Ajatuksia seksistä.

Anonyymi-ap

Vaikka olen kuinka halukas, kunnossa ja valmis.
Elämä ei anna mahdollisuutta. Seksuaalinen reservini on ylivuotava. Olen kuitenkin suhteessa ja yksin. En voi uskoa etteikö olisi naista samassa tilanteessa.
Viestitellään, se ei ole keltään pois.

16

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keskustelun avasi ajatteleva mies (unohdin mainita).

• Anonyymi

Hyvä avaus! Rakastan sua jo nyt koska ajattelet, ja haluat rakkautta!
        Minäkin, mutta onko sukupuoleni este rakkaudelle - kahden miehen kesken?

Näinä aikoina...🤔🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä avaus! Rakastan sua jo nyt koska ajattelet, ja haluat rakkautta!
        Minäkin, mutta onko sukupuoleni este rakkaudelle - kahden miehen kesken?

Näinä aikoina...🤔🙄

Kiitos vastauksesta. En hae rakkaus suhdetta, olen myös käytännössä hetero, joskaan en enää halua sulkea mitään pois. Minua kiinnostaa enemmän seksi, kuin rakkaus. Nykyinen elämäntilanne ei anna mahdollisuutta rakkaus suhteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. En hae rakkaus suhdetta, olen myös käytännössä hetero, joskaan en enää halua sulkea mitään pois. Minua kiinnostaa enemmän seksi, kuin rakkaus. Nykyinen elämäntilanne ei anna mahdollisuutta rakkaus suhteeseen.

Hyvin sanottu ja että huomioit näin kommentouden "loukkaantumatta ja loukkaamatta", on hyvä merkki ajattelevasta miehestä.
        Niinhän se menee...Uskon osaat ottaa huomioon, ja kaikesta huolimatta siinä missä olet vahvoilla ja aktiivinen kuten seksuaalisesti.
        Oletko myös varttuneemassa iässä kuitenkin. Ja millä suunnalla ja minkätyyppinen olisi kiinnostavan tyyppinen hlö, kun seuraa haet näin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu ja että huomioit näin kommentouden "loukkaantumatta ja loukkaamatta", on hyvä merkki ajattelevasta miehestä.
        Niinhän se menee...Uskon osaat ottaa huomioon, ja kaikesta huolimatta siinä missä olet vahvoilla ja aktiivinen kuten seksuaalisesti.
        Oletko myös varttuneemassa iässä kuitenkin. Ja millä suunnalla ja minkätyyppinen olisi kiinnostavan tyyppinen hlö, kun seuraa haet näin?

Haen nyt vain seksuaalisesti latautunutta viestittelyä, jotta olisi edes jonkinlainen yhteys toiseen ihmisiin seksiaalisessa mielessä. Mielelläni kokisin molemminpuolista, ehkä yhtä aikaista masturbointi. Muuhun elämäntilanttni ei, valitettavasti anna mahdollisuutta.
        Oletko sinä homo- vai bi-mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua olla tunkeileva, tai valehdella että minulla olisi kokemusta miesten välisestä seksistä (minkäänlaisesta), olwt kuitenkin herättänyt kiinostukseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haen nyt vain seksuaalisesti latautunutta viestittelyä, jotta olisi edes jonkinlainen yhteys toiseen ihmisiin seksiaalisessa mielessä. Mielelläni kokisin molemminpuolista, ehkä yhtä aikaista masturbointi. Muuhun elämäntilanttni ei, valitettavasti anna mahdollisuutta.
        Oletko sinä homo- vai bi-mies?

Olen elänyt homoseksuaalisen elämää, kyllä.
        Kokematon ja itseään "etsivä" mies ukm rai muussa suhteessa olisi ok.
        Mutta pikakontaktien omaiset kohtaamiset eivät innosta mua millään tasilla!
        En ole "opastaja" tässä mielessä, vaan uskon sillä kokemuksella minkä esim. aviosuhteessa miehellä on - pääsee jo pitkälle myös suhteessa omaan sukupuoleen?
        Itse olen ollut parhaimmillani saadessani nauttia miehen yhtyvän minuun ja työntämällä ihanan komeutensa sisääni syvälle jos mahdollista ja purkautuvan sisääni koko voimallaan kun purkautuu...
        Joskus parhaimmissa tapauksissa olen oppinut nauttimaan nyös kun otan miehen elimen suuhun ja hyväilen siten hänelle nautintoa.
        Runkkaamisesta en ole saanut niin suurta nautintoa, yksin enkä kaverin kanssa.
        Nyttemmin se on myös harventunut muutenkin kun seuraa tai kohtaamisia ei ole ollut.
        Mutta hellän ja miellyttävän kaverin kanssa uskon ainakin anaalinen yhdyntä voi vielä onnistua myös jatkuen kun paikat tottuu siihen...
        Mutta mitään rajua irsrailevaa tyyppiä en hakisi.
        Tämän nyt halusin kertoa omista lähtökohdistani.
        En mitenkään kiihottaakseni sen kummemmin.
        Onko tämä ok? ;))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen elänyt homoseksuaalisen elämää, kyllä.
        Kokematon ja itseään "etsivä" mies ukm rai muussa suhteessa olisi ok.
        Mutta pikakontaktien omaiset kohtaamiset eivät innosta mua millään tasilla!
        En ole "opastaja" tässä mielessä, vaan uskon sillä kokemuksella minkä esim. aviosuhteessa miehellä on - pääsee jo pitkälle myös suhteessa omaan sukupuoleen?
        Itse olen ollut parhaimmillani saadessani nauttia miehen yhtyvän minuun ja työntämällä ihanan komeutensa sisääni syvälle jos mahdollista ja purkautuvan sisääni koko voimallaan kun purkautuu...
        Joskus parhaimmissa tapauksissa olen oppinut nauttimaan nyös kun otan miehen elimen suuhun ja hyväilen siten hänelle nautintoa.
        Runkkaamisesta en ole saanut niin suurta nautintoa, yksin enkä kaverin kanssa.
        Nyttemmin se on myös harventunut muutenkin kun seuraa tai kohtaamisia ei ole ollut.
        Mutta hellän ja miellyttävän kaverin kanssa uskon ainakin anaalinen yhdyntä voi vielä onnistua myös jatkuen kun paikat tottuu siihen...
        Mutta mitään rajua irsrailevaa tyyppiä en hakisi.
        Tämän nyt halusin kertoa omista lähtökohdistani.
        En mitenkään kiihottaakseni sen kummemmin.
        Onko tämä ok? ;))

