Epäiletkö että kaivattusi

Anonyymi-ap

On tai on ollut ihastunut sinuun?

82

1357

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä. En usko 😊

• Anonyymi

Samaa tässä tuumaillut, että ei mahollista niin monen vuoden ja sattuman vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa tässä tuumaillut, että ei mahollista niin monen vuoden ja sattuman vuoksi.

No eihän se tosiaan just siksi voi olla ☺️

• Anonyymi

Siis varmaan pitää vastenmielisenä

• Anonyymi

Enemmänkin hän on nytkin.

• Anonyymi

On se. Eikä ole. Ehkä sittenkin. Kuvittelet vaan. Voisko sittenkin. No eii, pelleilee vaan. No on se. Miten vois olla. Kuvittelet. Onko sulla harhoja. No ei voi olla sattumaa. Mitä vttuaaaaa😫🤯😵‍💫🫩

• Anonyymi

😂😂😝

• Anonyymi

On se ihastunut!

• Anonyymi

Siinähän oksentaa

• Anonyymi

👍

• Anonyymi

Olen vain joku puolituntematon poika.

• Anonyymi

Tiesin.

• Anonyymi

Ja olisi hänenkin pitänyt tietää olevan molemminpuolista.

• Anonyymi

Taitaa olla umpirakastunut ja kaikkia kiinnostaa että no kehes se meijän veijari on noin lääpällään 😉

Rakastunut olen minäkin!

• Anonyymi

Ja kirjoitat täällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kirjoitat täällä?

Tuo hihitteliä silmän iskijä palsta asukki kirjoittaa vuosi kymmenestä toiseen kunnon c a n t t u r a

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kirjoitat täällä?

Enkä kirjoita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo hihitteliä silmän iskijä palsta asukki kirjoittaa vuosi kymmenestä toiseen kunnon c a n t t u r a

Noup

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä kirjoita

Hyvä, ettet kirjoita.

• Anonyymi

Hankala tietää. Jos nettikirjoituksiin, anonyymeihin ja vähän muihinkin somessa halusi aikanaan luottaa, niin saattoi sellaiseen uskoakin. Mutta onko irl käyttäytynyt kuin olisi, en ole ihan varma. Siksi jään kai ikuisesti epätietoisuuteen.
      Naiselta

• Anonyymi

Oletko itse tehnyt tai sanonut jotain sellaista että tietää että olet ollut ihastunut? Muuta kuin täällä huhuillut anonyyminä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko itse tehnyt tai sanonut jotain sellaista että tietää että olet ollut ihastunut? Muuta kuin täällä huhuillut anonyyminä.

Olen tehnyt jotain, mistä ei varmaan jäänyt epäselvyyttä.
        Naiselta

• Anonyymi

Pitää varmasti minusta jollain tasolla. Tosi hankala uskoa sitä, tosin...

• Anonyymi

Jos on hankala uskoa, niin älä ajattele hankalasti.

• Anonyymi

Joskus epäilin sellaista, mutta olin niin väärässä. Hän ei halua olla kanssani missään tekemisissä 😭

• Anonyymi

Se joka minua kaipaa on täysin varmasti ihastunut minuun. Valitettavasti itse en ole häneen :(

• Anonyymi

Kerro ihmeessä hänelle.

• Anonyymi

Et vastannut kysymykseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vastannut kysymykseen.

Tällä palstalla on useampi tuollainen. 👎

• Anonyymi

Miten voit olla täysin varma, että on ihastunut sinuun?

• Anonyymi

Eipä tainnut olla olen enemmänkin joku tieteellinen koe ja Trumann show.

• Anonyymi

Miten sellaista luulet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sellaista luulet?

Niih!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niih!

Nin niiih!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nin niiih!

Mä pilaan tahallani joidenkin välit. Niiiih! j

• Anonyymi

Niiiih?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niiiih?

Noooh 🥲

• Anonyymi

Onhan se selvää ett kumpiki ollaan toisiimme 😘❤️

• Anonyymi

Niinpä mutta taitaa jäädä haave rakkaudeksi.

