 😍🤔
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4072884Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata762249Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1121785Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1921499- 771472
- 271447
- 1091445
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191333- 801297
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411271