Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vielä uudestaan ❤️
Se meidän sydänyhteys
45
906
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Aina sen voi löytää uudestaan jos molemmilla on siihen halua. Mutta se vaatii molemmilta tekoja.
- AnonyymiUUSI
Kaikki on mahdollista, mutta ei yksipuolisesti.
- AnonyymiUUSI
Sellaista ei voi uudelleen löytää mitä ei ole koskaan ollut olemassakaan. Miksi jatkat tätä soopaa vieläkin? Eikö kosto kutkuttanut jo tarpeeksi? Mikä riittää?
- AnonyymiUUSI
Hyvin te kaikki eläydytte , sinäkin kuin tuntisit kakki toiset vajakit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin te kaikki eläydytte , sinäkin kuin tuntisit kakki toiset vajakit
Mennäänkö kohta pupu naimisiin 😘😘😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mennäänkö kohta pupu naimisiin 😘😘😘
Juu mennään ❤️🤗😍😘👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu mennään ❤️🤗😍😘👍
Siinä pääsisikin pisteleen puukkoa selkään urakalla kun jakaa vuoteen vihollisen kanssa ❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä pääsisikin pisteleen puukkoa selkään urakalla kun jakaa vuoteen vihollisen kanssa ❤️❤️❤️❤️
Miksi vihollisen 😅
Mutta lusikassahan tuo olis helppoa.
Sivusta
- AnonyymiUUSI
Onhan tuo mahdollista, jos molemmat vapaita ja normaaleja ihmisiä. (sivusta vastaus.)
- AnonyymiUUSI
Varatutkin voi rakastua. Rakkaus on tunne.
- AnonyymiUUSI
Mutta toki ensin pitää erota ennen uutta suhdetta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta toki ensin pitää erota ennen uutta suhdetta.
Ensin pitää käydä pettämässä, että saa varman syyn erolle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ensin pitää käydä pettämässä, että saa varman syyn erolle.
Eiii, silloin paha karma lisääntyy. Ensin ero, sitten touhut.
- AnonyymiUUSI
Jos tuntee tarpeeksi yhteenkuuluvuutta toiseen, toista ei pysty niin vain unohtamaan. Jos unohdus käy helposti, niin silloin siinä ei olla tunnettu alunperinkään mitään syvempää.
- AnonyymiUUSI
Täysin totta. E
- AnonyymiUUSI
Omalla kohdalla vaatisi keskustelua ja siksi en usko, että samaan mitä oli, enää voisi päästä.
- AnonyymiUUSI
Kannattaa keskustella jos siihen tulee tilaisuus. Aika harvan kanssa kokee niin voimakkaita tunteita, mitä itse koin.
- AnonyymiUUSI
Tavallaan vihaan sua ja tätä tilannetta jonka aiheutit mutta samalla olen kiitollinen että tapasin sut. En tiedä oliko koko juttu yksipuolinen tai nähdäänkö enää ikinä. Mutta meidän tapaaminen vaikutti mun elämään paljon. Ajattelen sua edelleen usein, melkein joka päivä, mutta enää se ei tunnu samalla tavalla pahalta. Enää sillä ei ole väliä.
- AnonyymiUUSI
Onneksi olkoon! Olet pääsemässä yli.
- AnonyymiUUSI
Voi kyllä rakkaani♥️
- AnonyymiUUSI
Ah! Mun oma rakkaani❤️
- AnonyymiUUSI
Kyllä
- AnonyymiUUSI
Kerran elämässä voi sellaisen saada. Kerran menetettyä ei saa koskaan takaisin, vaikka tiet kohtaisivat uudelleen.
- AnonyymiUUSI
Tunnen liikaa häntä kohtaan, en tiedä mihin suuntaan pitäisi mennä.
- AnonyymiUUSI
Oikeaan suuntaan
- AnonyymiUUSI
Kysy häneltä itseltään apua!
- AnonyymiUUSI
Tunnuit omalta. Jotain tapahtui, en pysty unohtamaan.
- AnonyymiUUSI
Tarviiko unohtaa?
- AnonyymiUUSI
Asiat ei ole enää samanlaisia, ihmiset ei ole enää samoja
Liikaa aikaa on kulunut
Se mitä oli joskus, on mennyttä - AnonyymiUUSI
Olikohan minulla ja hänellä sydänyhteys.
Jotain meillä oli mutta nyt on enää vaikea lähteä etsimään vastauksia ja spekuloimaan mitään koska ei enää olla tekemisissä.- AnonyymiUUSI
Sun syytä.
- AnonyymiUUSI
En tiedä vieläkään että halusitko itselle huomiota vai oliko meidän välillä oikeasti vetovoimaa. En saa varmaan koskaan tietää sitä.
- AnonyymiUUSI
Tiedoksi miehelle, että oli vetovoimaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedoksi miehelle, että oli vetovoimaa
Tiedoksi myös miehelle, että mun puolelta se oli aitoa ja hyvin avoimesti kaikki tunteeni sulle kerroin ja näytin, mutta paljastuikin, että sulle kaikki olikin vain ns.vitsiä, herjan heittoo, vaikka välillä annoit muuta ymmärtää.En tule ikinä ymmärtämään sua, enkä enää usko mitään mitä sanot!
- AnonyymiUUSI
Vuosia sitten ollut vai ? Mieheltä naiselle, ap?
Onhan mulla sellainen elämässäni eräs joka jäänyt sydämeeni ja yhä toivonut sitä uudestaan löytyvän.
❤️ - AnonyymiUUSI
Onhan se koko ajan ollut pinnan alla kytemässä ❤️🔥 Jos voisit irl antaa jotain rohkaisua asiaan etkä olis aina niin "virallinen".
- AnonyymiUUSI
Miten niin muka olin virallinen
- AnonyymiUUSI
Nalkkiinko yritit sen miehen saada😉
- AnonyymiUUSI
Aloitus oli mieheltä.
- AnonyymiUUSI
Miun osalta nämä ovat ohi, ja henkilöt joihin olen näin tuntenut ovat kuolleet tässä tai liittyy edellisiin elämiin. Kenenkään kuolemaan syyllistynyt oat tappaneet tai yrittäneet minukin tappaa. ja kaikkeen ootte vaikuttanut erpäsuotuisasti ja huonosti. Ei juurikaan hyötyä mistään tai missää näissä mitään kehitystä tai arvostettavia asioita. Ihastumiset loppuvat kuin seinään jos niihin liittyy jotakin muuta.
Joten voinko poistua jo?
Pian olkaa onneksi työt ja sitä rahaa tulee eri jutuista mitä ootte hirvuimesti yrittänyt estää. Miettisitte mistä tuo teidän pahan suopuus kateus ja halu hakata huonoon johtuun. enkä yhtään ihmettele että ette mitään hyvää rehellisesti saa. - AnonyymiUUSI
Ei kiinnosta täydellinen itserakas tympeä mies. Nousukas ylimielinen joka laittaa estolle eikä anna virheitä anteeksi.
- AnonyymiUUSI
Voi löytyä uudestaan, eikä oikeastaan ole edes hävinnyt mihinkään.
- AnonyymiUUSI
Kyllähän se säilyy hiljaisista vaiheista huolimatta, jos yhteys tuntui molemmista oikealta ❤️
- AnonyymiUUSI
En osaa sanoa. Nyt haluan ottaa etäisyyttä että löytäisin itseni uudelleen ja samalla sinut
- AnonyymiUUSI
Toki haluaisin löytää sen uudestaan, mutta se vaatisi sen että säkin haluaisit ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222110- 1381992
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81212Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881180- 621086
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991057- 61950
- 67931
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45906- 2831