SDP osa vastusti rajalakia, kuin nyt miinojen takaisin ottoakin huomattava osa. Vihreät ja vasurit vastusti kaikki.
Miinat kuitenkin palautuu Venäjä mielisten vastustuksesta huolimatta.
Kysynkin demareilta, miten Venäjä saa miinoja käyttää ja Suomi ei, mikä tovereilla kantanne. Nyt ette voi persuja syytellä, persut oli kaikki kuten keskustakin ja hallitus miinojen ja rajalain hyväksymisen kannalla.
SDP hämäys muka gallupeissa jakautunut puolue olisi keulilla
6
73
Vastaukset
- Anonyymi
Ai sama henkilö ahkeroi täälläkin valeuutisia. SDP ei hämää mitään, gallupit ovat meillä päin puolueettomia ja asiallisia.
- Anonyymi
"SDP ei hämää mitään, gallupit ovat meillä päin puolueettomia ja asiallisia."
BUUAAAAAHAHAHAHHAHAAAAAAAAA, ihan paras vitsi ikinä... Yksi maailman harvinaisimmista olioista, on REHELLINEN DEMARI, niitä ei löydy mistään.
- Anonyymi
SDP horjuu rajusti Suomen turvallisuuden kannalta kriittisissä kysymyksissä - voiko Kiljusen kaartiin tosipaikan tullen luottaa, jos puolue joskus johtaisi punavihreää hallitusta?
https://www.suomenuutiset.fi/sdp-horjuu-rajusti-suomen-turvallisuuden-kannalta-kriittisissa-kysymyksissa-voiko-kiljusen-kaartiin-tosipaikan-tullen-luottaa-jos-puolue-joskus-johtaisi-punavihreaa-hallitusta/- Anonyymi
Eihän kait äärivihervasudemut päätukijaansa Puttea voi vastustaa tiukan paikan tullen, siksihän ovat Rysselissäkin TEKEMÄSSÄ samanhenkisten kanssa läheistä YHTEISTYÖTÄ.
- Anonyymi
Avaaja voisi kertoa puolueen jossa kaikki ovat aina samaa mieltä kaikesta?
Miten sellainen porukka voisi saada mitään kehitystä aikaan missään jos yksi määrä ja loput peesaa? - Anonyymi
Yksikään Demu ei äänestänyt vastaan.😜
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477