Voi hitsi minkä minule teit...vaikka et tehnyt mitään. Miten voit jäädä päähäni asumaan. Jos tuntisit samoin tämä ois menoa. Jos näkisin sinut jossain ja näyttäisit että tunnet samoin, ei jäis enää arvailujen varaan tämä homma..🫠 syöksyisin syliisi. -n
Sinä Mies..
26
715
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä mies joka tehtailet näitä naisena esiintymisiä, niin nosta edes se maha pois lattialta. :D
- Anonyymi
Juu, samaa mieltä, noloa luettavaa on
- Anonyymi
🥹Tiedät, että tunnen samoin! 😘
- Anonyymi
Olitko käymässä rannassa?
- Anonyymi
Kaunis viesti!!! Jokaisella ihmisellä on joku jonka toivoisi syöksyvän syliin ja antautuvan hellään ja uteliaaseen halaukseen. Silloin on helppo näyttää mikä tunteita ohjaa, ja kuinka toinen tehoaa. Rakkaus ilman vaadittavaa intohimoa tuntuu kuin olisi elävä kuollut, kuori ilman sisältöä.
https://www.youtube.com/watch?v=zY5hDi2SMHg - Anonyymi
Tulee eräs vaalea mieleen L paikasta..
elämä on ikävää mutta siedettävää :)- Anonyymi
Niin se on. En oo aloittaja mut tarkoitatko paikkakuntaa, kaupunginosaa vai jotain pienempää aluetta? Tapasin yksi ilta ihanan miehen.
- Anonyymi
Kuntosaliltako?
- Anonyymi
Me nähdään vielä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me nähdään vielä
Juu ihan varmasti nähdään muumimaailmassa 15.7. sehän on selvä jos on selvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ihan varmasti nähdään muumimaailmassa 15.7. sehän on selvä jos on selvä.
Siellä tietenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä tietenkin
No ei kai.. nuuskaa en tarvii ja muikkusia saa pyhäjärvestä.. niin nuuskamuikkusen voi unohtaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kai.. nuuskaa en tarvii ja muikkusia saa pyhäjärvestä.. niin nuuskamuikkusen voi unohtaa
Pyhäjärvelläkö tämä L paikka on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LL saligimma spandeksit on ja muodot kuin amazonin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne muikkuset siellä vaan ui.. kirjoitanko muka epäselvästi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on. En oo aloittaja mut tarkoitatko paikkakuntaa, kaupunginosaa vai jotain pienempää aluetta? Tapasin yksi ilta ihanan miehen.
Kerro palstaäijä lisää market-reissusta kuinka monta naista pyörtyi ihastuksesta ja tuli tilittämään palstalle?😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
LL saligimma spandeksit on ja muodot kuin amazonin.
Jaa tällainen amazon nainen vai: https://www.youtube.com/watch?v=3f8sjzETQ5o
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro palstaäijä lisää market-reissusta kuinka monta naista pyörtyi ihastuksesta ja tuli tilittämään palstalle?😂
Jokaisessa kyläpahasessa on yleensä market, jopa kaksiki nääs
- Anonyymi
En aio peitellä tunteitani.
- Anonyymi
M nainen saa syöksyä syliini ihan koska vain, otan mieluusti vastaan
- Anonyymi
Mitä sitten tein, en itse huomannut?
Jospa tulisit käymään ja juteltaisiin... kaikista asioista.
Ja katsottais sitte että mitä muuta siinä tapahtuu..
Myönnän etten nyt viellä tunne ihan samoin, olen kiinnostunut kyllä. Jos vaan tutustuttaisiin paremmin niin voisin tuntea ihan samoin kun sinä nyt.
mies- AnonyymiUUSI
Kenelle kirjoitat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle kirjoitat
en ainakaan sinulle..
mies
- Anonyymi
melo-sun tähden❤️🔥
❤️🔥❤️🔥🚀❤️❤️🩹💚🥹 - AnonyymiUUSI
Varovasti kuitenkin. Selkää särkee.
- AnonyymiUUSI
No mene tapamaan sitä, kerro tunteistasi.. mitä menetettävää sinulla on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197