Pulu jälleen kerran sukeltaa Kaappiin RASKAIN KUORMIN, SEISOMALASTIN! Vr tärisee
JUURI NYT:
15
259
Vastaukset
- Anonyymi
Pulu?
Siis joku lintu. Kannattaa ilmoittaa turvavalvomoon, ne tulee häätämään linnun pois.- Anonyymi
Kun seisot vierelläon olemme kuin linnoitus tehdään siis turvallisuusilmoitus
- Anonyymi
PUPU!
- Anonyymi
Lopunkin järjen vienyttä ryyppäämistäja sekoilua. VL:llä ei Matkahuollon aikatauluhaun mukaan ollut yhtäkään vuoroa 21.6. En tiedä onko tämä krapulaisten toiveajattelua vai mistä hulluus kumpuaa?
- Anonyymi
Paunulla ei ollut yhtään vuoroa 21.6. Ähtärin liikenne loppui jo 2020.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan selvitysmies jo selvittänyt tuon Ähtärin vuoron suhmuroinnin? Mikä oli sen totuus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oho! Ihmettelin kun Tiuralla, Nikkilällä, Kovasella, Tuomellakaan ei ollut yhtään vuoroa??
Ihmeellistä suhmurointia? Äkkiä selvitysmiehiä paikalle.
Miten tässä pääsee Messukylään kun Fransukaan ei enää aja?? - Anonyymi
Kun lukee tämän palstan lukuisia aloituksia, niin on helppo huomata että vakituisilla kirjoittajilla on ollut erityisen märkä juhannus. Harvinaisen järjettömiä ja katkeruudesta kumpuavia juttuja on suollettu oikein urakalla. Potkujen saaminen ja omalla tunaroinnilla aiheutettu konkurssi näyttää ottavan joillakin todella koville. Tuo rankka juopottelu on helppo huomata myös tavallista suuremmasta kirjoitusvirheiden määrästä.
- Anonyymi
Oletteko rykimyksellisyydessänne räkimykselliset? Y. K. S. (=bussialan sanonta)
- Anonyymi
Y. K. S. on lyhenne bussialan yleisestä sanonnasta "yön koina essinä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Y. K. S. on lyhenne bussialan yleisestä sanonnasta "yön koina essinä".
Taitaa noita potkuista seonneita olla enemmän kuin yksi, luulen mä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän paroni sekosi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän paroni sekosi?
Masi on ollut haudassa jo noin 18 kuukautta, joten hänen sekoamisensa ei enää näy tämän palstan kirjoituksissa, vaan aivan muut henkilöt ovat kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin voi olla. Paunultahan sai väki kenkää kuin liukuhihnalta. Ja parhaat potkittiin ensimmäisinä ulos.
- Anonyymi
Katselen tässä juuri kuvaa kun Fibus Rentin valkoinen Volvo, VL-teipeissä, ajaa Helsingissä ja kyydissä näkyy olevan 2-3 matkustajaa.
Toki voivat olla painavia matkustajia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1297716Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?937244Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit317172Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t76400Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t736321Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1115687Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?465458Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa745321Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus475180Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv195125