On tai on ollut ihastunut sinuun?
Epäiletkö että kaivattusi
82
1357
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. En usko 😊
- Anonyymi
Samaa tässä tuumaillut, että ei mahollista niin monen vuoden ja sattuman vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa tässä tuumaillut, että ei mahollista niin monen vuoden ja sattuman vuoksi.
No eihän se tosiaan just siksi voi olla ☺️
- Anonyymi
Siis varmaan pitää vastenmielisenä
- Anonyymi
Enemmänkin hän on nytkin.
- Anonyymi
On se. Eikä ole. Ehkä sittenkin. Kuvittelet vaan. Voisko sittenkin. No eii, pelleilee vaan. No on se. Miten vois olla. Kuvittelet. Onko sulla harhoja. No ei voi olla sattumaa. Mitä vttuaaaaa😫🤯😵💫
- Anonyymi
😂😂😝
- Anonyymi
On se ihastunut!
- Anonyymi
Siinähän oksentaa
- Anonyymi
👍
- Anonyymi
Olen vain joku puolituntematon poika.
- Anonyymi
Tiesin.
- Anonyymi
Ja olisi hänenkin pitänyt tietää olevan molemminpuolista.
- Anonyymi
Taitaa olla umpirakastunut ja kaikkia kiinnostaa että no kehes se meijän veijari on noin lääpällään 😉
Rakastunut olen minäkin!- Anonyymi
Ja kirjoitat täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kirjoitat täällä?
Tuo hihitteliä silmän iskijä palsta asukki kirjoittaa vuosi kymmenestä toiseen kunnon c a n t t u r a
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kirjoitat täällä?
Enkä kirjoita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo hihitteliä silmän iskijä palsta asukki kirjoittaa vuosi kymmenestä toiseen kunnon c a n t t u r a
Noup
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä kirjoita
Hyvä, ettet kirjoita.
- Anonyymi
Hankala tietää. Jos nettikirjoituksiin, anonyymeihin ja vähän muihinkin somessa halusi aikanaan luottaa, niin saattoi sellaiseen uskoakin. Mutta onko irl käyttäytynyt kuin olisi, en ole ihan varma. Siksi jään kai ikuisesti epätietoisuuteen.
Naiselta- Anonyymi
Oletko itse tehnyt tai sanonut jotain sellaista että tietää että olet ollut ihastunut? Muuta kuin täällä huhuillut anonyyminä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse tehnyt tai sanonut jotain sellaista että tietää että olet ollut ihastunut? Muuta kuin täällä huhuillut anonyyminä.
Olen tehnyt jotain, mistä ei varmaan jäänyt epäselvyyttä.
Naiselta
- Anonyymi
Pitää varmasti minusta jollain tasolla. Tosi hankala uskoa sitä, tosin...
- Anonyymi
Jos on hankala uskoa, niin älä ajattele hankalasti.
- Anonyymi
Joskus epäilin sellaista, mutta olin niin väärässä. Hän ei halua olla kanssani missään tekemisissä 😭
- Anonyymi
Se joka minua kaipaa on täysin varmasti ihastunut minuun. Valitettavasti itse en ole häneen :(
- Anonyymi
Kerro ihmeessä hänelle.
- Anonyymi
Et vastannut kysymykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen.
Tällä palstalla on useampi tuollainen. 👎
- Anonyymi
Miten voit olla täysin varma, että on ihastunut sinuun?
- Anonyymi
Eipä tainnut olla olen enemmänkin joku tieteellinen koe ja Trumann show.
- Anonyymi
Miten sellaista luulet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sellaista luulet?
Niih!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niih!
Nin niiih!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nin niiih!
Mä pilaan tahallani joidenkin välit. Niiiih! j
- Anonyymi
Niiiih?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiiih?
Noooh 🥲
- Anonyymi
Onhan se selvää ett kumpiki ollaan toisiimme 😘❤️
- Anonyymi
Niinpä mutta taitaa jäädä haave rakkaudeksi.
- Anonyymi
On rakastunut.
- Anonyymi
m+k
- Anonyymi
Aika moni on.
