että napataan pienituloisempien rahat ja sosialisoidaan ne rikkaille.
Perussuomalaisten taikaseinä toimii siten,
12
65
Vastaukset
- Anonyymi
Hirveä meno ja persuhallitus tavoittelee jatkokautta !!!
Purra ilmoitti taas tahtonsa olla seuraavassakin hallituksessa uskottelemassa
meille, että "vaihtoehtoja ei ole". Mistään ei edes keskustella, koska "Tämä on tehtävä". Piste. "Koska tämä on kirjattu hallitusohjelmaan". Piste. Ei perusteluja.
Ei selityksiä. Vain ylimielisiä tylytysvastauksia on kuultu ja kansaa kyykytetty.
Talouttamme määrittävät yhä vinoutuneemmat valtasuhteet.
Yhä pienempi joukko ihmisiä kahmii itselleen yhä suurempia omaisuuksia
samaan aikaan, kun osa joutuu kamppailemaan elämästä.
Talouttamme ei ole järjestetty kaikkia, vaan ainoastaan rikkaimpia varten.- Anonyymi
Onko tää nyt sitä valitusta vai paatosta?
- Anonyymi
Persuhallituksen jättämää katastrofia ei pysty mikään hallituskoalitio korjaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuhallituksen jättämää katastrofia ei pysty mikään hallituskoalitio korjaamaan.
Ei pystykään kun ei ne jätä.
- Anonyymi
Ei ne pienituloisten rahat niiden ole, vaan rikkailta tulonsiirroilla anastettujahan ne.
Ainoa pieni tässä on se kapasiteetti joka tuonkin tosiasian on unohtaan jo onnistunut. - Anonyymi
Onkohan pienituloiset kokonaan unohtaneet, että ei niiden ole pakko koko elämäänsä persaukisia olla.
Näissä höpinöissä aina niin kuitenkin oletetaan.
Miksi? - Anonyymi
Voi pyhä yksinkertaisuus! Vain täysin tollo uskoo, että velkaantumisen pysäyttämiseen ainoat keinot on lapsiperheiden köyhyyden lisääminen ja kaljan halpeneminen sekä lääkkeiden hinnan nostaminen. Tämä persuhallitus on aivan väärällä polulla, jos yritetään taloutta tasapainottaa.
- Anonyymi
Onneksi kaltaisesi uljas älykkö kertoo meille totuuden tässäkin asiassa - kysymättä ja taas.
- Anonyymi
Suomessa on jonkun verran vähän kouluttautuneita matalapalkka-aloilla
töitä tekeviä tai tehneitä (eläkeläisiä) ja lisää tulee hallituksen toimesta.
Mistä he näinä aikoina löytäisivät hyväpalkkaista työtä ?
Hallituksen päätökset ovat aikaansaaneet 100000 työtöntä lisää.
Lapsiperheköyhyys tuottaa lisää matalapalkkatyöntekijöitä.
Köyhyys periytyy. Purra haluaa lisää köyhiä, että rikkaat voisivat
paremmin.- Anonyymi
Jos ideologista itkua pitää vääntää, niin siirä vaan mutta pitääkö silti puhua noin paljon sakeeta paskaa?
- Anonyymi
Työntekijä maksaa veroissaan sairaus- ja työttömyysvakuutusmaksua.
Ei tuki ilmaista rahaa saajalle ole.
Moni maksaa työttömyyskassaan, saadakseen korkeampaa työttömyyskorvausta.
Kokkareet ihmettelee miksi me ei saada kuin peruspäivärahaa.
Ne ei kai saa, kun ei ole itse maksaneetkaan työttömyyskassaan.- Anonyymi
Kokkareet on jalat tukevasti irti maasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282257Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451830- 401517
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii301325Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941173Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281170- 541143
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327887Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104820Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53732