Miksi , eikö,rikkailla rahat eiitä ,
Nyt näkee köyhäkansansa miillaista on aito kokoomuspolitiikka.
No,ensimvaaleissa kuskin köyhät enää öönestää oikeistoa ja elää minä olen eikas kun mulla on volvo kubitelmiasa
Albin nosto lisäsi keskimäärin 1000 e kuluja tavlliselle työlöiselle
Kokoomus lisänny vaalikaudellaanneniten kuluja pienituloisille
4
76
Vastaukset
- Anonyymi
Jis mulla kulut kuukaudessa noin 2000 e niin albin nisto lisäsi kulut 400,e vuodessa lisää
- Anonyymi
Kokoomus Suomen tuho
Äkansanrahat teoilla rikkaille joita ei veroteta kun elävät yritystuella ja ajat ilmaisilla autoilla Oletko tosissasi? Oletko laskenut millaisen summan joudut käyttämään ostoksiisi jotta 1,5% korotus saisi aikaan 1000€ lisälaskun? Kun lasket niin päädyt lähes 70'000€ ostoihin ja kun on muitakin kuluja kuten asunnon kustannukset niin köyhäsi vuosiansiot ovat lähellä 100'000€ nettoa eli verollisena ehkä yli 150'000 joten teen anomuksen päästäkseni sinun köyhiesi joukkoon! Nykyinen eläkkeeni kun on vain murto-osa sinun köyhiesi tuloista!
- Anonyymi
Hei, vähällä tullee toimeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344548Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752964- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451757- 781429
- 211351
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831232PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137949- 69918
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884