Olen 57-vuotias kokenut Suomalainen vapaa-mielinen nainen. Nuori, jos haluat ensimmäisen kokemuksesi aidon runsaan naisen kanssa niin olen kiinnostunut. Joensuu + lähiympäristö, myös Helsinki heinäkuussa.
Kokenut avoin opettajatar
16
574
Vastaukset
- Anonyymi
Olen vanhempi kokematon mies.Olisko naista opettamaan. 02AL.
- Anonyymi
Kyllä haluan Helsinki heinäkuussa.
- Anonyymi
Milloin oot hesassa haluaisin oppia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin oot hesassa haluaisin oppia.
Asun Helsingissä-
Miten saan sinuun yhteyttä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun Helsingissä-
Miten saan sinuun yhteyttä.Onko sinulla kik. Tai jokin muu millä yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla kik. Tai jokin muu millä yhteyttä.
ei ole kik. anna sinun sähköposti osoite tai joku muu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla kik. Tai jokin muu millä yhteyttä.
oletko suomi24 treffit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko suomi24 treffit
Olen nimimerkki turku 123124
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nimimerkki turku 123124
Ei löydy tuolla nimellä
- AnonyymiUUSI
turku123123 kirjoitti:
Anteeksi on yksi väärin.turku123123
Hahahaaa siis mies njet.
- Anonyymi
Voisiko opettaa opettaa, tai yhdistää tietoja? T. Samaa ikäluokkaa, mutta vain haaveita ja unelmia, arjen pettymyksien piristeenä.
- Anonyymi
Et sitten naura, kun laukeen reisille.
- Anonyymi
Paljon asioita joita haluasi ja on jopa nainen jolta haluaisin, mutta jossain on raja. En alkaisi netin kautta keskustelua vakavampaan.... Jos 57v nainen tietää mitä haluaa, niin kannattaisiko etsiä se toinen puoli ihan livassä
Täällä olis kiinnostunut mies kokeilemaan kanssasi,noin 70km Joensuusta..
- AnonyymiUUSI
Jaha, melkonen ope vapaamielinen onn yhdyssana 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup325661Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su813734Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene223234Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252685- 452601
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1122548Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla322041Maija Kajan
Aiheutti hormoonien määräämisellään massiivisen rintasyöpien lisääntymisaallon!!!!1001775Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731576- 381487