Juhannussauna on lämpiämässä.
🌿🥵💦
Vanhemmalle naiselle
70
1482
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sulla palstasetä oo läävässäs saunaa.
- Anonyymi
Taitaa siltä puuttua se kesämökkikin haha
- Anonyymi
Laita suoraan viestiä🥹
- Anonyymi
Mitäs puuta on lauteet?
- Anonyymi
Välilehden kääntöpuolta.
- Anonyymi
Hyviä löylyjä 🌿
- Anonyymi
Hyviä saunomista sinulle
- Anonyymi
Hikoile munkin puolesta. Mul duunia
- Anonyymi
Lopeta valehtelu
- Anonyymi
Tänään voisi saunoa, pörssisähkön hinta houkuttelee saunomaan.
- Anonyymi
Kerro minulle mies huoneistosi lauteista1
- Anonyymi
Vanhempi nainen saunoisi niin mielellään yhden kuusi vuotta nuoremman komean miehen kanssa. 🔥🥵
- Anonyymi
No tuu saunoon :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuu saunoon :)
Joskus voisinkin🌿
- Anonyymi
Minkä ikäinen ja oletko helsingistätässä29v 20cm vehje ja tykkään tyydyttää naista jokatavalla saan mielihyvää
- Anonyymi
Osuma 6vuotta,sinun sauna lämpiää joka päivä😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen ja oletko helsingistätässä29v 20cm vehje ja tykkään tyydyttää naista jokatavalla saan mielihyvää
Sen nuoremman miehen pitää olla vähintään 50v. täyttänyt, zori. Enkä muutenkaan tee mitään sillä tiedolla, millainen löylykauha sulla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen nuoremman miehen pitää olla vähintään 50v. täyttänyt, zori. Enkä muutenkaan tee mitään sillä tiedolla, millainen löylykauha sulla on.
👍👍👍🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Pesetkö pyllyni myös
- Anonyymi
🍑🫧
🧽💦
🫴🧴👈😜 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🍑🫧
🧽💦
🫴🧴👈😜🤦♂️ei juma näitä sun emojisekamelskojas
- Anonyymi
Mä voisin pestä erään ihanan tuntemani naisen pyllyn ja kaikki muutkin paikat. 🤗
- Anonyymi
Exäkö se esiintyy täällä taas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤦♂️ei juma näitä sun emojisekamelskojas
Ja ei herranjumala tätä sinun maanista kiinnostusta tähän palstaäijän emojien ilotulitukseen. Pikkusen jontkalla vissii
- Anonyymi
pari hassua kuukautta kulta.
- Anonyymi
Tuntuu pitkältä ajalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu pitkältä ajalta
AixD
- Anonyymi
Nauti löylyistä. 🥰 Mä käperryn peitonmutkaan päiväunille.
- Anonyymi
⏰🫨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⏰🫨
Väsyttää vaan. Ois voinut jäädä sänkyyn. Nukuin kyllä sikeästi päiväunetkin.
- Anonyymi
Täällä on lämmitelty jo monta päivää.
- Anonyymi
Ai kun ihkuu. Mä kävin eilen saunassa. Hyviä löylyjä!❤️🥰😍
- Anonyymi
Niin täälläkin ihan kohta 😘❤️
Loikoillessani saunassani aina ajattelen meidän aiempia yhteisiä saunahetkiä samaisessa saunassa 🔥🫧🧔🏻👱🏻♀️🫧🔥
Kiitos ihanasta ja kiihkeästä viimeyöstä… oispa voinut rakastella vielä aamullakin ja herätä vierestäsi ❤️- Anonyymi
❤️
❤️
😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
❤️
😘❤️
❤️
👱🏻♀️💋 - Anonyymi
Ihanaa, toivottavasti nautit😘 minä heräsin ainakin onnellisena, hieman kaihoisalla mielellä olin aamulla ja pari kyyneltäkin tirautin koska oli ikävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
❤️
👱🏻♀️💋👩
🍒
🥰
❤️
😇
🚀
💊
🪓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👩
🍒
🥰
❤️
😇
🚀
💊
🪓❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👩
🍒
🥰
❤️
😇
🚀
💊
🪓No niin, trollitkin tuli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa, toivottavasti nautit😘 minä heräsin ainakin onnellisena, hieman kaihoisalla mielellä olin aamulla ja pari kyyneltäkin tirautin koska oli ikävä.