• Anonyymi

On rakastunut.

• Anonyymi

m+k

• Anonyymi

Aika moni on.

• Anonyymi

Mieheen on moni ihastunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheen on moni ihastunut.

No niinpä, vanha sanonta joka kuuseen kurottaa katajaan kapsahtaa ,minun mielestä juuri päinvastoin kataja on kauniimpi.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi estää ketään ihastumasta. Voin olla antamatta liikaa toivoa, jos en itse ole.

Ja muistakaa. Rakkauden suurin lahja on tuntea rakkautta, ei tulla rakastetuksi.

Hyvää Juhannusta kaikille. :)

https://www.youtube.com/watch?v=G1ofPl5HW1g&list=RDG1ofPl5HW1g&start_radio=1

Gentsun tunnistaa itserakkaudesta ja siitä ettei tiedä miten kirjoitetaan juhannus.

• Anonyymi

m♡m

• Anonyymi
    • Anonyymi

Luultavasti kihelmöin vaan palleroissa.

• Anonyymi

Jos nainen pitää minusta, niin tahtoisin hänen omakseen loppuelämäksi. Olisi niin mukava olla yhteisessä kodissa ja puhuttaisiin kivasti toisillemme, rakastettaisiin ja kunnioitettaisiin toisiamme. Kummallekin olisi tärkeää olla toiselle parasta. Haluaisin pitää hänestä hyvää huolta. Mieheltä.

• Anonyymi

no ihan vtun varmaan oli ainaki sillon kurssilla. katto mua vastakkaisesta pöydästä muuten justiin senmosilla silmillä!!!

• Anonyymi

Olin silloin, ennen sitä ja vieläkin oon, tosin enemmän kuin ihastunut... 🤩❤️ että oikein huomattu siellä pöydän toisella puolella 😉

• Anonyymi

Kaivattuni ei todellakaan, vaan pitää luultavasti limaisena. Useampi pienempi tai suurempi ihastus on vaikuttanut siltä, mutta tuskin teen mitään asian suhteen, kun en halua häiritä naisia oletuksillani.

• Anonyymi

No ei ole ollut

• Anonyymi

En tiedä. Toivottavasti oli jossain vaiheessa, hakuaisin ajatella niin, muuten varmaan piti minua aika outona. ..Tai no, ehkä piti outona joka tapauksessa. Kaikki muu menee toiveajattelun puolelle.

• Anonyymi

Joo, ja tärisen silkasta onnesta.

• Anonyymi

m+k

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

m k

No ei tod.

• Anonyymi

On ja on ollut. Ei se muuksi muutu.

• Anonyymi

No ei muutu ei 😘❤️🤗😊

• Anonyymi

Eräs ihana hyvävartaloinen ja peppuinen tuttu nainen mielessä ollut ja on! Hän tunteeni tietää kyllä, oli sitä flirttiäkin silloin vähäsen.

• Anonyymi

Ei ole eikä tule olemaankaan.
      Siksi pysyn kaukana hänestä jos mahdollista, etten ärsytä olemassaolollani, kun pakosti välillä kohtaamme.
      Onneksi olen jo tottunut pettymyksiin.

• Anonyymi

Ehkä oli, ehkä ei. Ei siitä miehestä oikein ottanut selvää. Toki, ei ehkä minustakaan. Nyt en tiedä, katsotaan, miltä näyttää, kun nähdään. 🤔

• Anonyymi

Kyllä niistä katseista näki että kyllä se molemminpuolista oli 🤩❤️en mä yksin ois voinut pitää semmosta yllä ja tuskin hän mitään pelkkää flirttiä päiviinsä haki, en usko ei ole sen tyylinen ollenkaan 🤭😉

• Anonyymi

Tuskin, koko ajan hoiteli eri foorumeilta pikapanoja tuntemattomien kanssa.

