Jotenkin riipoi sydänalasta kun pirre oli laittanut herkulliset steiksit ja ei näkynyt naapurin karvaturpaa paikalla syömässä. Jos Jouluna hyljeksi niin ois nyt käyny edes syömässä.
Jotenkin riipoi
23
369
Vastaukset
- Anonyymi
Olis kuttunu Simon isänsä kanssa syömään teiksejä! Duo pelimannit on varmaan ollu etelä-suomessa keikoilla.
- Anonyymi
Timo on fiksu ei se kutsumati mene .
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Ei tuo ateria mitenkään erikoinen ollut. Eivät näy Tuusniemellä osaavan muuta kuin lihapaloja grillata. Lisäksi hyvät salaatit, kalat ym kesäiset lisäkkeet puuttuivat.
Ei houkuttelisi tuollainen juhannusateria. Kieltäytyisin. En tarjoaisi vierailleni!
Itse teen parempaa ja terveellisempää.- Anonyymi
Entäs se sairaalloisen ylipainoisen leipojan fetapiirakka. Laittaa sotkuliemessä uivat broilerisuikaleet ym. huonoa täytettä. Sen piirakan voi pohjan päälle tehdä 200g tuoreesta pinaatista, fetakuutioista ja muna-maito päälle. On aivan yhtä maukasta eikä tarvitse epäterveellistä naamaansa vetää. Toki valintakysymys se on mitä suustaan sisään tunkee.
- Anonyymi
Niinhän sinä teet. Olet aina minä minä minä minä minä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs se sairaalloisen ylipainoisen leipojan fetapiirakka. Laittaa sotkuliemessä uivat broilerisuikaleet ym. huonoa täytettä. Sen piirakan voi pohjan päälle tehdä 200g tuoreesta pinaatista, fetakuutioista ja muna-maito päälle. On aivan yhtä maukasta eikä tarvitse epäterveellistä naamaansa vetää. Toki valintakysymys se on mitä suustaan sisään tunkee.
Se ei välttämättä sitä katso mitä syö ja miten pitkään elää. Monta tunnen jotka on syöneet kaikkien oppien mukaan ja kaiken vapaaaikansa juosseet hullun lailla pitkin kyliä. Ja silti on saattanut menehtyä kesken ”ikiään”
- Anonyymi
Oli siinä kystäkyllin varattuna myös naapurin karvaturrille,vuan kun ei ällyä pelin henkee. Siemennesteet vuan lentelee joka homman yhteydessä pitkin pihamaita,eikä sinne minne ne on tarkoitettu.
- Anonyymi
Olihan siinä täytteeksi perunoita. Silliä ois voinu toivoo lisäks?
- Anonyymi
Vieras voi viedä tuliaisenakin.
- Anonyymi
Eivät ymmärrä grillauksesta saati ruuanlaitosta mitään Tuusniemellä ! Iänikuiset "steiksit" tai makkarat aina vaan.
Grillatakin voi paljon muutakin ja terveellisempää. Kalaa, kasviksia jne.
Pirjon ruoka ohjeet suoraan 1970-luvulta. Niitä mitä äitinsä ja mummonsa laittaneet. Sieltä on oppinsa ammentanut!
Ei osaa mitään muuta! Pitäisi uudistua niin monin tavoin. Eikö ole itse opetellut mitään uutta ??!- Anonyymi
Emäntäkoulussa opetettuja kärvennöksiä tekee. Elää jossakin menneisyydessä.
Juomatkin jotakin lapsuuden limonaadeja, hyi helkkari. - Anonyymi
Tulipa taas "faktatietoa" kalenterista luettuna; olis ollu muka joku "Kesäpäivän tasaus"..? Ei moista päivää ole olemassakaan! (Ei ainakaan minun kalentereista löydy..)
- Anonyymi
Miten ihmeessä itäsuomalaiset ihmiset ovat korkeussuunnassa noin pieniä?
Ympärysmittaa sitä vastoin on vaikka muille jakaa.- Anonyymi
Mee soittaa turpaas niille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee soittaa turpaas niille.
Diddu diddu dii diddu diddu daa
..diddu fiddu fii...
- Anonyymi
TOLLA VIDEOLLA NÄKYY KAUHEET SELLULIJTIT PUSERON LÄPI KUN ESITTELEE HERNE ISTUTUKSIAAN ON PIRRE VIIMEKESÄSTÄ LIHONNUT
- Anonyymi
Itseppä läskinsä kantaa. Älä sinä suotta huolehdi siitä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseppä läskinsä kantaa. Älä sinä suotta huolehdi siitä..
Ihmiset on sellasia myötäeläjiä vaik olis laihoikii.
- Anonyymi
Ei kaikki ole niin ilmaisen ruoan perään kuin te köyhempi väestö.
Kun on massia, niin on LIITUA millä,piirtää.- Anonyymi
Juuri näin!
- Anonyymi
Ei mani ehdi Pirjon aterioille. Surullisista kyllä että joutuu syömään itse juhannuksenakin....Manilla on sentään isänsä...
Naisfaneja on tulossa seuraavalle metsämanin keikalle oikein porukalla, Pieksämäeltä, Tampereelta jne. Näin tuntuivat sopivan kommenteissa!
Joten kivaa naisseuraa tuntuu olevan tarjolla...Muualla kuin Tuusniemellä- Anonyymi
Näinkö on
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650