Tiedätkö miten pahalta tuntui

Anonyymi-ap

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.

61

960

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joskus käy! Ihmisten pitää myöskin elää...

• Anonyymi

Tuolla kommentilla alennat aloittajan kokemusta. Hän avautui sä mitätöit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla kommentilla alennat aloittajan kokemusta. Hän avautui sä mitätöit

En todellakaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan!

Jos yhteys katkeaa kun vetäydyt se ei ole oikein toista osapuolta kohtaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos yhteys katkeaa kun vetäydyt se ei ole oikein toista osapuolta kohtaan

No, ei kyllä olekkaan. Tässä olen samaa mieltä😏.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, ei kyllä olekkaan. Tässä olen samaa mieltä😏.

Silti teit niin. Tarkoituksellako...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi etsit syyllistä koko ajan
        Se todella ikävä ominaisuus sinussa.
        Voisit ottaa asiat paljon renonmin
        Olisit varmaan sitten myös tyyppi
        Jonka luolta ei lähdetä .
        Niin koska katsoit mitä virheitä itse teit
        Ja miten niitä korjasitkaan ?
        Huudat vastuun ottoa muilta
        Mutta sitte ku pitäiski katsoa itseä
        Luikertelet muualle ..
        Sitä saa mitä tilaa.
        Voikin ku sä keskitytkin siihen mitä itse teet
        Korjaamaannihan omia tekojasi ja puheitasi .
        Sitten muutkin alkaa tehdä niin
        Syyttely on ihan yhtä tyhjän kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiiii..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiiii..

Vaan jostain muusta syystä teit niin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan jostain muusta syystä teit niin...

Elämässä on joskus kiire🙆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämässä on joskus kiire🙆

Voi kuinka arvostetuksi oloni koen .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuinka arvostetuksi oloni koen .

Sori, en mä niin tarkoittanut🙆🥴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luikertelet muualle ..
        Sitä saa mitä tilaa.

Onko se nyt kovaakin syyttelyä, jos anonyymipalstalla purkaa tunteitaan? Aloittaja kirjoitti yhden rivin ja sinä 15 riviä motkotusta vastaukseksi 🤔😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luikertelet muualle ..
        Sitä saa mitä tilaa.

Oliko sulla yksinhöpäjävä palstasetä joku punainen lanka tässä ”keskustelussa”?

• Anonyymi

Kärsin silloin myös itse. Olen pahoillani

• Anonyymi

Mistä kärsit silloin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä kärsit silloin?

Siitä, kun jouduin luopumaan hänestä

• Anonyymi

En tiedä.

• Anonyymi

Olen vetäytynyt vuosiksi, koska et koskaan vastannut viesteihini. Nyt taas kohdattiin pikän ajan jälkeen - nainen sivusta

• Anonyymi

Et ole nainen,olet muunsukupuoline mies!

• Anonyymi
        UUSI

Kuka pitää vielä tänä päivänä näitä guben tiedotteita ja/tai tilannekatsauksia uskottavana ja jos, niin miksi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka pitää vielä tänä päivänä näitä guben tiedotteita ja/tai tilannekatsauksia uskottavana ja jos, niin miksi?

Minä nainen, ku oon umpirakastunut häneen❤️

• Anonyymi

Vetäydyin koska halusin sinut.

• Anonyymi

Mikä järki tuossa sitten on...

• Anonyymi

Oikeestiko 🙀😻💖 määki halusin ja haluan 💋😽

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä järki tuossa sitten on...

No mietippä sinä vaikka sitä tässä palstaäijän monologissa, jos haluat realiteetteja pohtia

• Anonyymi

Jos joku osoittaa hieman kiinnostusta viestillä, viestiin tulisi vastata. Viestin lähettäjä voi ajatella ettet ole kiinnostunut.

• Anonyymi

Hieman kiinnostunut... Mitä haluat, et ole kertonut. -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieman kiinnostunut... Mitä haluat, et ole kertonut. -sivusta

Miten se nyt kiinnostaisi kun ei aiemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se nyt kiinnostaisi kun ei aiemmin.

En ymmärtänyt nyt oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärtänyt nyt oikein.

Ymmärsit kyllä ja se lukee tuossa ensimmäisessä viestissäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärsit kyllä ja se lukee tuossa ensimmäisessä viestissäni.

Ei ne viestini ole aiemminkaan kiinnostaneet .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne viestini ole aiemminkaan kiinnostaneet .

Mitä sitten haluat minusta kun syytät vetäytymisestä. Oletko edes saanut minulta viestejä?

• Anonyymi

Koulu oli mahtavaa, kiitokset vielä. Hei.

