Volodomyr zelenskyin presidenttiys on jo päättynyt ja uusia vaaleja ei oo pidetty joten ei zelenskyin mikään presidentti voi enää olla
Ukrainan presidentti
9
344
Vastaukset
- Anonyymi
Ei olekaan. Näin sen just pyöräilemässä Kauppalankadulla.
- Anonyymi
Niin niin,et ensin sieltä tuli nuoret miehet Suomeen sotaa pakoon ja nyt sit zelenskyin perässä, koska häviää ne sen sodan jokatapauksessa mut en tiedä milloin.ehkä sit sit kun kukaan maa ei enää anna sinne rahaa
- Anonyymi
Trump ajatteli tehdä zelenskit. Aiheuttaa itse sotatilan Usalle, eikä voida sitten erottaa.
- Anonyymi
Kohta trumppiki pyöräilee sitten tuolla kaupungilla
- Anonyymi
Aloitus toistaa putinistista propagandaa. Ukraina on sodassa ja sen perustuslain mukaan vaaleja ei sodan aikana pidetä, vaan istuva presidentti jatkaa.
Entä putinin presidenttiys? Onko vaalit Venäjällä jotain muuta, kuin lännelle suunnattua teatteria? - Anonyymi
Ei sitten pyöräillä suojateillä, ettei tarvi pyytää poliisia sakottamaan. Ja valot hämärässä.
- Anonyymi
Bolliisilla jäänyt koulutukseen aukko, jos suojatiellä pyöräilystä sakottaa.
- Anonyymi
Koomikko kähmii vain suomalaisten rahoja omille tileilleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60838
- 47809
- 45732
- 40731
- 39688