• Anonyymi

Miten voit kaivata tuollaista ihmistä? 🤮

• Anonyymi

Ihastus on ohimenevä tunne en usko ettäkö olisi ollu koskaan ihastunu en mä ole ainakaan koskaan pelkän ihastumisen perusteella päättäny suuntaan tai toiseen varsinkaan ettäkö päättäisin pelkän ihastumisen perusteella jonkun haluavani

• Anonyymi

Eeen.... tiedä.

• Anonyymi

Ehkä on ollut joskus.

• Anonyymi

Uskon että joskus kauan sitten oli ihastunut hetken. Sitten olin vaan ikävä muisto ja piti saada hyvitystä nöyryyttämällä. En tiedä.

• Anonyymi

Ainoa viestini ketjuun, mieheltä kaipaavalle taiteelliselle naiselle.

Ajatuksiani hiljaiseen aamuyöhön
      ------------------------------------------------------
      Sielun samanlaisuus elämän kauneimpia asioita on
      Sen tuntea voi heti
      Ei vaikuta kulta ei kauneus tuntemattoman
      Vain katse kerran sana vain muutama ja tiedät heti
      Tiedät heti
      Tiedät heti
      Tiedät heti
      Aikaan arvaamattomaan lähteä pitää kaikkien
      Ohi oman onnen
      Mutta mistä sinä tiedät sen
      Rakkaus todellinen se muistaa aina
      Se muistaa aina

• Anonyymi

Koskettava!

• Anonyymi

En tiedä. Ehkä hän on huomannut ihastukseni mutta en tiedä hänen omista tunteistaan.

• Anonyymi

Ihastun aika helposti kun nainen miellyttää...

• Anonyymi

Öisin ja varhain aamuisin kaipaan häntä.
      Kun katselin ujosti häntä silmiin kerran, ajattelin, etten koskaan unohda tuota miestä. En koskaan unohtanut miestä. En unohda miestä, johon rakastuin.

• Anonyymi

M>M💓

• Anonyymi

On, mutta on myös naimisissa.

• Anonyymi

Minä en ymmärrä sanaa kaivattu.

Mutta mieleeni tulee olla tietoinen edellisten elämien rakkaista, ja ehkä myös kohtaamisista. Ja ne ovat jollain tapaa itseään vahvistavia, ja toisaalta taas aika musetavia ja elämää estäviä. Koska on vain hetken tässä, toivo elää tulevasta elämästä, mutta tässä elämässä pitäisi kuitenkin taas rakastaa ja elää loppuun asti.

Miten voisi muistaa rakkauden määrää, tapaa, tunnetta, elämää ja kuolemaa, jos tämä elämä vaatisi jo jotain vierelle, odottaa niitä samoja asioita mitä hautaat uudelleen.

Ja silti tunnet olevasi kokonainen, jotain sinusta palaa itseesi ja jotain päästät irti. Tiedät itsesi, mutta missä sitten olet, ja mihin menet. Jotain tosi suurta, joka jää taakse ja nousee taas joskus esiin, ylös.

• Anonyymi

Etkö koskaan ole kaivannut tai ikävöinyt ketään?

• Anonyymi

Mitä kauemmin on täällä, voi saada apua ja voimistavaa tietoa, mutta tuntuu kuin rakakus heikkenisi päivä päiväältä jotain siitä kuolee. Siksi itse päästäisin irti, jotta joskus on niin vahvaa että muistan ja tunnistan.

Siksi kai meille luodaan säännöt, laulun sanoin myös sille rakkaudelle.

• Anonyymi

Myönnän että epäilin, parin otteeseenkin, mutta en toki enää. Vapautettu syytöksistä. Ihan tuntematon henkilö kuitenkin kyseessä.

• Anonyymi

Muhun ei ole kukaan ollut ihastunut/rakastunut. Seurassa on roikuttu parempaa odotellessa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      3584
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1713
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1621
    4. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      33
      1540
    5. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1449
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1404
    7. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      161
      1322
    8. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1273
    9. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      124
      1079
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      995
    Aihe