50v 184 88. Haen mukavan +50v pariskunnan seuraa. Mieluiten keskisestä suomesta.
Mukavaa pariskuntaa
6
283
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs mielessä? Täällä 49/50 pari.
- Anonyymi
Kiinnostasko 49/50 paria parin seura?49/54 pari kysyy?
Niin..Kiva olisi suunnitella aikuisten kivaa. Kun löytyy mukavat ihmiset.
- Anonyymi
Nautinto olla parin seurassa, itsellä kokemusta kuudenparin kanssa. Tällä hetkellä 50v pari jonka vaimolle olen vakkari, nykyään mies enää mukana touhuissa. Ongelmaksi muodostunut kun rakastuneet toisiimme, mies tiedä asiasta tunteistamme. Jatkan vakkarina, seksi parempaa kun tunteet mukana. T. M 38v
Toi totta. Itse koen kemian tärkeäksi. Pelkkä suoritus ei tunne hyvälle. Mutta kun on kiva jutella ja viihtyy tilanteessa, seksikin on hyvää
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta633204Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422437
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992150- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271790- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841397- 391290
- 811132