Pulu jälleen kerran sukeltaa Kaappiin RASKAIN KUORMIN, SEISOMALASTIN! Vr tärisee
JUURI NYT:
15
244
Vastaukset
- Anonyymi
Pulu?
Siis joku lintu. Kannattaa ilmoittaa turvavalvomoon, ne tulee häätämään linnun pois.- Anonyymi
Kun seisot vierelläon olemme kuin linnoitus tehdään siis turvallisuusilmoitus
- Anonyymi
PUPU!
- Anonyymi
Lopunkin järjen vienyttä ryyppäämistäja sekoilua. VL:llä ei Matkahuollon aikatauluhaun mukaan ollut yhtäkään vuoroa 21.6. En tiedä onko tämä krapulaisten toiveajattelua vai mistä hulluus kumpuaa?
- Anonyymi
Paunulla ei ollut yhtään vuoroa 21.6. Ähtärin liikenne loppui jo 2020.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan selvitysmies jo selvittänyt tuon Ähtärin vuoron suhmuroinnin? Mikä oli sen totuus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oho! Ihmettelin kun Tiuralla, Nikkilällä, Kovasella, Tuomellakaan ei ollut yhtään vuoroa??
Ihmeellistä suhmurointia? Äkkiä selvitysmiehiä paikalle.
Miten tässä pääsee Messukylään kun Fransukaan ei enää aja?? - Anonyymi
Kun lukee tämän palstan lukuisia aloituksia, niin on helppo huomata että vakituisilla kirjoittajilla on ollut erityisen märkä juhannus. Harvinaisen järjettömiä ja katkeruudesta kumpuavia juttuja on suollettu oikein urakalla. Potkujen saaminen ja omalla tunaroinnilla aiheutettu konkurssi näyttää ottavan joillakin todella koville. Tuo rankka juopottelu on helppo huomata myös tavallista suuremmasta kirjoitusvirheiden määrästä.
- Anonyymi
Oletteko rykimyksellisyydessänne räkimykselliset? Y. K. S. (=bussialan sanonta)
- Anonyymi
Y. K. S. on lyhenne bussialan yleisestä sanonnasta "yön koina essinä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Y. K. S. on lyhenne bussialan yleisestä sanonnasta "yön koina essinä".
Taitaa noita potkuista seonneita olla enemmän kuin yksi, luulen mä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän paroni sekosi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän paroni sekosi?
Masi on ollut haudassa jo noin 18 kuukautta, joten hänen sekoamisensa ei enää näy tämän palstan kirjoituksissa, vaan aivan muut henkilöt ovat kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin voi olla. Paunultahan sai väki kenkää kuin liukuhihnalta. Ja parhaat potkittiin ensimmäisinä ulos.
- Anonyymi
Katselen tässä juuri kuvaa kun Fibus Rentin valkoinen Volvo, VL-teipeissä, ajaa Helsingissä ja kyydissä näkyy olevan 2-3 matkustajaa.
Toki voivat olla painavia matkustajia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533313Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582627Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492574- 1132367
- 241903
- 241701
- 301636
- 1721579
- 361275