Persujen suuresti ihaileman Trumpin hyökkäys Iraniin voi johtaa hyökkäyksiin USAta vastaan ja sitä kautta Naton viidennen artiklan aktivointiin. Mikäs on persujen kanta asiaan? Ilomielinkö lähdette sotimaan ihailun kohteenne, Trumpin, puolesta? Ai niin. Teistä persuista harva on käynyt armeijaa. Eli siis me muut, me persuvastainen isänmaallinen enemmistö, lopulta joutuisimme sotimaan. Eikö teitä persut vieläkään hävetä?
Aktivoiko Amerikan persu Naton viidennen artiklan
16
162
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun ap pitäisi päästä ensin lepositeistä eroon jne. minun muutenkin ollessa sitä mieltä, että sinulla f-hatulle on sotimista ihan riittävästi siinä, kun sinä Krmelin trolli menet sinimustien kesäleirille ampumaan persuministerien kuvia. Jos satut pääsemään edes hoitajien valvonnassa kesälomalle Niuvanniemeltä?
- Anonyymi
Mitä se persu mölisee? Vastaa kysymykseen Trump-fani!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se persu mölisee? Vastaa kysymykseen Trump-fani!
Minun puolesta Trump voi painua vttuun ja sinä ap sinne mistä olet tullutkin eli siihen viereiseen reikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun puolesta Trump voi painua vttuun ja sinä ap sinne mistä olet tullutkin eli siihen viereiseen reikään.
antipersukopiokone kopioi tuonkin omaan käyttöönsä 😏
- Anonyymi
Niin että Suomipoika lähtisi rättipäitä vastaan sotimaan Trumpin ne suututtaessa? Joka juuri vesitti Suomen Natoon liittymisen minkä takia Purra on pakotettu lisävelan ottoon jne. jotta saa massia puolustuksen vahvistamiseen Trumpin ja Naton sitä vaatiessa. Marinin saadessa sweduilta mitalin rintaan Suomen liittämisestä Natoon. Demarien huutaessa Purralle kuula punaisena kun ne joutuu itsekkin etsimään seuraavassa hallituksessa pelimerkit puolustuksen vahvistamiseen. Mikä haittaa aika oleellisesti maailman pelastusta mamuhalauineen. Nekin miljardit kun huulipuna2 olisi mielellään upottanut esim kehistysavun tuplaamiseen persuille vttuillessaan. Jotka siitä leikkaa 1,3 miljarsia hall.kauden aikana. Mitä sinä sinimustia fanittava Soi nisti ap tietenkin vastustat. 🤣
NATO on puolustusliitto, jolla NATO-maat puolustavat toisiaan hyökkäyksiä vastaan. USA on aloittanut hyökkäyksen kysymättä NATO-maalta. Perusteita ei ole.
- Anonyymi
NATO on poliittinen ja sotilasliitto.
Niin kerrotaan NATOn internet-sivuilla.
Voisitteko lopultakin lopettaa tuon lapsellisen puolustusliitto-jankutuksen.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa? Hörhöt tappaa toisiaan mitään keltään kyselemättä.
- Anonyymi
Niitten suurin sankari on nyt trumppi, vaikka äsken vihasivat kuin ruttoa. Tietysti tiedän miten suppea osa maan mielipiteestä suuntaan tai toiseen löytyy tältätäkin palstalta oman lisäkseni.
- Anonyymi
Muutama uskovainen veisaa hoosiannaa Israelin puolesta vaikka se on maailman sotaisin "valtio' ainakin omine aatteineen keskellä sille ei mitään.
- Anonyymi
Russakat jatkaa aina vain mölinäänsä täällä ilman mitään käsitystä todellisuudesta.
- Anonyymi
Jokainen viestiketju poikkeuksetta vuoden jokaisen päivänä sinun yksinpuheluja omien sivupersooniesi kanssa. Joille vttuilet tässäkin viestiketjussa poistaen muiden viestit jotka sinun pään aukomista itsellesi häiritsee vastauksilla provoihisi.
- Anonyymi
Aloitus on persuille kova paikka.
- Anonyymi
Aloitus on hyvä ja täyttä asiaa. Kiitos.
Kun viides artikla astuu käytäntöön, pitää Trumpin aatetoverit persut lähettää suomesta heti etulinjaan. Silloin nähdään, ovatko persujen öyhötykset "islamisteja vastaan taistelemisesta" totta vai taas sitä perinteistä persupuhetta, eli valhetta.
- Anonyymi
amerikka aloitti kukaan ei tule apuun , ei se niin mene että suomi hyökkää venäjälle ja nato rientää apuun !
- Anonyymi
Aloittaja! Kenen puolella seisot jos artikla astuu voimaan??
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314034- 442751
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422725- 302453
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82445Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142283- 381989
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481662Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643- 1411497