Ukkolan haastattelussa kerätään säälipisteita Sofialle.
Asiallista asioistahan Sofia ei pisteitä saakaan.
Ihan sama mitä puhutaan kunhan puhutaan.
Ukkola haksahti propagoimaan vihreitten heikon menestyksen takia.
Sofia Virta uhriutuu
10
178
Vastaukset
- Anonyymi
Kommunismi ja kansallissosialismi ovat häviäviä aatteita .
- Anonyymi
Entiset natsit perustivat Ddr: ssa vihreän liikkeen jonka tarkoitus oli tuhota länsimaiden talouden.
- Anonyymi
Vihreä virta kääntyy jyrkästi alaspäin ja hyvä niin! Aivan huippua!
- Anonyymi
Alaviita synytti yhden kadulla istujan. Virta onnittelee
- Anonyymi
harmi, että noin kävi.
- Anonyymi
Mitä tuo höpisee puheenjohtajatentissä MTV:llä? Suu käy kuin Mertarannalla eikä mitään selvää saa sanottavasta. Kovin vihaisia nuoria naisia ovat nämä nykynaispoliitikot.
- Anonyymi
Kyllä oli naurettava puhenjohtajakeskustelu TV:ssä. Hau, hau, hau, hau, hau, hau, haukkumista. Aikuisten keskustelua? Nolla.
Yli 100 000 ansaitsevia on vain 2%. Populismia väittää heidän olevan syypää valtion talouden huonoon tilaan.
Ps. 49: 17 -18:
Älä kadehdi, kun joku rikastuu,
kun hän kartuttaa talonsa omaisuutta.
Kuollessaan hän ei ota mukaansa mitään,
hänen omaisuutensa ei seuraa häntä hautaan.
rakenna, älä revi. rakasta, älä vihaa ja kylvä eripuraa, että olisit onnellinen. - Anonyymi
äitin pikku ääliöt, jokos se ilmastonmuutos on alkannut vaiko loppunut???? Joko estetty venäjältä tulevat saasteet???? Joko kupla vedetty suomeen ylle????
- Anonyymi
Ollaanpa nyt kilttejä Sofialle eikä ryhdytä yhtään maalittamaan. Muistetaan kuinka valtaisan suosion aikaansai Ruotsin vierailulla Marinin nahkatakki, mutta niin on Sofiallakin ja saattaa hyvinkin olla myös hienoreppu ja reikäfarkut. Sofia on pääministeri ainesta, nuori, kaunis ja yhtä topakka kuin Marin, bieltystä valitettavasti vielä puuttuu.
Sofian kyllä kannattaisi hiukan hengittää puhueessaan, sanojen merkitys latistuu kun puhutaan säkättämällä ja pötköön pälpätys kiihtyneenä on vastenmielistä. - Anonyymi
Sofia on hyökkäävä ja vihainen, eikö hän ymmärrä että Suomen asioista on päätetty jo ennen häntä ja muita puolueita ollut kauemmin kuin vihreät. Rikkaita verotetaan Suomessa muita verokkimaita enemmän, ja mahtaako Sofia edes tietää paljonko niitä miljonäärjä on Suomessa. Kateus tekee ihmisistä pahansuopia ja katkeria.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642