Jotenkin riipoi

Anonyymi-ap

Jotenkin riipoi sydänalasta kun pirre oli laittanut herkulliset steiksit ja ei näkynyt naapurin karvaturpaa paikalla syömässä. Jos Jouluna hyljeksi niin ois nyt käyny edes syömässä.

23

369

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olis kuttunu Simon isänsä kanssa syömään teiksejä! Duo pelimannit on varmaan ollu etelä-suomessa keikoilla.

• Anonyymi

Timo on fiksu ei se kutsumati mene .

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Ei tuo ateria mitenkään erikoinen ollut. Eivät näy Tuusniemellä osaavan muuta kuin lihapaloja grillata. Lisäksi hyvät salaatit, kalat ym kesäiset lisäkkeet puuttuivat.
      Ei houkuttelisi tuollainen juhannusateria. Kieltäytyisin. En tarjoaisi vierailleni!

Itse teen parempaa ja terveellisempää.

• Anonyymi

Entäs se sairaalloisen ylipainoisen leipojan fetapiirakka. Laittaa sotkuliemessä uivat broilerisuikaleet ym. huonoa täytettä. Sen piirakan voi pohjan päälle tehdä 200g tuoreesta pinaatista, fetakuutioista ja muna-maito päälle. On aivan yhtä maukasta eikä tarvitse epäterveellistä naamaansa vetää. Toki valintakysymys se on mitä suustaan sisään tunkee.

• Anonyymi

Niinhän sinä teet. Olet aina minä minä minä minä minä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs se sairaalloisen ylipainoisen leipojan fetapiirakka. Laittaa sotkuliemessä uivat broilerisuikaleet ym. huonoa täytettä. Sen piirakan voi pohjan päälle tehdä 200g tuoreesta pinaatista, fetakuutioista ja muna-maito päälle. On aivan yhtä maukasta eikä tarvitse epäterveellistä naamaansa vetää. Toki valintakysymys se on mitä suustaan sisään tunkee.

Se ei välttämättä sitä katso mitä syö ja miten pitkään elää. Monta tunnen jotka on syöneet kaikkien oppien mukaan ja kaiken vapaaaikansa juosseet hullun lailla pitkin kyliä. Ja silti on saattanut menehtyä kesken ”ikiään”

• Anonyymi

Oli siinä kystäkyllin varattuna myös naapurin karvaturrille,vuan kun ei ällyä pelin henkee. Siemennesteet vuan lentelee joka homman yhteydessä pitkin pihamaita,eikä sinne minne ne on tarkoitettu.

• Anonyymi

Olihan siinä täytteeksi perunoita. Silliä ois voinu toivoo lisäks?

• Anonyymi

Vieras voi viedä tuliaisenakin.

• Anonyymi

Eivät ymmärrä grillauksesta saati ruuanlaitosta mitään Tuusniemellä ! Iänikuiset "steiksit" tai makkarat aina vaan.
      Grillatakin voi paljon muutakin ja terveellisempää. Kalaa, kasviksia jne.
      Pirjon ruoka ohjeet suoraan 1970-luvulta. Niitä mitä äitinsä ja mummonsa laittaneet. Sieltä on oppinsa ammentanut!
      Ei osaa mitään muuta! Pitäisi uudistua niin monin tavoin. Eikö ole itse opetellut mitään uutta ??!

• Anonyymi

Emäntäkoulussa opetettuja kärvennöksiä tekee. Elää jossakin menneisyydessä.
        Juomatkin jotakin lapsuuden limonaadeja, hyi helkkari.

• Anonyymi

Tulipa taas "faktatietoa" kalenterista luettuna; olis ollu muka joku "Kesäpäivän tasaus"..? Ei moista päivää ole olemassakaan! (Ei ainakaan minun kalentereista löydy..)

• Anonyymi

Miten ihmeessä itäsuomalaiset ihmiset ovat korkeussuunnassa noin pieniä?
      Ympärysmittaa sitä vastoin on vaikka muille jakaa.

• Anonyymi

Mee soittaa turpaas niille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mee soittaa turpaas niille.

Diddu diddu dii diddu diddu daa
        ..diddu fiddu fii...

• Anonyymi

TOLLA VIDEOLLA NÄKYY KAUHEET SELLULIJTIT PUSERON LÄPI KUN ESITTELEE HERNE ISTUTUKSIAAN ON PIRRE VIIMEKESÄSTÄ LIHONNUT

• Anonyymi

Itseppä läskinsä kantaa. Älä sinä suotta huolehdi siitä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseppä läskinsä kantaa. Älä sinä suotta huolehdi siitä..

Ihmiset on sellasia myötäeläjiä vaik olis laihoikii.

• Anonyymi

Ei kaikki ole niin ilmaisen ruoan perään kuin te köyhempi väestö.
      Kun on massia, niin on LIITUA millä,piirtää.

• Anonyymi

Juuri näin!

• Anonyymi

Ei mani ehdi Pirjon aterioille. Surullisista kyllä että joutuu syömään itse juhannuksenakin....Manilla on sentään isänsä...
      Naisfaneja on tulossa seuraavalle metsämanin keikalle oikein porukalla, Pieksämäeltä, Tampereelta jne. Näin tuntuivat sopivan kommenteissa!
      Joten kivaa naisseuraa tuntuu olevan tarjolla...Muualla kuin Tuusniemellä

• Anonyymi

Näinkö on

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      744
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe