Vähintäänkin kymmeniätuhansia sotilaita on saanut surmansa näissä sodissa. Samaten lukuisia sotilaita ja siviilejä on kuollut venäläisten pommituksiin/ luoteihin.
Vain ideologiset hörhöt kannattavat Putleria.
Putlerin valtakaudella Venäjä on sotinut mm. Ukrainassa, Syyriassa ja Georgiassa
67
904
Vastaukset 67
- Anonyymi
Putte on verisin venäläisjohtaja Stalinin jälkeen.
- Anonyymi
Putleria palvoo lähinnä OSA äärioikeistosta ja äärivasemmistosta. Ei se ole tolkun ihmisen hommaa.
- Anonyymi
Putinin vallassa ollessa tämän sodissa kuolleet saniteettikalustevarkaat, siviilien murhaajat ja raiskaajat, joita leikkisästi myös sotilaiksi venäjällä nimitellään, lasketaan sadoissatuhansissa. Vammautuneiden, fyysisesti ja henkisesti, määrä Putinin sodissa lasketaankin jo miljoonissa. Pelkästään Ukrainan sodassa vuodesta 2014 alkaen Putin on onnistunut tapattamaan ja vammauttamaan yli miljoona venäläistä, eivätkä ukrainalaiset ole muutamaa harhalaukausta lukematta edes kohdistaneet puolustuksellisia toimiaan venäläisiin siviileihin.
Putin ei vaikuta järin nerokkaalta kehitysmaan johtajalta. Maalla olisi potentiaalia olla suurvalta, mutta Putinin osaamisella maa on ajautunut banaanivaltioiden kastiin. - Anonyymi
Venäjä ei ole siirtynyt henkisesti vielä edes 1900-luvulle.
- Anonyymi00057
Eihän ne edes ole Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan vaan Puten lättiin
- Anonyymi
Olen liian laiska kirjoittamaan uudelleen, joten kopioin vain kirjoittamani jonnekin muualle.
Sota Syyriassa? Siellä Venäjä toimi terroristeja vastaan Syyrian laillisen hallituksen luvalla. Tällä tavoin Venäjä pelasti siviilejä terroristeilta.
Sota Georgiassa? Siellä Venäjä ei sallinut aggressiivisten georgialaisten joukkojen tuhota ihmisiä Abhasiassa ja Pohjois-Ostiassa, mitä Georgia halusi tehdä, koska nämä alueet halusivat itsenäistyä siitä. Georgian sodassa ei kuollut ketään Venäjän ansiosta. Kyllä, ihmisten pelastaminen kuolemalta on erittäin aggressiivista!
Entäpä Ukrainan sota? Tietenkin Venäjä hyökkäsi Ukrainaan, mutta miksi kukaan ei kiinnitä huomiota siihen, että Ukraina on käynyt aggressiivista sotaa Donbassissa 8 vuoden ajan? Kuinka monta ihmistä kuoli?
Venäjä haluaa tuhota natsi- ja fasistisen Ukrainan hallituksen, joka on tuhonnut ihmisiä Donbassissa 11 vuoden ajan, kieltänyt ihmisiä puhumasta äidinkieltään, kieltänyt heidän äidinkielensä, tuhonnut venäläisten kirjailijoiden muistomerkkejä, tuhonnut Ukrainan saksalaisilta hyökkääjiltä vapauttaneiden muistomerkkejä, kieltänyt ortodoksisen kirkon kaanonit, ylistänyt fasisteja ja natseja, pystyttänyt heille muistomerkkejä ja julistanut heidät kansallissankareikseen. Venäjä taistelee kuitenkin vain Ukrainan nykyistä hallitusta, ei kansaa vastaan. Venäjän hallitus on toistuvasti sanonut, että ukrainalaiset ovat sen veljiä ja että se kohtelee heitä hyvin.
Miksi kukaan ei puhu Ukrainan aloittamasta hyökkäyssodasta Donbassissa? Miksi kukaan ei sano, että Ukrainan viranomaiset ovat julistaneet Hitlerin liittolaisia kansallissankareiksi? (Esimerkiksi Bandera on heidän kuuluisin sankarinsa, Hitlerin liittolainen, joka tuhoaa useita kymmeniä tuhansia puolalaisia). Miksi kukaan ei sano, että Ukraina nöyryyttää muistomerkkejä ihmisille, jotka vapauttivat sen natsi-Saksasta? (jos tuhoat muistomerkkejä niille, jotka taistelivat Hitleriä vastaan, se tarkoittaa, että et pidä sellaisista ihmisistä, ja jos et pidä niistä, jotka taistelivat Hitleriä vastaan, pidät Hitleristä) Miksi kukaan ei puhu siitä?
Koska länsimainen propaganda on aivopessyt suomalaiset ja hämärtänyt heidän mielensä- Anonyymi
Venäjä itse on fasistisempi maa kuin Ukraina.
Sinun logiikallasi jonkun pitäisi hyökätä Kiinaan pelastamaan vähemmistökansoja, joita Kiinan hallinto sortaa.
Te ideologiset hörhöt keksitte aina syyn, jolla sotia voidaan peristella/puolustella.
Putler on sotahullu. PISTE. - Anonyymi
Venäläinen propaganda tai mikä lie sotahullu aate on sumentanut sinun mielesi. Venäjä v*ttuun Ukrainasta!
"En jaksa"--mikäs botin on väsyttänyt? Eikö sovjetoblasterin serverissä megahertsit riitä? Vai onko työsuhdevodkaa naukkailtu maanantain kunniaksi liian kanssa?
- Anonyymi00017
Olet oikeassa. Suomalaiset vouhottavat kaikella järjettömyydellä. Meille tulee huonot ajat näitten vouhkien takia.
- Anonyymi00031
"Sota Syyriassa? Siellä Venäjä toimi terroristeja vastaan Syyrian laillisen hallituksen luvalla. Tällä tavoin Venäjä pelasti siviilejä terroristeilta."
Suomeksi sanottuna Venäjä soti Syyriassa Syyrian laillisen terroristihallituksen luvalla. - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
"Sota Syyriassa? Siellä Venäjä toimi terroristeja vastaan Syyrian laillisen hallituksen luvalla. Tällä tavoin Venäjä pelasti siviilejä terroristeilta."
Suomeksi sanottuna Venäjä soti Syyriassa Syyrian laillisen terroristihallituksen luvalla.Hyvin sanottu: Syyrian laillinen terroristihallitus.
- Anonyymi00058
Katos oikein Igori vauhdissa ku noin pitkän jutun kirjoitit jotain mitä Suomessa Suomalaiset eivät jaxa lukea
- Anonyymi
Vewnäjä on sotaisan imperialistinen fasismidiktatuuri, joka käy hyökkäyssotaa Ukrainaa ja sen kansaa vastaan.
Venäjän kansalaiset ovat vastuussa tuosta hyökkäyssodasta, ei pelkästään fasistidiktaattori Vladimir Putin.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/venaja-on-taynna-sohvaimperialisteja-tavalliset-venalaiset-ovat-vastuussa-ukrainan-sodasta/9176446 Miljoona, Yle. Ei sanaakaan vieläkään melkein 2 viikkoa rajan ylityksen jälkeen. 10^6
- Anonyymi
Venäjä on natzimaa.
- Anonyymi
Venäläinen sotahulluus on sitä parempaa.
- Anonyymi
Venäjä on vain suurvalta. Kiina ja USA supervaltoja.
- Anonyymi00014
Vain sotahullut fanittaa Putleria.
- Anonyymi00018
Vielä hullumpi on se joka fanittaa Zelenkyä ja antaa rahansa sitten tälle jaettavaksi korrutioon.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Vielä hullumpi on se joka fanittaa Zelenkyä ja antaa rahansa sitten tälle jaettavaksi korrutioon.
Ukraina käy puolustussotaa ryzziä vastaan, mihin sillä on täysi oikeus. Myös joidenkin fanittama Venäjä on korruptoitunut maa.
Asia erikseen on se, kuuluuko Suomen tukea isolla rahalla Ukrainaa.
- Anonyymi00015
Putte on seko
- Anonyymi00016
Missä Usa ja Nato sotinut? Tappiot?
- Anonyymi00020
Haloo Venäjäkiimavajakki. Ei edes kukaan yksittäinen jenkkipressa ole sotinut niin paljon kuin sotahullu Putler....
- Anonyymi00033
Anonyymi00020 kirjoitti:
Haloo Venäjäkiimavajakki. Ei edes kukaan yksittäinen jenkkipressa ole sotinut niin paljon kuin sotahullu Putler....
Putinin pelko on skunkin viisauden alku!
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Putinin pelko on skunkin viisauden alku!
Ai haisunäädän vai? Onko toi joku venäläinen sananlasku?
- Anonyymi00037
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ilmankos et suorita hisytorian ehtojasi, vajakki!
