mitä sinulta tarvitsen?
Lista on pitkä ja olen vaativa.
:/
Nainen, olisitko minulle sitä kaikkea
71
554
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Noup.
- AnonyymiUUSI
Noup🤣
- AnonyymiUUSI
Se on nope.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on nope.
Et kai ole niin morooni, että luulet ettei kirjoittaja itse sitä tiedä. Kukaan ei oo niin hölmö ettei tiedä kuinka se kirjoitetaan.. mutta sun piti korjata itsestäänselvyys koska olethan niin fiksu. Ja nyt koko maailma tietää mikä kielinero olet? Noup
- AnonyymiUUSI
Voisit olla myös mun sugar mama ja mä sun sugar daddy.
:/- AnonyymiUUSI
Meidän yhteenlasketuilla tuloilla ei kyllä muuta toisillemme tarjottaisikaan kun pussi sokeria.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meidän yhteenlasketuilla tuloilla ei kyllä muuta toisillemme tarjottaisikaan kun pussi sokeria.
Tuo voisi olla myös jonkinlainen siunaus, että ei ole rahaa kuin kroisoksella.
Esim. kun mies ja nainen ovat käteviä käsistään, se lahja jonka toiselle antaa on arvokkaampi kuin mikään kaupassa myyty ja ostettu.
Monesti myös käytännöllinen ja kummankin iloksi.
:/ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo voisi olla myös jonkinlainen siunaus, että ei ole rahaa kuin kroisoksella.
Esim. kun mies ja nainen ovat käteviä käsistään, se lahja jonka toiselle antaa on arvokkaampi kuin mikään kaupassa myyty ja ostettu.
Monesti myös käytännöllinen ja kummankin iloksi.
:/Kätevistä käsistä on kyllä parisuhteessa iloa.
- AnonyymiUUSI
Älä unta näe.
- AnonyymiUUSI
https://youtu.be/0WCRq-Uu-Vc?si=OfCbDEaSF4KytY6L
Ei mulla oikein muuta tähän kai ole........... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kätevistä käsistä on kyllä parisuhteessa iloa.
🤣
- AnonyymiUUSI
🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Olisin liikaa.
- AnonyymiUUSI
Ei voi vaatia mitään, jos housuissa on s*älittävän pieni k*stemato, sekä tyhjä r*ppyinen s*kki, jossa kaksi s*rkastunutta r*sinaa.
Niin sinulla onkin ja kaiken lisäksi erittäin huonot tavat.
Ei riivatulta muuta voi odottaakaan.
- AnonyymiUUSI
En kuitenkaan vaadi liikaa taikka mahdottomia.
Oli se sun lista kyllä aikamoinen :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oli se sun lista kyllä aikamoinen :)
Niin kai, mutta vaikka se olisikin pitkähkö, niin ei mahdoton taikka liikaa.
Suurin osa ihan perussettiä ja itsestään selvyyksiä ja ihanteita.
Anonyymi kirjoitti:
Niin kai, mutta vaikka se olisikin pitkähkö, niin ei mahdoton taikka liikaa.
Suurin osa ihan perussettiä ja itsestään selvyyksiä ja ihanteita.
:/Missähän sellainen vaatimuslista on ollut?
Jollain muullakin oli jokin lista jokin aika sitten.
Tosin se ei ollut vaatimuslista, vaan toiveita. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missähän sellainen vaatimuslista on ollut?
Jollain muullakin oli jokin lista jokin aika sitten.
Tosin se ei ollut vaatimuslista, vaan toiveita.Sen rustaaminen alkoi muistaakseni jo vuonna 2020.
Anonyymi kirjoitti:
Sen rustaaminen alkoi muistaakseni jo vuonna 2020.
:/Sitä minäkin, että ei semmoista ihan yhdessä yössä kyhätä :)
Oli kyllä osa ihan perusjuttuja.
- AnonyymiUUSI
En vaatisi
- AnonyymiUUSI
Sitten kun joskus kasvat aikuiseksi ja ihastut, millään listoilla ja kriteereillä ei ole väliä. Tiedät vaan että haluat hänet. ♥️
- AnonyymiUUSI
Kyllähän niillä on aina väliä, listallahan on kriteereissä luotettavuus ja uskollisuus jne.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän niillä on aina väliä, listallahan on kriteereissä luotettavuus ja uskollisuus jne.