• Anonyymi

Lyhyesti ja ytimekkäästi 😂 kiitos ja heippa ♥️😽

• Anonyymi

Rakastuin sinuun, mutta teki niin kipeää, kun en onnistunut. Ei ollut vaihtoehtona muuta kuin vetäytyä. 🥺

• Anonyymi

Missä epäonnistuit mielestäsi 😔♥️🫂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä epäonnistuit mielestäsi 😔♥️🫂

Ehdotin tyhmiä tulevaisuuden haaveisiin liittyviä juttuja. Pelästytin hänet.
        Loukkaannuin, kun hän oli mustis ja hänen näkövinkkelistään katsottuna ymmärrettävää, mutta olisin vain "nostanut käteni pystyyn" ja unohtanut koko jutun.
        Hain häneltä tukea. Olisi pitänyt järjestää ensin oma elämä kuntoon. ❤️😔

• Anonyymi

Vetäytyminen on ollut näkyvää, koska vetäydyt vain sieltä mistä voisit saada häneltä mahdollisesti vastakaikua.

• Anonyymi

Jos totta puhutaan, niin en minä tiedä onko hän ollut vapaa tai varattu, joten viestiin vastaaminen olisi ollut asiallista. Muut varmaan tietää paremmin.

• Anonyymi

Ei ollut vaihtoehtoa.. toisaalta siitä seurasi hyvääkin, se on koetellut rinnalla olleiden motiivit aika hyvin.

• Anonyymi

Itse varmaan siksi, koska tajusin että hän vain leikkii. Saa varmasti paljon huomiota muutenkin ja tykkää leikkiä toisten tunteilla.

• Anonyymi

En osaa kuvitella että se nainen ikävöisi minua ja hänestä olisi tuntunut pahalta joutua minusta eroon. En ollut koskaan hänelle kiva.

• Anonyymi

Miten niin vetäydyin? Sikäli kun minä tiedän, niin ei meillä edelleenkään ole keskusteluyhteyttä.

• Anonyymi

Ei hän silloinkaan näyttänyt kiinnostustaan, kun oli vielä mahdollisuus. Siksi ajattelin, ettei sillä ole merkitystä, olenko näkyvä vai en.

• Anonyymi

En tiedä. Puhu minulle. Kerro kasvotusten mitä haluat oikeasti.
      Tiedät meidän historiasta että miten se on mennyt aikanaan ja ehkä ymmärrät miksi perääntyminen tapahtui.Suojelen itseäni...

• Anonyymi

Ehkä hän luuli, että olet varattu tai et ole kiinnostunut romanttisessa mielessä ollenkaan. Kannattaisi aina puhua tuollaiset asiat suoraan, jos molemmat vapaita ja suht koht normaaleja ihmisiä. Varsinkin jos vielä tunteita oli.

• Anonyymi

Kiva kun on syönyt kaikkea sekaisin tänään, niin kauhee kipu ruokatorvessa. Soodaa vedessä. Yritä tässä nyt sitten nukkua 😵‍💫

• Anonyymi

Ja en ollut aloituksen kirjoittaja. Mutta olen kyllä samaa paskaa kokenut. En kyllä hänelle kerro siitä, ettei saa sadistista nautintoa ja voisi tuntea taas ylemmyttä minun kauttani. En kerro hänelle ylipäätään yhtään mitään. Olkoot mikä on mulla on mun oma elämäni. Tuollainen ap:n kuvaama ihminen jättää tosiaan julmasti särkyneitä sydämiä taakseen. Pyörittää useampia yhtä aikaa. Ei tunne katumusta tekemisistään, vaan tuntee itsensä onnistuneeksi (edes jossain). Yritäpä keskustella hänen kanssaan 😏 Ei onnistu. Hänessä ei mitään vikaa, toisessa kaikki. Se että toiseen sattuu, ainoastaan kiihottaa. Tänään kiitän jälleen siitä, ettei ole minun elämässäni. En kyllä siitäkään iloitse, kun tiedän että moni muu kärsii.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja en ollut aloituksen kirjoittaja. Mutta olen kyllä samaa paskaa kokenut. En kyllä hänelle kerro siitä, ettei saa sadistista nautintoa ja voisi tuntea taas ylemmyttä minun kauttani. En kerro hänelle ylipäätään yhtään mitään. Olkoot mikä on mulla on mun oma elämäni. Tuollainen ap:n kuvaama ihminen jättää tosiaan julmasti särkyneitä sydämiä taakseen. Pyörittää useampia yhtä aikaa. Ei tunne katumusta tekemisistään, vaan tuntee itsensä onnistuneeksi (edes jossain). Yritäpä keskustella hänen kanssaan 😏 Ei onnistu. Hänessä ei mitään vikaa, toisessa kaikki. Se että toiseen sattuu, ainoastaan kiihottaa. Tänään kiitän jälleen siitä, ettei ole minun elämässäni. En kyllä siitäkään iloitse, kun tiedän että moni muu kärsii.

