Miksköhän mä oon tuolla

Anonyymi-ap

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lupaa 😂 (en koskaan tekisi niin)

Oon siis alusta asti kyllä tiennyt että tässä on jotain suurempaa ja kokonaisuudessaan suhun rakastuin🤩❤️ 🥰

43

8345

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No onhan meillä sellainen yliluonnollinen vetovoima🩷 kaikinpuolin

• Anonyymi

Hän ei käytä tähtisilmä hymiötä

• Anonyymi

Joo,stalkkeri sivusta

• Anonyymi

Niin on rakas 🤩🤗🥰😘

• Anonyymi

Telepatiaa❤️

• Anonyymi

Palkkasitko mut sen takia? T:lle

• Anonyymi

Mmmmm?

• Anonyymi

ne mahtaa olla isot ja ihmeelliset rinnat sillä.....

• Anonyymi

Hän on ihmeellisen ihana koko nainen, pisti pääni ihan pyörälle❤️🤗🥰👻🎶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulta anteeksi kun olen ollut sellainen hölmö👩‍🦳♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulta anteeksi kun olen ollut sellainen hölmö👩‍🦳♥️

Rakas hölmöläiseni 😘No et oo oikeesti mikään hölmö ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis on iso koko nainen, ei vaan rinnat. Onko semmoinen amatsoni vaiko möhkäle- mallinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis on iso koko nainen, ei vaan rinnat. Onko semmoinen amatsoni vaiko möhkäle- mallinen?

ei ole isokokoinen, vaan pieni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raskaana oon 🩷👍👶👶🫄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raskaana oon 🩷👍👶👶🫄

Huomasin kyllä eräällä videolla jotakin mutta uskon että tässä on kiusaamis-keissistä kyse!!Hän ei ole raskaana vaikka jotkut yrittää niin uskotella!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raskaana oon 🩷👍👶👶🫄

Joku taitaa olla jolla samaa näköä mutta silmistä huomaan ettei se ole hän! Ja onhan hänellä eri nimikin!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raskaana oon 🩷👍👶👶🫄

Seksi tuntuikin juuri sen siksi hyvältä kanssasi, kun olin sisälläsi tunsin pienten käsien kosketuksen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei ole isokokoinen, vaan pieni.

no miten ne sen rinnat niin isot sitte voisi olla jos muuten on pieni nainen.
        ai, tuossa ylempänä olikin jo vastaus siihen.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no miten ne sen rinnat niin isot sitte voisi olla jos muuten on pieni nainen.
        ai, tuossa ylempänä olikin jo vastaus siihen.....

Eikait lyhyys ja muodokkuus sulje toisiaan pois. Enkä ole missään vaiheessa mistään todella isoita ees puhunut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikait lyhyys ja muodokkuus sulje toisiaan pois. Enkä ole missään vaiheessa mistään todella isoita ees puhunut!

no ei tietysti. siis on vaan lyhyt eikä nyt niin isot edes ne rinnatkaan. melkoinen antikliimaksi tämä lopetus....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no ei tietysti. siis on vaan lyhyt eikä nyt niin isot edes ne rinnatkaan. melkoinen antikliimaksi tämä lopetus....

Hohhoijaa sun kanssas 🥱 Hän on seksikkäinen nainen kenet tiedän ja kaiken lisäksi taidan olla rakastunut häneen ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäpaitsi luepa uudelleen!! tuo VAAN tuossa yhteydessä ei tarkoittanut mitään mitätöintiä. Minusta hän on söpö Taskuraketti 🤭😍 Ja tissit voi olla hyvännököiset olematta mitkään jättisuuret silikonitissit!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummasta mahdat ollakaan kiinnostunut ku haluat nyt näin sekaantua tähän? Selkeesti oot mustasukkainen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hohhoijaa sun kanssas 🥱 Hän on seksikkäinen nainen kenet tiedän ja kaiken lisäksi taidan olla rakastunut häneen ❤️

Oi kiitos rakkaani. Sä oot mun mielestä maailman komein mies❤️👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi kiitos rakkaani. Sä oot mun mielestä maailman komein mies❤️👍

En oo kylläkään mies. Tää viesti oli n-n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo kylläkään mies. Tää viesti oli n-n

No voihan hitsi❤️👍

• Anonyymi

tiesitkö muuten että naiset voi koskea toisten naisten rintoihin eikä ne joudu linnaan siitä. tosiasia, tapahtuu jatkuvasti. onko yhtään naista viety putkaan kun koskettelee toisen naisen rintoja, enpä tiedä

• Anonyymi

tämä on nyt just sitä "tasa-arvoa" parhaimmillaan.....

• Anonyymi

Sun taitaa olla vaikea katsoa silmiin niin käännät katseen alemmas.

• Anonyymi

Kyllä mä aika hyvin ja usein olen hänen silmiinkin hukkunut... 🤩☺️ Tosin joskus ehkä noinkin ja joskus kyllä ihan tarkoituksellakin tissejä vilkuillut 🫢🫦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä aika hyvin ja usein olen hänen silmiinkin hukkunut... 🤩☺️ Tosin joskus ehkä noinkin ja joskus kyllä ihan tarkoituksellakin tissejä vilkuillut 🫢🫦

Onko se huono asia, jos niin on tehnyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se huono asia, jos niin on tehnyt?

Ei varmaan jos hän on itsekin kiinnostunut minusta 😘Tosin se tilanne oli ehkä vähän epäsopiva semmoseen 🤭 Ooon siis itsekin nainen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaan jos hän on itsekin kiinnostunut minusta 😘Tosin se tilanne oli ehkä vähän epäsopiva semmoseen 🤭 Ooon siis itsekin nainen!

Hän on kyllä joskus itsekin saattanut katsella kyllä, joskus vaan saatoin huomata ihan vähän jotain.. 😁

• Anonyymi

missä olet niin antanut ymmärtää

• Anonyymi

No täällä. Tuolla intohimopuolen viesteissä! En tiiä olitko vastannutkin mulle siihen. Vuonna 2018 😁Pahoittelin vain tuijotteluani 🫣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No täällä. Tuolla intohimopuolen viesteissä! En tiiä olitko vastannutkin mulle siihen. Vuonna 2018 😁Pahoittelin vain tuijotteluani 🫣

aa sori ei tunneta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aa sori ei tunneta

ei näköjään 🙁

• Anonyymi

mitä emojeita tässä on käytetty sydämen ympärillä

• Anonyymi

Tilasin Temusta sellaisia tosi mini kokoisia kameroita, jotka lähettää bluetoothilla HD-tasoista liikkuvaa kuvaa älypuhelimeen. Niitä ku laittelee sopiviin paikkoihin, voi joskus rinnatkin vilahtaa puhelimen näytöllä.

• Anonyymi

Se on kuule rikos jos niitä toisen kotiin asentelet!!

• Anonyymi

Tissiä suukkiin.

• Anonyymi

Oikeasti haluan Kulleroo laittaa sun Pylleröön

• Anonyymi

Jaahas.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      3555
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1703
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1611
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1449
    5. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      29
      1445
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1394
    7. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      161
      1322
    8. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1263
    9. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      124
      1079
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      995
    Aihe