:/Sä et tollaisine epäilyksibe ja kysymyksinesi ansaitse luotettavuutta. Mitä siinä kyselet ja tivaat, sillä jo osoitat epäpätevyytesi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä et tollaisine epäilyksibe ja kysymyksinesi ansaitse luotettavuutta. Mitä siinä kyselet ja tivaat, sillä jo osoitat epäpätevyytesi
Ai jaa, miten esim. se luotettavuus ansaitaan?
Mun mielestä se on ihmisen ominaisuus ja luonteenpiirre mikä on ja sitä ei ansaita.
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä se on ihmisen ominaisuus ja luonteenpiirre mikä on ja sitä ei ansaita.
:/Voiko sen ostaa kun lyö rahaa tarpeeksi pöytään?
Voiko sen menettää mikäli ei lyö tarpeeksi rahaa pöytään?
Onko se siis ostettavissa?
Vai onko se noista riippumaton?
Miten se ansaitaan?
Tekemällä tiettyjä vaadittuja asioita?
Vai täyttämällä tiettyjä kriteereitä?
On sanontoja, voi olla luottamuksen arvoinen, eli on luotettava.
Hän ansaitsee luottamukseni, eli on luotettava.
Anonyymi kirjoitti:
Voiko sen ostaa kun lyö rahaa tarpeeksi pöytään?
Miten se ansaitaan?
:/Luottamus tulee kaupan päälle kun rakastutte
Sitä ei varsinkaan osteta rahalla. Se on sitä että sinä rakastat, kuuntelet, keskustelet ja olet läsnä. Annat toiselle ja saat itse jotain. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luottamus tulee kaupan päälle kun rakastutte
Sitä ei varsinkaan osteta rahalla. Se on sitä että sinä rakastat, kuuntelet, keskustelet ja olet läsnä. Annat toiselle ja saat itse jotain.Sen voi kuitenkin koetella rahalla.
Ja rahalla mitattuna jos se on ostettavissa, se ei ole aitoa.
Mutta, siihen että rakastuu, siihen vaaditaan jotain, joidenkin kriteerien pitää täyttyä.
Anonyymi kirjoitti:
:/Hänelle. Jos hänet joskus saisin, olisin varmasti uskollinen hänelle. Puhuisimme kaikesta avoimesti. Olemmehan jo välillä onnistuneetkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voiko sen ostaa kun lyö rahaa tarpeeksi pöytään?
Miten se ansaitaan?
:/Luotettavuus on ominaisuus, sitä ei varsinaisesti ansaita, mutta mielukuva luotettavasta usein syntyy rehtien tekojen ja hyvän maineen pohjalta esim.
Luotettava henkilökin voi silti töpeksiä ja menettää luottamuksen. Se luottamus sitten ansaitaan takaisin tai ei, riippuu onko valmis tekemään töitä sen eteen.
\: - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen voi kuitenkin koetella rahalla.
Ja rahalla mitattuna jos se on ostettavissa, se ei ole aitoa.
Mutta, siihen että rakastuu, siihen vaaditaan jotain, joidenkin kriteerien pitää täyttyä.
:/Mitä ne kriteerit mielestäsi ovat? :)
Itselleni on se, että luotettavuus ja uskollisuus on perusluonne. Kun minulla on jotain, mitä olen halunnut, olen sille myös uskollinen ja luotettava. Jos toinen osoittautuu epäluotettavaksi, luottamukseni ja arvostukseni murenee. Tämä koskee kaikkia ihmissuhteita. Annan aina kerran anteeksi ystävälleni, jos han tajuaa asian ja on siitä pahoillaan. Jos se toistuu, niin en näe mitään aihetta jatkaa ystävyyttä sillä tasolla, kuin se on joskus ollut. Saatan olla ystävä, mutta luottamusta ei enää ole samassa määrin. Ja luottamuksen rikkominen ei tarkoita jotain pientä asiaa. Itsekin olen vaativa, joka sydämeeni pääsee. Niin monesti luottamus on petetty...
-nainen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luotettavuus on ominaisuus, sitä ei varsinaisesti ansaita, mutta mielukuva luotettavasta usein syntyy rehtien tekojen ja hyvän maineen pohjalta esim.
Luotettava henkilökin voi silti töpeksiä ja menettää luottamuksen. Se luottamus sitten ansaitaan takaisin tai ei, riippuu onko valmis tekemään töitä sen eteen.
