On tai on ollut ihastunut sinuun?
Epäiletkö että kaivattusi
64
788
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En tiedä. En usko 😊
- AnonyymiUUSI
Samaa tässä tuumaillut, että ei mahollista niin monen vuoden ja sattuman vuoksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaa tässä tuumaillut, että ei mahollista niin monen vuoden ja sattuman vuoksi.
No eihän se tosiaan just siksi voi olla ☺️
- AnonyymiUUSI
Siis varmaan pitää vastenmielisenä
- AnonyymiUUSI
Enemmänkin hän on nytkin.
- AnonyymiUUSI
On se. Eikä ole. Ehkä sittenkin. Kuvittelet vaan. Voisko sittenkin. No eii, pelleilee vaan. No on se. Miten vois olla. Kuvittelet. Onko sulla harhoja. No ei voi olla sattumaa. Mitä vttuaaaaa😫🤯😵💫
- AnonyymiUUSI
😂😂😝
- AnonyymiUUSI
On se ihastunut!
- AnonyymiUUSI
Siinähän oksentaa
- AnonyymiUUSI
👍
- AnonyymiUUSI
Olen vain joku puolituntematon poika.
- AnonyymiUUSI
Tiesin.
- AnonyymiUUSI
Ja olisi hänenkin pitänyt tietää olevan molemminpuolista.
- AnonyymiUUSI
Taitaa olla umpirakastunut ja kaikkia kiinnostaa että no kehes se meijän veijari on noin lääpällään 😉
Rakastunut olen minäkin!- AnonyymiUUSI
Ja kirjoitat täällä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja kirjoitat täällä?
Tuo hihitteliä silmän iskijä palsta asukki kirjoittaa vuosi kymmenestä toiseen kunnon c a n t t u r a
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja kirjoitat täällä?
Enkä kirjoita
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo hihitteliä silmän iskijä palsta asukki kirjoittaa vuosi kymmenestä toiseen kunnon c a n t t u r a
Noup
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enkä kirjoita
Hyvä, ettet kirjoita.
- AnonyymiUUSI
Hankala tietää. Jos nettikirjoituksiin, anonyymeihin ja vähän muihinkin somessa halusi aikanaan luottaa, niin saattoi sellaiseen uskoakin. Mutta onko irl käyttäytynyt kuin olisi, en ole ihan varma. Siksi jään kai ikuisesti epätietoisuuteen.
Naiselta- AnonyymiUUSI
Oletko itse tehnyt tai sanonut jotain sellaista että tietää että olet ollut ihastunut? Muuta kuin täällä huhuillut anonyyminä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse tehnyt tai sanonut jotain sellaista että tietää että olet ollut ihastunut? Muuta kuin täällä huhuillut anonyyminä.
Olen tehnyt jotain, mistä ei varmaan jäänyt epäselvyyttä.
Naiselta
- AnonyymiUUSI
Pitää varmasti minusta jollain tasolla. Tosi hankala uskoa sitä, tosin...
- AnonyymiUUSI
Jos on hankala uskoa, niin älä ajattele hankalasti.
- AnonyymiUUSI
Joskus epäilin sellaista, mutta olin niin väärässä. Hän ei halua olla kanssani missään tekemisissä 😭
- AnonyymiUUSI
Se joka minua kaipaa on täysin varmasti ihastunut minuun. Valitettavasti itse en ole häneen :(
- AnonyymiUUSI
Kerro ihmeessä hänelle.
- AnonyymiUUSI
Et vastannut kysymykseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen.
Tällä palstalla on useampi tuollainen. 👎
- AnonyymiUUSI
Miten voit olla täysin varma, että on ihastunut sinuun?
- AnonyymiUUSI
Eipä tainnut olla olen enemmänkin joku tieteellinen koe ja Trumann show.
- AnonyymiUUSI
Miten sellaista luulet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten sellaista luulet?
Niih!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niih!
Nin niiih!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nin niiih!
Mä pilaan tahallani joidenkin välit. Niiiih! j
- AnonyymiUUSI
Niiiih?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niiiih?
Noooh 🥲
- AnonyymiUUSI
Onhan se selvää ett kumpiki ollaan toisiimme 😘❤️
- AnonyymiUUSI
Niinpä mutta taitaa jäädä haave rakkaudeksi.
- AnonyymiUUSI
On rakastunut.
- AnonyymiUUSI
Aika moni on.
- AnonyymiUUSI
Mieheen on moni ihastunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä, vanha sanonta joka kuuseen kurottaa katajaan kapsahtaa ,minun mielestä juuri päinvastoin kataja on kauniimpi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En voi estää ketään ihastumasta. Voin olla antamatta liikaa toivoa, jos en itse ole.