Kiitos taas vastauksesta.
        En mitenkään hae opettajaa. Mielessäni ei edes ollut yhteys mieheen.
        Olen kiinni seksittömässä hetero suhteessa. Siki kokemukseni seksin saralta ovat olleet jo vuosia yksin.
        Kieltämättä olisi mahtava joskus saada tuntea toisen miehen kyrpä.perseessä. Olen koittanut tyydyttää itseäni anaalin kautta melko paljon, mutta en saa siitä vastinetta ajatuksen antamalle kiimalle asti. Vaihtoehdot ovat vain vähissä yksin. Minua kiinnostaa kuitenkin seksi laajasti ja se saa minut aina palaamaan anaalihommiin. Olisin myös kiinnostunut saamaan itseni väljästi auki. Se on tosin liian pitkä tie yksin.
        Harva mies on saanut minussa ajatuksia heräämään suihinotosta, joitakin on kuitenkin ollut, joita olen haaveissani imenyt. Se että joku (sopiva) mies ottaisi minulta suihin olisi myös kiihottava ajatus.
        Kiitos vielä asiallisesta yhteydenpidosta.

• Anonyymi

Samassa tilanteessa olevia on paljon, niin miehissä kuin naisissa.
      Väitän, että suurin joukko seksin puutteessa elävistä löytyy pitkässä suhteessa olevista ihmisistä.
      Kyllä usein saa kuulla, miten pitkässä suhteessa seksi on jopa kokonaan loppunut, vaikka toisella osapuolella olisi miten suuret halut seksiin ja sitten ihmetellään kun käydään vieraissa.
      Jos mies haluaa vierasta, varmimmat tapaukset ovat pitkässä suhteessa elävät vanhemmat naiset.

• Anonyymi

Pitkässä suhteessa oleva nainen on wanha nainen jolla vaihdevuosivaivat ovat alkaneet, tai hän on jo menopaussissa, eli hän ei enää ole seksuaalinen/halukas jonka takia suhde on muuttunut seksittömäksi. Ongelmat alkavat vaivaamaan tyypillisesti kun nainen on iältään jossain 40-49v. Miehelle ainoa vaihtoehto on riittävän paljon nuorempi kumppani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkässä suhteessa oleva nainen on wanha nainen jolla vaihdevuosivaivat ovat alkaneet, tai hän on jo menopaussissa, eli hän ei enää ole seksuaalinen/halukas jonka takia suhde on muuttunut seksittömäksi. Ongelmat alkavat vaivaamaan tyypillisesti kun nainen on iältään jossain 40-49v. Miehelle ainoa vaihtoehto on riittävän paljon nuorempi kumppani.

Voi poju/tytteli parka! Toi sin kirjotus on täyttä paskaa.
        Siis, ettäkö vanhemmat naiset eivät halua seksiä, voiko tyhmempää ajatusta olla.
        Siis riettaampia ja himokkaimpia naisia, mitä olla voi, mutta pikku-pojat eivät ole heille oikeita, vaativat kunnon käsittelyä.
        Pikku-tytöt ovat pikku-pojille, vanhemmat riettaat naiset miehille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi poju/tytteli parka! Toi sin kirjotus on täyttä paskaa.
        Siis, ettäkö vanhemmat naiset eivät halua seksiä, voiko tyhmempää ajatusta olla.
        Siis riettaampia ja himokkaimpia naisia, mitä olla voi, mutta pikku-pojat eivät ole heille oikeita, vaativat kunnon käsittelyä.
        Pikku-tytöt ovat pikku-pojille, vanhemmat riettaat naiset miehille.

Koska et osaa käyttäytyä kuin aikuiset, ilmoitin viestisi pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska et osaa käyttäytyä kuin aikuiset, ilmoitin viestisi pois.

🤣😂😂

• Anonyymi

Mikäs se sun seksuaalinen intohimosi on käytännössä? Jos avaaja aviomiehellä se on masturboiminen ( miesten kesken esim.) ja kun avioliitto suhde ei anna väljempää liikkumatilaa?
        Esim. tutustumaan tai kohtaamaan.
        Toki se on niin jos asia on uutta sen kanssa voi edetä harkitydti myös?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs se sun seksuaalinen intohimosi on käytännössä? Jos avaaja aviomiehellä se on masturboiminen ( miesten kesken esim.) ja kun avioliitto suhde ei anna väljempää liikkumatilaa?
        Esim. tutustumaan tai kohtaamaan.
        Toki se on niin jos asia on uutta sen kanssa voi edetä harkitydti myös?

Haluisin vain tuntea ja tarjota seksuaalista nautintoa. Ei välttämättä tapaamista ollenkaan. Vain toisen ihmisen kanssa jakamista nautintoa.

• Anonyymi

Ei luultavasti mu miltäpä tuntuisi itsestäsi jos saisit naisesi samasta kiinni

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4451
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2874
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2403
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1697
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1389
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      82
      1176
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      860
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      842
    Aihe