50v 184 88. Haen mukavan +50v pariskunnan seuraa. Mieluiten keskisestä suomesta.
Mukavaa pariskuntaa
6
289
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs mielessä? Täällä 49/50 pari.
- Anonyymi
Kiinnostasko 49/50 paria parin seura?49/54 pari kysyy?
Niin..Kiva olisi suunnitella aikuisten kivaa. Kun löytyy mukavat ihmiset.
- Anonyymi
Nautinto olla parin seurassa, itsellä kokemusta kuudenparin kanssa. Tällä hetkellä 50v pari jonka vaimolle olen vakkari, nykyään mies enää mukana touhuissa. Ongelmaksi muodostunut kun rakastuneet toisiimme, mies tiedä asiasta tunteistamme. Jatkan vakkarina, seksi parempaa kun tunteet mukana. T. M 38v
Toi totta. Itse koen kemian tärkeäksi. Pelkkä suoritus ei tunne hyvälle. Mutta kun on kiva jutella ja viihtyy tilanteessa, seksikin on hyvää
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405655
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2244611Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️424562Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264352Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?734340Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603815- 963212
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233075Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273072Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102170