Ja muistakaa. Rakkauden suurin lahja on tuntea rakkautta, ei tulla rakastetuksi.
Hyvää Juhannusta kaikille. :)
https://www.youtube.com/watch?v=G1ofPl5HW1g&list=RDG1ofPl5HW1g&start_radio=1 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En voi estää ketään ihastumasta. Voin olla antamatta liikaa toivoa, jos en itse ole.
Ja muistakaa. Rakkauden suurin lahja on tuntea rakkautta, ei tulla rakastetuksi.
Hyvää Juhannusta kaikille. :)
https://www.youtube.com/watch?v=G1ofPl5HW1g&list=RDG1ofPl5HW1g&start_radio=1Gentsun tunnistaa itserakkaudesta ja siitä ettei tiedä miten kirjoitetaan juhannus.
- AnonyymiUUSI
Ihastunutko lain, miten kimalainen kukkaan vain......?
https://m.youtube.com/watch?v=QiMoOJSeaNU&pp=ygUXdHJvbGxoYW1tYXJlbiBmaW5udHJvbGw= - AnonyymiUUSI
Luultavasti kihelmöin vaan palleroissa.
- AnonyymiUUSI
Jos nainen pitää minusta, niin tahtoisin hänen omakseen loppuelämäksi. Olisi niin mukava olla yhteisessä kodissa ja puhuttaisiin kivasti toisillemme, rakastettaisiin ja kunnioitettaisiin toisiamme. Kummallekin olisi tärkeää olla toiselle parasta. Haluaisin pitää hänestä hyvää huolta. Mieheltä.
- AnonyymiUUSI
no ihan vtun varmaan oli ainaki sillon kurssilla. katto mua vastakkaisesta pöydästä muuten justiin senmosilla silmillä!!!
- AnonyymiUUSI
Olin silloin, ennen sitä ja vieläkin oon, tosin enemmän kuin ihastunut... 🤩❤️ että oikein huomattu siellä pöydän toisella puolella 😉
- AnonyymiUUSI
Kaivattuni ei todellakaan, vaan pitää luultavasti limaisena. Useampi pienempi tai suurempi ihastus on vaikuttanut siltä, mutta tuskin teen mitään asian suhteen, kun en halua häiritä naisia oletuksillani.
- AnonyymiUUSI
No ei ole ollut
- AnonyymiUUSI
En tiedä. Toivottavasti oli jossain vaiheessa, hakuaisin ajatella niin, muuten varmaan piti minua aika outona. ..Tai no, ehkä piti outona joka tapauksessa. Kaikki muu menee toiveajattelun puolelle.
- AnonyymiUUSI
Joo, ja tärisen silkasta onnesta.
- AnonyymiUUSI
On ja on ollut. Ei se muuksi muutu.
- AnonyymiUUSI
No ei muutu ei 😘❤️🤗😊
- AnonyymiUUSI
Ei ole eikä tule olemaankaan.
Siksi pysyn kaukana hänestä jos mahdollista, etten ärsytä olemassaolollani, kun pakosti välillä kohtaamme.
Onneksi olen jo tottunut pettymyksiin. - AnonyymiUUSI
Ehkä oli, ehkä ei. Ei siitä miehestä oikein ottanut selvää. Toki, ei ehkä minustakaan. Nyt en tiedä, katsotaan, miltä näyttää, kun nähdään. 🤔
- AnonyymiUUSI
Kyllä niistä katseista näki että kyllä se molemminpuolista oli 🤩❤️en mä yksin ois voinut pitää semmosta yllä ja tuskin hän mitään pelkkää flirttiä päiviinsä haki, en usko ei ole sen tyylinen ollenkaan 🤭😉
- AnonyymiUUSI
Tuskin, koko ajan hoiteli eri foorumeilta pikapanoja tuntemattomien kanssa.
- AnonyymiUUSI
Ihastus on ohimenevä tunne en usko ettäkö olisi ollu koskaan ihastunu en mä ole ainakaan koskaan pelkän ihastumisen perusteella päättäny suuntaan tai toiseen varsinkaan ettäkö päättäisin pelkän ihastumisen perusteella jonkun haluavani
- AnonyymiUUSI
Eeen.... tiedä.
- AnonyymiUUSI
Ehkä on ollut joskus.
- AnonyymiUUSI
Uskon että joskus kauan sitten oli ihastunut hetken. Sitten olin vaan ikävä muisto ja piti saada hyvitystä nöyryyttämällä. En tiedä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091609
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup121163- 61950
- 64788
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329782- 1760
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen71731- 45700
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9641Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta58637