hyväksyttekö sen, että ei ole enää laitospaikkoja. kaikki hullut vaan avohoitoon. ja sitten ne kirjoittelee täällä jotain paroonijuttuja ja kaikkea muuta sekavaa josta ei saa mitään selvää. L, K ja H kuuluisi tiukukoskelle, ei vapaalle jalalle.
hyväksyttekö sen...
9
95
Vastaukset
- Anonyymi
Paroni ei saanut ajoissa laitospaikkaa, hoitomyöntyvyyskin toki olisi ollut huono.
- Anonyymi
"Minulla ei ole alkoholiongelmaa!"
Vaikka sokea Reettakin näki että kyllä oli, ja paha!
- Anonyymi
Hyväksytkö väärät valtiaat? Itse en.
- Anonyymi
En. Enkä myöskään varkaita.
- Anonyymi
Vielä ikävämpää on se, että monilla näistä hulluista on linja-auton ajoon oikeuttava ajokortti. Miettikääpä mitä voi tapahtua jos psykoosi iskee kesken ajon. Siinä ovat vaarassa sekä omat matkustajat että lukuisa joukko täysin sivullisia ja viattomia ihmisiä. Lääkärin tarkastukset ajokorttia varten ovat nykyään suhteellisen tiukat, mutta valitettavasti henkinen puli jää sielläkin huomiotta.
- Anonyymi
Tämä pitää täysin paikkansa. Kimmolla näyttää olevan juhannuksen merkeissä kunnon päihdeputki päällä ja sen saa täällä jokainen lukea, niin sekavaa settiä suoltaa ilmoille taasen. Nyt pitää vaan toivoa, että ei olisi ajovuoroa viikkoon, pariin ainakaan. Valkeakosken romuja joutuu muutenkin pelkäämään tien päällä, sitetn jos vielä kuljettaja on sekoamispisteessä, niin touhu on todella vaarallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä pitää täysin paikkansa. Kimmolla näyttää olevan juhannuksen merkeissä kunnon päihdeputki päällä ja sen saa täällä jokainen lukea, niin sekavaa settiä suoltaa ilmoille taasen. Nyt pitää vaan toivoa, että ei olisi ajovuoroa viikkoon, pariin ainakaan. Valkeakosken romuja joutuu muutenkin pelkäämään tien päällä, sitetn jos vielä kuljettaja on sekoamispisteessä, niin touhu on todella vaarallista.
Luuletko? että johtaja todellakin kirjoittaisi täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko? että johtaja todellakin kirjoittaisi täällä?
kyllä tämä "johtaja" koittaa kovastikin kirjoittaa, mutta sellaista päihdeongelmaisen oksentamista se teksti on että ei sitä kyllä kirjoittamiseksi sanoa voi
- AnonyymiUUSI
Joka perjantai edelleenkin luvassa kaljat Pub Parisissa.
Sovinto edelleen odottaa tekijäänsä.
Parta-Jugi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324301Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252195Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene122147Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su491739- 301453
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731446- 661254
- 821221
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321211Ota se joka eniten tulee lähelle ja yrittää
Neuvoksi jos on moni kiinnostunut. Silloin ei tarvitse arvuutella onko kiinnostunut. Näin se vaan menee. Nopeat syövät h111937