- Anonyymi00048
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ai haisunäädän vai? Onko toi joku venäläinen sananlasku?
Olisiko Radio Jerivan
- Anonyymi00050
Irakissa, Kosovossa, Afrikassa monessa maassa. Nyt Ukrainassa! Vietnamissa, Afganistanissa jne
- Anonyymi00052
Anonyymi00050 kirjoitti:
Irakissa, Kosovossa, Afrikassa monessa maassa. Nyt Ukrainassa! Vietnamissa, Afganistanissa jne
Niin rysssät sotivat Ukrainassa ja Afrikassa, ja ovat sotineet Afganistanissa. Vituiks meni sekin "operaatio".
- Anonyymi00021
Putte on uusi Aatu!
- Anonyymi00022
Tää Putte on vielä enemmän sekaisin kuin Stalin
- Anonyymi00023
Justiinsa näin.
- Anonyymi00024
Putte on natzien sankari.
- Anonyymi00025
Venäjän kansa on aivopesty sotahulluuteen.
- Anonyymi00026
Hullu itänaapuri
- Anonyymi00027
Vuosisadasta toiseen.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Vuosisadasta toiseen.
Eivät opi.
- Anonyymi00029
On se sekoboltsien maa
- Anonyymi00035
Onko luotteloa Usan sodista? Kaatuneista, tapetuista?
- Anonyymi00036
Esim. Irakilaiset kertoivat julkisuuteen että heiltä tapettiin 500 000 (tuhatta lasta). Vietman menetti enemmän ja vieläkin Agentti orange (viidakon myrkytykset) aiheuttavat syntyneitä
jotka invaliideä.
Vietnamissa kaatui vähän yli 50 000 tuhatta amerikkalaista.
Näitä lukuja löytyy googlettamalla vaikkapa Normandian maihinnoususta. - Anonyymi00039
Onko ryssien hyökkäyssodat "niitä parempia", Venäjäkiimavajakki?
- Anonyymi00040
Ja kuinka monta tuhatta on kuollut usa:n joka vuotisissa sodissa ulkomailla
- Anonyymi00043
Whataboutismia taas..
Kai jokainen täyspäinen suomalainen voi kritisoida sekä ryssien että jenkkien sotia.. - Anonyymi00044
Harva yksittäinen jenkkipressa on sotinut yhtä paljon kuin nykyinen Kremlin kääpiö.
- Anonyymi00041
Aika vähän on jenkkejä kaatunut sodissa jos vertaa vaikka venäläisiin.
Slava Russia !
Z- Anonyymi00042
RyZZykän kaalisoppakattila on tyhjä.
- Anonyymi00045
Putten viimeisin ja isoin.moka aloittaa kolmen päivän etikoisoperaatiota, hyökkäys Ukrainaan valloittaakdeen maata?
Kuka.muu maailmassa harrastaa moista?- Anonyymi00046
Aliarvioi Usantuen!
- Anonyymi00053
Ei nykyisin enää kukaan muu kuin rysssät.
- Anonyymi00047
Onko Putin vielä vallassa vai Haagissa?
- Anonyymi00051
Mene jo katkasuun!
- Anonyymi00054
Anonyymi00051 kirjoitti:
Mene jo katkasuun!
Pitäiskö sun hankkia työ,Venäjäkiimavajakki?
- Anonyymi00055
Mitä enemmän ikää minulle on tullut, sitä vähemmän minä uskon länsimaalaisia/yhdysvaltalaisia/suomalaisia uutisia. Meillä on netti, mutta silti suomalainen on todella yksinkertainen (tyhmä) ihminen, jolla ei ole minkäänlaista kriittistä ajattelukykyä miettiä sitä valehteleeko lännen media meille. Ei olleenkaan jakseta miettiä mistä media on kerännyt nämä kaikki tiedot mm. Ukrainan sodasta. Suomalaiset uskovat kaiken mitä uutiset, sanomalehdet ja viranomaiset heille sanovat ilman mitään kritiikkiä. Olisi hyvä muistaa arvon kanssakeskustelijat, että Ukraina on yksi Euroopan korruptoituneimmista valtioista ja ehkä jopa korruptoitunein valtio maailmassa. Silti Suomen media ja poliittinen johto uskoo kaiken mitä Ukraina (Zelenskyi) heille sanoo, vaikka se saattaa olla valhetta. Täälläkin haukutaan venäläisiä ja Venäjän hallintoa niin kuin raivotautinen koira, mutta omaa hallintoa tai EU-yliherroja ei saa kritisoida.