\:Kun tapaan vieraan ihmisen ajattelet heti että hän on petollinen, epäluotettava etc. Eikö sitten parempi ole olla yksin niin kauan että saat haavasi parannettua. Psykologi ehkä voi auttaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun tapaan vieraan ihmisen ajattelet heti että hän on petollinen, epäluotettava etc. Eikö sitten parempi ole olla yksin niin kauan että saat haavasi parannettua. Psykologi ehkä voi auttaa.
En ajattele niin. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, järvi on pullollaan kalaa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne kriteerit mielestäsi ovat? :)
Itselleni on se, että luotettavuus ja uskollisuus on perusluonne. Kun minulla on jotain, mitä olen halunnut, olen sille myös uskollinen ja luotettava. Jos toinen osoittautuu epäluotettavaksi, luottamukseni ja arvostukseni murenee. Tämä koskee kaikkia ihmissuhteita. Annan aina kerran anteeksi ystävälleni, jos han tajuaa asian ja on siitä pahoillaan. Jos se toistuu, niin en näe mitään aihetta jatkaa ystävyyttä sillä tasolla, kuin se on joskus ollut. Saatan olla ystävä, mutta luottamusta ei enää ole samassa määrin. Ja luottamuksen rikkominen ei tarkoita jotain pientä asiaa. Itsekin olen vaativa, joka sydämeeni pääsee. Niin monesti luottamus on petetty...
-nainenSun elämä taitaa olla naisia esittävä pölö todella päin sanonko mitä ja ei sinne päinkään kun saat kiksejä tästä showsta for dummmies. -T nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne kriteerit mielestäsi ovat? :)
-nainenSe onkin sellainen monimutkainen prosessi, mutta se kuitenkin toimii ihan itsestään.
Ensinnäkin se rakastuminen tapahtuu siinä kohtaamisessa ja kanssakäymisessä jossain vaiheessa.
Siinä on jo juteltu ja oltu toisen seurassa ja siinähän tulee ihastuminen, lähelle päästäminen, ystävyys, läheisyys, jonkinlainen kiintyminen ja rakastuminen.
Siihen on kriteerit luonteeseen ja käyttäytymiseen ym., että tulee edes toimeen ja mitään voisi edes syntyä.
Sitten kriteerinsä mitä elämältä ja parisuhteelta odottaa, sopiiko ne yhteen jne.
Ajatusmaailma arvot jne.
Anonyymi kirjoitti:
Se onkin sellainen monimutkainen prosessi, mutta se kuitenkin toimii ihan itsestään.
Ensinnäkin se rakastuminen tapahtuu siinä kohtaamisessa ja kanssakäymisessä jossain vaiheessa.
Siinä on jo juteltu ja oltu toisen seurassa ja siinähän tulee ihastuminen, lähelle päästäminen, ystävyys, läheisyys, jonkinlainen kiintyminen ja rakastuminen.
Siihen on kriteerit luonteeseen ja käyttäytymiseen ym., että tulee edes toimeen ja mitään voisi edes syntyä.
Sitten kriteerinsä mitä elämältä ja parisuhteelta odottaa, sopiiko ne yhteen jne.
Ajatusmaailma arvot jne.
:/Etsitkö oman tasoista vai ylemmän tason naista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etsitkö oman tasoista vai ylemmän tason naista?
Riippuu millä kriteereillä ne tasot määritellään.
Anonyymi kirjoitti:
:/Ei ainakaan valehtelemalla ansaita......
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan valehtelemalla ansaita......
Samaa mieltä olen tuosta.
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä olen tuosta.
:/Niin, se olit sinä kun valehteli, ei se ketä syyttelet ties mistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, se olit sinä kun valehteli, ei se ketä syyttelet ties mistä.
Tuota, eihän tässä ole syytelty ku mua.
Anonyymi kirjoitti:
Tuota, eihän tässä ole syytelty ku mua.
:/Ei ehkä juuri tässä.......
Noh, eipä mitään merkitystä enää millään.
- AnonyymiUUSI
Kumpi olet?Juha vai Janne?Pöllöt.
- AnonyymiUUSI
En kumpikaan heistä.
Olisko sulla gubbe mitään muita erisnimiä heittää tähän hulvattomaan jsaagaasi
- AnonyymiUUSI
En koska lasten sukat täytyy parsia ensin
- AnonyymiUUSI
antaisin sulle kaikkeni
- AnonyymiUUSI
Luulen että tarviit äitiä. Ei musta oo ketään passaamaan.
- AnonyymiUUSI
En äitiä, mutta kyllä naisessa saisi niitä äidillisiä piirteitä olla ja ne ovat naisen ominaisuuksia ja osa naisellisuutta.