Oletkohan mies jonka kanssa vietin yöllä aikaa…? En tiedä tirauttaisiko hän kyyneleitä mutta yö oli kyllä niin ikimuistoisen kaunis ja tunteikas että en toisaalta ihmettelisi jos tirautti. On tässä itsellänikin herkistymisen kyyneleitä tullut pitkin päivää kun olen häntä ajatellut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, trollitkin tuli
Mikä sä palstasetä ite mahdat olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkohan mies jonka kanssa vietin yöllä aikaa…? En tiedä tirauttaisiko hän kyyneleitä mutta yö oli kyllä niin ikimuistoisen kaunis ja tunteikas että en toisaalta ihmettelisi jos tirautti. On tässä itsellänikin herkistymisen kyyneleitä tullut pitkin päivää kun olen häntä ajatellut
Missä vietit aikaa miehen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä vietit aikaa miehen kanssa?
Onko sulla palstasedältä kysevällä tyypillä kerrassaan mitään fokusta mistä milloinkin yrität pumpata tietoa? Ei
- Anonyymi
Onko sinulla itseäsi kovana rakastaja markkinoiva mies sekä suorituspaineita- että ongelmia? Kunhan kyselen lapsekkaiden kiusaksi, ovat sen ansainneet. Tämä sinun emojihubbabuban seuraaminen on (passiivisaggressiivista) naisvihaa. -TT
- Anonyymi
Ei minulta!
- Anonyymi
Vedin just 45 minuutin hikiklenkin ja meen nyt saunan syleilyyn. 🏃🏻♀️🥵🚿🧼🫧
- Anonyymi
Tuliko hiki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko hiki?
Molemmissa tuli. Nyt on ihan cool. 🧃
- Anonyymi
80v. nainen ja kaipaa pyllynpesua?
- Anonyymi
Mahtaa tehdä kipeää kun trollaat tuollaisia pyllyjuttuja katkeruuksissasi ja korostat niitä.
- Anonyymi
No vanhukset vaipoissa juu nou.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaa tehdä kipeää kun trollaat tuollaisia pyllyjuttuja katkeruuksissasi ja korostat niitä.
No toivottasto gubbe ei päädy esim ykpn kautta vanhuksia kiusaamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäiletkö sinäkin, että palstasetä kostaa äidille näillä jutuilla? My analyze fella better than yours damn right
- Anonyymi
Olispa sauna 😔
- Anonyymi
Ja ihanista ihanin👩🍒🥰💦❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ihanista ihanin👩🍒🥰💦❤️
Komeista komein❤️😘🥰😍🤗👍😜💋👋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komeista komein❤️😘🥰😍🤗👍😜💋👋
No se 💞
En kyllä tiedä epäeroottisempaa paikkaa kuin wc ja sauna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se 💞
En kyllä tiedä epäeroottisempaa paikkaa kuin wc ja sauna.No oisko emojisetä puucee ehkä se pahin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oisko emojisetä puucee ehkä se pahin?
Eikö se puuceekin ole wc 🤢🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se puuceekin ole wc 🤢🤮
Kärpäsiä pyörisi ympärillä jos on ekshibitionistin vikaa, miltä kuulostaa, gubbe?
- Anonyymi
Ei kiinnosta. Pidä estos.
- Anonyymi
Nuorukaisella juhannus stondis päällä hih.
- Anonyymi
Kuinka nuorta olis tarjolla? Ajattelin kekeillä vastaamaan edes vähän enemmän todellisuutta toisen ääripään sijaan, harhar
- Anonyymi
Saunaseksi toimii vain fantasioissa. Tosielämässä se on turhan rankkaa fysiikalle, jotta siitä nauttisi täysillä.
- Anonyymi
Mökilla olen ainakin pesuhuoneen lattialla tai pukuhuoneen sohvalla köyrinyt vieraita naisia jotka on tulleet selänpesuun tai muuten vain saunaseuraksi. Henki siinä voi lähteä ja pumppu tiltata jos lauteilla köyräisee 62 vuoden ikäisenä oudokseltaan.Uhkea ja muhkea rouva parasta köyrittävää ei luut kolise ja taivaallinen näky kun sellainen menee kontalleen ja sanoo laita aisa vetokitaani.
- Anonyymi
Eihän aloituksessa seksistä mitään puhuttu. Ainoastaan saunomisesta😏
- Anonyymi
Perseelle
- Anonyymi
No miepä kipasen.
- Anonyymi
Voi hyvä Jumala,näitä teidän kirjoituksia! Kesäviiriöt päällä! Ps. Lopettakaa valehtelu ja eläkää kuin ihmiset!Varastaminen on rikos!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvä Jumala,näitä teidän kirjoituksia! Kesäviiriöt päällä! Ps. Lopettakaa valehtelu ja eläkää kuin ihmiset!Varastaminen on rikos!!
Tuleeko tämä sinulle uutena asiana palstaäijä, vai minkä takia kerrot tästä mäin autuaasti?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2253594Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401713Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991621Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t341607- 921449
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461404Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1611322Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121283Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1251085Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901005