Ja heti tuolla ensimmäisessä kommentissa puolustaudutaan, että pitää elää! Ja juuri omalla käytöksellään aiheuttanut toiselle, että elämä ei tunnu enää hyvältä. Esitti hyvää ihmistä, osoittautui joksikin muuksi. Yritäpä sen jälkeen saada elämästä kiinni. Tuollaista kun on nähnyt riittävästi, niin ei haluaisi kyllä elää täällä heidän keskuudessaan kiusattavana. Mut minkäs teet, kun on jaksettava.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja heti tuolla ensimmäisessä kommentissa puolustaudutaan, että pitää elää! Ja juuri omalla käytöksellään aiheuttanut toiselle, että elämä ei tunnu enää hyvältä. Esitti hyvää ihmistä, osoittautui joksikin muuksi. Yritäpä sen jälkeen saada elämästä kiinni. Tuollaista kun on nähnyt riittävästi, niin ei haluaisi kyllä elää täällä heidän keskuudessaan kiusattavana. Mut minkäs teet, kun on jaksettava.

Jaksettava on kyllä...🤍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä taidat huru-ukko saada näitä ylemmyydentuntoinen kokemuksia suoltamalla eetteriin kummia tarinoita, joita elämästä vieraantuneet höppänät lueskelee

• Anonyymi
      UUSI

Menikö naiselle aloitus? ⚘️

• Anonyymi
      UUSI

Vetäydyin kun sain tietää sinusta asioita jotka ratkaisevasti olisivat vaikuttaneet suhteen alkamiseen kanssassi negatiivisesti. Vedin kuoren päälleni, koska leimasit minut muille asiaan kuulumattomille henkilöille. Sinusta ylireagoin, mutta oikeasti mietin miten luovin itseni ulos suhteesta. Meidän arvot eivät ole olleet samanlaiset näköjään koskaan, eikä jatkoa näin ollen ole näkyvissä.

• Anonyymi
      UUSI

Vetäytyminen on ihan sallittua, jos ihminen niin päättää. Siis jos mitään ei ole kunnolla vielä alkanutkaan. Toki parisuhteessa täytyy aina keskustella toisen kanssa kunnolla.

Toki toivoisi, että kukaan ei jäisi vain kaipaamaan vailla selitystä. No, ainahan voi törmätä vielä suhtkoht vieraaseenkin ihmiseen, johon on kuitenkin tunteet heränneet.

Ehkä alussa vetäytymiseen voi olla syynä vain jännitys, epätietoisuus toisen tunteista tai tilanteesta yms. (sivusta)

• Anonyymi
        UUSI

Kun jättää toisen ilman selitystä, niin sen toisen voi olla hyvin vaikea päästä eteenpäin. Eikö tietynlaisen hyvän kohtelun pitäisi olla selvää kaikille aikuisille, jotka tuntevat?

• Anonyymi
      UUSI

Eiköhän silloin ole parasta luovuttaa, kun ei mitään vastakaikua saa.

• Anonyymi
      UUSI

Sitä ajatteli että pois käveleminen olisi hyvä idea. Kypsä tapa käsitellä asia. Irrottautua ja antaa aikaa tyytyä. Taisin taas erehtyä.

• Anonyymi
      UUSI

Kannattaisi osoittaa jotenkin, jos kiinnostusta on. Muuten oletetaan että EI KIINNOSTA.

• Anonyymi
      UUSI

Siinä alkoi olla liikaa kaikkea, käsiteltävää ja järjestettävää. Etäämmältä kaikki näytti taas paljon ylsinkertaisemmalta. Vaikka tuskin on sitä edelleenkään. Välitit kuitenkin kun huomasit puuttumiseni. Meillä oli oma erityinen yhteytemme, mutta se ei tarkoita että se olisi ollut mitään kovin todellista. Joskus ainoa asia mitä voi tehdä on antaa asioiden olla ja järjestyä tavallaan. Ja seurassasi aloin sitä paitsi nähdä itseni selvemmin kuin edes tahdon.

• Anonyymi
      UUSI

Viivyttely on toinen luontoni. Se ei ole vetäytymistä vaan kaiken sulattelua. Olisihan valittava roolikin jota haluan esittää tässä nimenomaisesssa, sillä en minä aina ole sama. Sun muuta asiaankuuluvaa järjestymistä. Ja välttelimmehän me tiettyjä asioita joten sitä voi miettiä olisiko luvassa epämukavaa hiljaisuutta. Olisiko jopa mieluummin katsomatta kortteja loppuun ast, vaikka tämä välttelysi kuinka olisikin ollut huomiota. Jopa omistautumista.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      109
      1609
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      12
      1183
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      960
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      792
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      64
      788
    6. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      760
    7. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      71
      741
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      45
      700
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      651
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      58
      637
    Aihe