Ette varmaan usko mutta leikattiin mieheni kanssa pois toisiltamme. Ukko sammui myöhemmin ja minä pissasin hänen päälleen, kasvoille lähinnä. Tuntui tosi hienolta! Mutta niinkuin sanoin ette usko kuitenkaan.
Tapahtui viime yönä
Anonyymi-ap
9
269
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Voi olla että miehesi oli hereillä ❤️
- AnonyymiUUSI
No niin spede otahan ne bentsot
- AnonyymiUUSI
😊☃️☃️
- AnonyymiUUSI
No miksi spede et ole jo ottanut. Itsehän sinä lääkityksestäsi vastaat.
- AnonyymiUUSI
Sulla on ollut kiva juhannusyö, onneksi et käyttänyt ✂️
- AnonyymiUUSI
Trololoo ääliöt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Trololoo ääliöt
Noin kertoi itse ääliö.
- AnonyymiUUSI
Ei kiinnosta. Sinä haluat ainoastaan kiusailla puutteessa olevia miehiä. Menet pian kai tyhjään suolet, varmaan kerrot siitäkin kaikille! (paskaa valui..)
- AnonyymiUUSI
Olisin valmis maksamaan paljon jos vain saisin viettää kanssasi just samanlaisen yön!! Tosin en tiedä onko mahdollista? Olethan avioliitossa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1323494Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752296Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2592205- 1411980
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v691522- 1011430
- 611303
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931297- 611270
- 711141