Kohta tulee tänne joku sanomaan minulle että minä olen joku Venäjä trolli, vaikka olen vapaasti ajatteleva suomalainen. Tässä teillekin tällainen mukava linkki ja jos te pystytte katsomaan tämän uutispätkän loppuun, niin kysykää itseltänne mikä valtio harrastaa maailmassa eniten propagandaa, josta Suomenkin "vapaa" media ottaa kaikki tiedot ilman mitään kritiikkiä. https://www.youtube.com/watch?v=5xkRhIonmtw- Anonyymi00059
Olen myös huomannut, että nämä Venäjää puolustelevat "oman pään käyttäjät" toistavat joko täysin Kremlin narratiivia tai sitten oman venäjämielisen kuplansa narratiivia. Somessa nämä Venäjä-mieliset "oman päänsä käyttäjät" useimmiten toistavat jopa sanatarkasti samoja fraaseja.
Että se teistä "vapaasti ajattelevista" suomalaisista. Oma ideologianne teitäkin vie.
Itse koetan lukea kriittisesti kaikkea mitä netissä tulee vastaan, sekä valtamediaa että Venäjä-mielisiä kirjoituksia/mielipiteitä. - Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Olen myös huomannut, että nämä Venäjää puolustelevat "oman pään käyttäjät" toistavat joko täysin Kremlin narratiivia tai sitten oman venäjämielisen kuplansa narratiivia. Somessa nämä Venäjä-mieliset "oman päänsä käyttäjät" useimmiten toistavat jopa sanatarkasti samoja fraaseja.
Että se teistä "vapaasti ajattelevista" suomalaisista. Oma ideologianne teitäkin vie.
Itse koetan lukea kriittisesti kaikkea mitä netissä tulee vastaan, sekä valtamediaa että Venäjä-mielisiä kirjoituksia/mielipiteitä.Missä vaiheessa sanoin, että puolustan Venäjää. Minä puolustan vain ja ainoastaan Suomea ja sen itsenäisyyttä. Puolustan myös sananvapautta ja kriittistä ajattelua. Mutta minä en puolusta EU:ta, Natoa, Yhdysvaltoja tai Venäjää.
Kuule enemmän minä olen törmännyt näihin länsimielisiin "oman päänsä käyttäjiin", kuin venäjämielisiin. Tietääkseni niitä ihmisiä jotka vähänkin suhtautuvat kriittisesti lännen mediaan ja kyseenalaistavat Yhdysvaltojen politiikkaa tai Ukrainan sodan uutisoinnin, heitä haukutaan aina Venäjä-mielisiksi tai Moskovan trollitehtaan työntekijöiksi. Sinä käytit juuri samoja toistuvia fraaseja mitä länsimieliset kommentoijat kommentoivat Ukrainaa kriittisesti ajattelevista henkilöistä.
Kun haukuit minua Kremlin narratiivin kannattajaksi, niin vastaan samalla mitalla sinulle takaisin. Olen huomannut, että nämä länsimielisyyttä puolustelevat "oman pään käyttäjät" toistavat joko täysin Helsingin/Brysselin/Washingtonin narratiivia tai sitten oman länsimielisen kuplansa narratiivia. Somessa nämä länsimieliset "oman päänsä käyttäjät" useimmiten toistavat jopa sanatarkasti samoja fraaseja.
Että se teistä "vapaasti ajattelevista" länsimielisistä suomalaisista. Miten pystyt kriittisesti suhtautumaan länsimieliseen valtamediaan, kun sinä uskot kaiken mitä länsimielinen valtamedia sinulle sanoo.
PS. Puolustatko Yhdysvaltojen (neokonnien) politiikka, kun ne pyrkivät kaatamaan hallintoja ympäri maailmaa laittomasti, kuten Indonesiassa vuosi sitten? Eli katsoitko dokumentin? - Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Missä vaiheessa sanoin, että puolustan Venäjää. Minä puolustan vain ja ainoastaan Suomea ja sen itsenäisyyttä. Puolustan myös sananvapautta ja kriittistä ajattelua. Mutta minä en puolusta EU:ta, Natoa, Yhdysvaltoja tai Venäjää.
