Toivottavasti on kivaa. 😊♥️
Hyvää juhannusta rakas
24
436
Vastaukset
- Anonyymi
Oli kivaa. Olin äitil saunoo ja grillaamas. Tulin illalla sit kotiin❤️mites sulla?🤗😍🥰
- Anonyymi
Kuulostaapa kivalta. Vaikka et olekaan hän...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta nukkumaan. Ei jaksa lähtee mihinkään 🩷☕️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kivaa. Veli ja sen kaveri kävi kans syömäs. Mä olin heil kuskina.❤️
- Anonyymi
Kuin myös sinne ❤️ ihan normi päivä, kohta nukkumaan. Hyvää yötä 🤗
- Anonyymi
Hyvää yötä. 😊♥️
- Anonyymi
Onhan se kun saa ja haluaa...
- Anonyymi
Mukavaa on
- Anonyymi
Tänään katse kirkas ...
- Anonyymi
Mitä ihmettä sä tässä valehtelet
- Anonyymi
Kiitos samoin, olisi kivempaa jos olisit kanssani
- Anonyymi
Kaunis viesti jollekin. Hyvää juhannusta myös! (sivusta)
- Anonyymi
Ihan törkeen kylmää oli ja varsinkin kun kävi merenrannalla. Mutta ihan kiva päivä, kun olin ystävän seurassa. Paljon mahtui kaikkea tähän päivään. Kuumaa juomaa ja jalat lämpimään, kun tulin kotiin. Mutta pääasia oli, että menin ja toimin. Huomenna varmaan olen sitten ihan raato 😅 Tai ei kai saisi edes ajatella noin.
- Anonyymi
Oli kyllä Kylmä tuuli☂️hatusta sai pitää kiinni
- Anonyymi
Et taida ymmärtää mistään mitään
- Anonyymi
Ei taida ihan kuuma juoma ja jalat lämpimässä riittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy myöntää, että en. Oon ihan pihalla koko hommasta ❤️🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä sinä, joka yrität piirtää katkeruuttasi huonos kuvaa toisesta palstaäijän emojikimaroiden kautta. Narsistin sokea raivo voi ilmeiseti kestää vuosia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy myöntää, että en. Oon ihan pihalla koko hommasta ❤️🤗
🤗♥️♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤗♥️♥️
❤️
❤️
- Anonyymi
Bileet jatkuu..🍾
- Anonyymi
Huomenta kaivattuni sinne jonnekin❤️
Kivaa on sit vasta kun palaat.
Miks vähän tuntuu siltä kuin olisit etääntynyt viimeksi kun nähtiin. Vaihtelee sun tuntemukset mua kohtaan.
Mulla on monta ihailijaa ja rakkaus sua kohtaan on tehnyt musta kauniimman kuin koskaan. Moni sanoo kysyy mitä on tapahtunut kun sädehdin nykyään. En voi kertoa että johtuu susta❤️
Älä anna tunteiden laantua ennenkuin pääsen ne sulle sanomaan jos vähän antaisit enemmän merkkejä kohdatessamme että uskaltaisin avautua. - Anonyymi
Kiitos sinulle kun saan olla hetken rakas 🌸. Olin valitettavasti taas henkilökuntana miehen perheen talossa, komentelua mieheltä ja vierailta ja tuliaiset anopille. Ja piti mennä syömään liikaa taas että itseäni inhottaa. Tää on perinnettä. Nyt lähden lenkille.
- Anonyymi
Äsken oli kyllä kivaa, hengissä selvittiin😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212286
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4242163Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?14974- 44794
Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109766Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!15764Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32689