Anonyymi kirjoitti:
En äitiä, mutta kyllä naisessa saisi niitä äidillisiä piirteitä olla ja ne ovat naisen ominaisuuksia ja osa naisellisuutta.
:/Mun äidillisyys rajoittuu mun lapsiin. En ole kellekään aikuiselle miehelle äiti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mun äidillisyys rajoittuu mun lapsiin. En ole kellekään aikuiselle miehelle äiti.
Holhoaminen ja äitinä oleminen tuleekin rajoittaa lapsiin.
Anonyymi kirjoitti:
Holhoaminen ja äitinä oleminen tuleekin rajoittaa lapsiin.
:/Voishan sitä leikkiä vaikka mitä! Miksen vois olla sun äitikin. Nyt Pekka hammaspesulle tai saat vitsasta!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voishan sitä leikkiä vaikka mitä! Miksen vois olla sun äitikin. Nyt Pekka hammaspesulle tai saat vitsasta!
Niin, leikki on taas asia erikseen.
- AnonyymiUUSI
En enää..
- AnonyymiUUSI
Katson nykyään ihmisiä sillä silmällä, että TUOKO NE minun elämään mitään mukavaa ja jos ei tuo niin, hyvästi.
- AnonyymiUUSI
Kuvottava asenne
- AnonyymiUUSI
Pidätkö alistamisesta?
Itse en harrasta, mutta kirjoituksesta tulee fiilis.- AnonyymiUUSI
En sellaisena kuin ehkä ajattelet, mutta mies on perheen pää.
Anonyymi kirjoitti:
En sellaisena kuin ehkä ajattelet, mutta mies on perheen pää.
:/kiertelevä vastaus, tarkoitti että KYLLÄ....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kiertelevä vastaus, tarkoitti että KYLLÄ....
Mitä alistaminen sinulle tarkoittaa?
- AnonyymiUUSI
iha oikeesti naiset, ottakaa tuo nyt varoittavana esimerkkinä siitä mitä mies voi huonoimmillaan olla. tuo on ihankuin joku tosi ikävä nainen kaikin tavoin....
ottakaa selvää siitä ihmisestä ENNENKUIN alatte sen kanssa yhtään mihinkään.- AnonyymiUUSI
"Ottakaa selvää" sanoo se joka ei ota selvää.
Anonyymi kirjoitti:
"Ottakaa selvää" sanoo se joka ei ota selvää.
:/Millainen on naisen asema? Elättääkö mies naisen? Onko naisen paikka kotiäitinä vai tehdä uraa? Näkyykö tasa-arvoisuus miten?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millainen on naisen asema? Elättääkö mies naisen? Onko naisen paikka kotiäitinä vai tehdä uraa? Näkyykö tasa-arvoisuus miten?
Miehensä rinnalla, ei elätä, ei ole kumpaakaan, kummatkin kunnioittavat toisiaan.
Ja siksi koska mies on perheen pää ja näin vaatii.
Anonyymi kirjoitti:
Miehensä rinnalla, ei elätä, ei ole kumpaakaan, kummatkin kunnioittavat toisiaan.
Ja siksi koska mies on perheen pää ja näin vaatii.
:/onhan niitä alistuvia naisia, esim. uskonnollisissa yhteisöissä, ehkä kannattaa katsella niistä sitä vaimoa, pitää vaan ensin kuulua samaan uskonlahkoon
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
onhan niitä alistuvia naisia, esim. uskonnollisissa yhteisöissä, ehkä kannattaa katsella niistä sitä vaimoa, pitää vaan ensin kuulua samaan uskonlahkoon
Voihan se nainen olla fiksukin ja ymmärtävä.
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se nainen olla fiksukin ja ymmärtävä.
:/Ehkä se olikin aiemmin, mut jostain syystä se kaikki on poissa.......
-tunkeutuja
- AnonyymiUUSI
Olisin❤️🤗
- AnonyymiUUSI
Ei tosiaan, esittele listaasi jossain muualla.
- AnonyymiUUSI
Asia on aika yksinkertainen, mikäli sinä ostat oman talon, ja maksat kulut itse niin silloin sinulla on siellä talossa määräysvalta. Voit esim poistaa sieltä henkilön jonka et halua olevan paikalla, käytännössä kutsua poliisit poistamaan ei-toivottu henkilö alueelta.
mies
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1343596Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752336Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2592235- 1411990
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v691562- 1011460
- 611323
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931317- 611290
- 711161