Rajoja vaan mahdolisuuksia
Olen nainen voittaja en näe
29
497
Vastaukset
- Anonyymi
No minäkin olen siinä tapauksessa sitten realistinen voittaja.
- Anonyymi
Ihanaa, et on mahdollisuuksia ❤️
- Anonyymi
No niin on❤️
- Anonyymi
Mahdollisuuksia ettei tarvitse enää kadulla edes morottaa jos mielii pitää loput legopalikat tallessa 🥰 no ei vaan, vitsi vitsi
- Anonyymi
🤣
😂 - Anonyymi
Sulla on ollut kiintymyssuhde ongelma vanhemman ja lapsen välillä kun olit lapsi.Hylkäät kun tunnet että sinut hylätään.
En ole morottanut nimittäin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on ollut kiintymyssuhde ongelma vanhemman ja lapsen välillä kun olit lapsi.Hylkäät kun tunnet että sinut hylätään.
En ole morottanut nimittäin.Näin on, ja vielä kovempaa hylkään kun hylätään eikä vaan meinata
- Anonyymi
Joo olet ihan virheetön. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Sehän on hyvä. Voittajan on helppo hymyillä.
- Anonyymi
Naama peruslukemilla ja tyhjä katse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naama peruslukemilla ja tyhjä katse
klassikko. sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
klassikko. sivusta.
Tää oli kuvaus, ei arvostelma
- Anonyymi
Niin on. Hyvä me!❤️👋
- Anonyymi
Tää on naiselta selkeesti
- Anonyymi
Millä perusteella tämä nyt muka sitten tulee ”selkeästi” esiin? En muuten kyselisi, ellen tunnistaisi populistia tyyliä tietyn naisoletun henkilöinniksi
- Anonyymi
Sä oot kusipää AP ,et yhtään mitään muuta.
- Anonyymi
Miksi suamalaiset aina niin kateellisii menestyksestä. Toista vaikka usassa tai dubaissa
- Anonyymi
Ei, vaan hän mies on voittaja. Niinhän tuossa aloituksessa lukoo, niin uskottava on. Next
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan hän mies on voittaja. Niinhän tuossa aloituksessa lukoo, niin uskottava on. Next
Along the way, I have also made mistakes and had to experience bankruptcy, but I believe that it has taught me important lessons and developed me as a person and entrepreneur.
- Anonyymi
Ai et nää rajoja? Niinku käsi toisten lompakolla😂😂
- Anonyymi
Ja toinen käsi pepulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toinen käsi pepulla.
Just
- Anonyymi
Mahdollisuuksia ulosottoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahdollisuuksia ulosottoon
have lived in five countries, done business in dozens and traveled in almost fifty
- Anonyymi
Toivottavasti suupielet osoittaa samaan suuntaan lopulta kummallakin laidalla.
- Anonyymi
Raja on ainakin kuolema
- Anonyymi
Jeeee
- Anonyymi
Juokse poika poika juokse 🫸🏃♂️
jalustalle. 👩❤️💋👨 - Anonyymi
Nainenko on
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752