Kuule enemmän minä olen törmännyt näihin länsimielisiin "oman päänsä käyttäjiin", kuin venäjämielisiin. Tietääkseni niitä ihmisiä jotka vähänkin suhtautuvat kriittisesti lännen mediaan ja kyseenalaistavat Yhdysvaltojen politiikkaa tai Ukrainan sodan uutisoinnin, heitä haukutaan aina Venäjä-mielisiksi tai Moskovan trollitehtaan työntekijöiksi. Sinä käytit juuri samoja toistuvia fraaseja mitä länsimieliset kommentoijat kommentoivat Ukrainaa kriittisesti ajattelevista henkilöistä.
Kun haukuit minua Kremlin narratiivin kannattajaksi, niin vastaan samalla mitalla sinulle takaisin. Olen huomannut, että nämä länsimielisyyttä puolustelevat "oman pään käyttäjät" toistavat joko täysin Helsingin/Brysselin/Washingtonin narratiivia tai sitten oman länsimielisen kuplansa narratiivia. Somessa nämä länsimieliset "oman päänsä käyttäjät" useimmiten toistavat jopa sanatarkasti samoja fraaseja.
Että se teistä "vapaasti ajattelevista" länsimielisistä suomalaisista. Miten pystyt kriittisesti suhtautumaan länsimieliseen valtamediaan, kun sinä uskot kaiken mitä länsimielinen valtamedia sinulle sanoo.
PS. Puolustatko Yhdysvaltojen (neokonnien) politiikka, kun ne pyrkivät kaatamaan hallintoja ympäri maailmaa laittomasti, kuten Indonesiassa vuosi sitten? Eli katsoitko dokumentin?En tiedä mitä palstoja lueskelet,mutta ainakin facebookissa palstoilla nämä "omia aivojaan käyttävät" ovat lähes poikkeuksetta Putinin Ukrainan sodan kannattajia. Monasti samat tyypit toistavat samoja fraaseja kuin lampaat.
Minä pystyn kritisoimaan sekä jenkkien että ryssien sotia... - Anonyymi00063
Anonyymi00060 kirjoitti:
Missä vaiheessa sanoin, että puolustan Venäjää. Minä puolustan vain ja ainoastaan Suomea ja sen itsenäisyyttä. Puolustan myös sananvapautta ja kriittistä ajattelua. Mutta minä en puolusta EU:ta, Natoa, Yhdysvaltoja tai Venäjää.
PS. Puolustatko Yhdysvaltojen (neokonnien) politiikka, kun ne pyrkivät kaatamaan hallintoja ympäri maailmaa laittomasti, kuten Indonesiassa vuosi sitten? Eli katsoitko dokumentin?Putin ja Trump ovat sekopäitä. Eiku eihän noitten sotia saa kritisoida teikäläisten mielestä.
- Anonyymi00064
Anonyymi00060 kirjoitti:
PS. Puolustatko Yhdysvaltojen (neokonnien) politiikka, kun ne pyrkivät kaatamaan hallintoja ympäri maailmaa laittomasti, kuten Indonesiassa vuosi sitten? Eli katsoitko dokumentin?Mistä teitä sotahulluja putleristeja kömpii?
- Anonyymi00065
Anonyymi00060 kirjoitti:
PS. Puolustatko Yhdysvaltojen (neokonnien) politiikka, kun ne pyrkivät kaatamaan hallintoja ympäri maailmaa laittomasti, kuten Indonesiassa vuosi sitten? Eli katsoitko dokumentin?Venäläiset sodanvastustajat ovat hienoja ihmisiä. He vaarantavat oman ja sukulaistensa hengen 💪
Teikäläiset, suomalaiset Putinin sodan kannattajat ette ole yhtään mitään. Juuri kukaan teistä ei haluaisi elää Venäjän kaltaisessa maassa.
- Anonyymi00062
Ei saa kritisoida Putinin sotia. Putleristit pahoittavat mielensä.
- Anonyymi00066
Nauraa nösönatokuolatrpöt!
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Nauraa nösönatokuolatrpöt!
Sieltä tulikin Venäjäkiimavajakki itkemään, kun Putleria kiusataan.
- Anonyymi00068
Venäjä on paskalandia
- Anonyymi00069
Putler on natzi
- Anonyymi00070
Venäjä on täyttä paskaa vuosisadasta toiseen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251905- 128865
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.123657- 54598
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv90565- 65541
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan88540- 42525
Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko63503Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi270491- 12487
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas26474Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.34463Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v9449Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota32441Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51425- 58422
- 41416
S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan9407Jätä jo se puolisosi, mun kanssa kilpa-asetelma on tuhoisa.
Eikä hän tule sitä voittamaan. Myöskään missään vanhassa ei kannata roikkua, koska ei uskalla kohdata muutosta, hyvät as27406