- Anonyymi
Mieheen on moni ihastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä, vanha sanonta joka kuuseen kurottaa katajaan kapsahtaa ,minun mielestä juuri päinvastoin kataja on kauniimpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi estää ketään ihastumasta. Voin olla antamatta liikaa toivoa, jos en itse ole.
Ja muistakaa. Rakkauden suurin lahja on tuntea rakkautta, ei tulla rakastetuksi.
Hyvää Juhannusta kaikille. :)
https://www.youtube.com/watch?v=G1ofPl5HW1g&list=RDG1ofPl5HW1g&start_radio=1 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi estää ketään ihastumasta. Voin olla antamatta liikaa toivoa, jos en itse ole.
Ja muistakaa. Rakkauden suurin lahja on tuntea rakkautta, ei tulla rakastetuksi.
Hyvää Juhannusta kaikille. :)
https://www.youtube.com/watch?v=G1ofPl5HW1g&list=RDG1ofPl5HW1g&start_radio=1Gentsun tunnistaa itserakkaudesta ja siitä ettei tiedä miten kirjoitetaan juhannus.
- Anonyymi
m♡m
- Anonyymi
Ihastunutko lain, miten kimalainen kukkaan vain......?
https://m.youtube.com/watch?v=QiMoOJSeaNU&pp=ygUXdHJvbGxoYW1tYXJlbiBmaW5udHJvbGw= - Anonyymi
Luultavasti kihelmöin vaan palleroissa.
- Anonyymi
Jos nainen pitää minusta, niin tahtoisin hänen omakseen loppuelämäksi. Olisi niin mukava olla yhteisessä kodissa ja puhuttaisiin kivasti toisillemme, rakastettaisiin ja kunnioitettaisiin toisiamme. Kummallekin olisi tärkeää olla toiselle parasta. Haluaisin pitää hänestä hyvää huolta. Mieheltä.
- Anonyymi
no ihan vtun varmaan oli ainaki sillon kurssilla. katto mua vastakkaisesta pöydästä muuten justiin senmosilla silmillä!!!
- Anonyymi
Olin silloin, ennen sitä ja vieläkin oon, tosin enemmän kuin ihastunut... 🤩❤️ että oikein huomattu siellä pöydän toisella puolella 😉
- Anonyymi
Kaivattuni ei todellakaan, vaan pitää luultavasti limaisena. Useampi pienempi tai suurempi ihastus on vaikuttanut siltä, mutta tuskin teen mitään asian suhteen, kun en halua häiritä naisia oletuksillani.
- Anonyymi
No ei ole ollut
- Anonyymi
En tiedä. Toivottavasti oli jossain vaiheessa, hakuaisin ajatella niin, muuten varmaan piti minua aika outona. ..Tai no, ehkä piti outona joka tapauksessa. Kaikki muu menee toiveajattelun puolelle.
- Anonyymi
Joo, ja tärisen silkasta onnesta.
- Anonyymi
m+k
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
m k
No ei tod.
- Anonyymi
On ja on ollut. Ei se muuksi muutu.
- Anonyymi
No ei muutu ei 😘❤️🤗😊
- Anonyymi
Eräs ihana hyvävartaloinen ja peppuinen tuttu nainen mielessä ollut ja on! Hän tunteeni tietää kyllä, oli sitä flirttiäkin silloin vähäsen.
- Anonyymi
Ei ole eikä tule olemaankaan.
Siksi pysyn kaukana hänestä jos mahdollista, etten ärsytä olemassaolollani, kun pakosti välillä kohtaamme.
Onneksi olen jo tottunut pettymyksiin. - Anonyymi
Ehkä oli, ehkä ei. Ei siitä miehestä oikein ottanut selvää. Toki, ei ehkä minustakaan. Nyt en tiedä, katsotaan, miltä näyttää, kun nähdään. 🤔
- Anonyymi
Kyllä niistä katseista näki että kyllä se molemminpuolista oli 🤩❤️en mä yksin ois voinut pitää semmosta yllä ja tuskin hän mitään pelkkää flirttiä päiviinsä haki, en usko ei ole sen tyylinen ollenkaan 🤭😉
- Anonyymi
Tuskin, koko ajan hoiteli eri foorumeilta pikapanoja tuntemattomien kanssa.
