Olen 57-vuotias kokenut Suomalainen vapaa-mielinen nainen. Nuori, jos haluat ensimmäisen kokemuksesi aidon runsaan naisen kanssa niin olen kiinnostunut. Joensuu + lähiympäristö, myös Helsinki heinäkuussa.
Kokenut avoin opettajatar
21
2630
Vastaukset
- Anonyymi
Olen vanhempi kokematon mies.Olisko naista opettamaan. 02AL.
- Anonyymi
Kyllä haluan Helsinki heinäkuussa.
- Anonyymi
Milloin oot hesassa haluaisin oppia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin oot hesassa haluaisin oppia.
Asun Helsingissä-
Miten saan sinuun yhteyttä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun Helsingissä-
Miten saan sinuun yhteyttä.Onko sinulla kik. Tai jokin muu millä yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla kik. Tai jokin muu millä yhteyttä.
ei ole kik. anna sinun sähköposti osoite tai joku muu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla kik. Tai jokin muu millä yhteyttä.
oletko suomi24 treffit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko suomi24 treffit
Olen nimimerkki turku 123124
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nimimerkki turku 123124
Ei löydy tuolla nimellä
- Anonyymi
turku123123 kirjoitti:
Anteeksi on yksi väärin.turku123123
Hahahaaa siis mies njet.
- Anonyymi
Voisiko opettaa opettaa, tai yhdistää tietoja? T. Samaa ikäluokkaa, mutta vain haaveita ja unelmia, arjen pettymyksien piristeenä.
- Anonyymi
Et sitten naura, kun laukeen reisille.
- Anonyymi
Paljon asioita joita haluasi ja on jopa nainen jolta haluaisin, mutta jossain on raja. En alkaisi netin kautta keskustelua vakavampaan.... Jos 57v nainen tietää mitä haluaa, niin kannattaisiko etsiä se toinen puoli ihan livassä
Täällä olis kiinnostunut mies kokeilemaan kanssasi,noin 70km Joensuusta..
- Anonyymi
Jaha, melkonen ope vapaamielinen onn yhdyssana 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ja on sanassa on yksi n. Melekonen kielipoliisi olet. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja on sanassa on yksi n. Melekonen kielipoliisi olet. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Onhan se erittäin noloa jos väittää olevansa opettaja mutta ei osaa kirjoittaa kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se erittäin noloa jos väittää olevansa opettaja mutta ei osaa kirjoittaa kunnolla.
Onhan se noloo alkaa kielipoliisiksi kun et itsekkään osaa kirjoittaa.
- Anonyymi
Ootko nyt hesassa.olis kiva päästä kokeileen.M18
- Anonyymi
olisin kiinnoatunut. m17
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam19913360Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu546710Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö1616345K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon894662Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju674602Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos644161Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä214141Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754092Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta983862- 933640