- Anonyymi
Miten voit kaivata tuollaista ihmistä? 🤮
- Anonyymi
Ihastus on ohimenevä tunne en usko ettäkö olisi ollu koskaan ihastunu en mä ole ainakaan koskaan pelkän ihastumisen perusteella päättäny suuntaan tai toiseen varsinkaan ettäkö päättäisin pelkän ihastumisen perusteella jonkun haluavani
- Anonyymi
Eeen.... tiedä.
- Anonyymi
Ehkä on ollut joskus.
- Anonyymi
Uskon että joskus kauan sitten oli ihastunut hetken. Sitten olin vaan ikävä muisto ja piti saada hyvitystä nöyryyttämällä. En tiedä.
- Anonyymi
Ainoa viestini ketjuun, mieheltä kaipaavalle taiteelliselle naiselle.
Ajatuksiani hiljaiseen aamuyöhön
------------------------------------------------------
Sielun samanlaisuus elämän kauneimpia asioita on
Sen tuntea voi heti
Ei vaikuta kulta ei kauneus tuntemattoman
Vain katse kerran sana vain muutama ja tiedät heti
Tiedät heti
Tiedät heti
Tiedät heti
Aikaan arvaamattomaan lähteä pitää kaikkien
Ohi oman onnen
Mutta mistä sinä tiedät sen
Rakkaus todellinen se muistaa aina
Se muistaa aina- Anonyymi
Koskettava!
- Anonyymi
En tiedä. Ehkä hän on huomannut ihastukseni mutta en tiedä hänen omista tunteistaan.
- Anonyymi
Ihastun aika helposti kun nainen miellyttää...
- Anonyymi
Öisin ja varhain aamuisin kaipaan häntä.
Kun katselin ujosti häntä silmiin kerran, ajattelin, etten koskaan unohda tuota miestä. En koskaan unohtanut miestä. En unohda miestä, johon rakastuin. - Anonyymi
M>M💓
- Anonyymi
On, mutta on myös naimisissa.
- Anonyymi
Minä en ymmärrä sanaa kaivattu.
Mutta mieleeni tulee olla tietoinen edellisten elämien rakkaista, ja ehkä myös kohtaamisista. Ja ne ovat jollain tapaa itseään vahvistavia, ja toisaalta taas aika musetavia ja elämää estäviä. Koska on vain hetken tässä, toivo elää tulevasta elämästä, mutta tässä elämässä pitäisi kuitenkin taas rakastaa ja elää loppuun asti.
Miten voisi muistaa rakkauden määrää, tapaa, tunnetta, elämää ja kuolemaa, jos tämä elämä vaatisi jo jotain vierelle, odottaa niitä samoja asioita mitä hautaat uudelleen.
Ja silti tunnet olevasi kokonainen, jotain sinusta palaa itseesi ja jotain päästät irti. Tiedät itsesi, mutta missä sitten olet, ja mihin menet. Jotain tosi suurta, joka jää taakse ja nousee taas joskus esiin, ylös.- Anonyymi
Etkö koskaan ole kaivannut tai ikävöinyt ketään?
- Anonyymi
Mitä kauemmin on täällä, voi saada apua ja voimistavaa tietoa, mutta tuntuu kuin rakakus heikkenisi päivä päiväältä jotain siitä kuolee. Siksi itse päästäisin irti, jotta joskus on niin vahvaa että muistan ja tunnistan.
Siksi kai meille luodaan säännöt, laulun sanoin myös sille rakkaudelle. - Anonyymi
Myönnän että epäilin, parin otteeseenkin, mutta en toki enää. Vapautettu syytöksistä. Ihan tuntematon henkilö kuitenkin kyseessä.
- Anonyymi
Muhun ei ole kukaan ollut ihastunut/rakastunut. Seurassa on roikuttu parempaa odotellessa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2253584Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401713Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991621Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t331540- 921449
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461404Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1611322Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121273Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1241079Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät90995