Sydän sykkii vain sinulle
Sinä olet se jota kaipaan
Sinä olet se josta uneksin
Jos sinun rinnallesi jäädä saan
Tän koko elämäni kanssas jaan.
Olen onnellinen vain sinun ansiosta
Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
35
4804
Vastaukset
- Anonyymi
Tää ei voi olla sattumaa
- Anonyymi
Voi se olla satua
- Anonyymi
Ei se olekaan sattumaa. Näin on tarkoitettu ❤️
- Anonyymi
Ihana runo, varmaankin kaipaamaltani naiselta minulle. Omin tämän. 😘🤗 kiitos!
- Anonyymi
Jatkoa
Tahdon suudella sinun suloisia huuliasi.
Sinun kauneutesi viettelee minua hurmioon.
Ristit sääresi kauniisti ja
odotat tulisuudelmaani.
Silitän ihoasi ja suutelen suutasi.
Tätä minä olen tahtonut jo liiankin kauan.
En vain ole uskaltanut aiemmin,
koska sinä olet kuumempi kuin Saharassa paistava aurinko.- Anonyymi
Ei ole sanoja kuumis olet itse.
- Anonyymi
Ei oikein iskenyt. Aika teennäistä shaibaa tämä kirjoitus. Toivottavasti kaivattuni ei luule, että tämä oli minulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oikein iskenyt. Aika teennäistä shaibaa tämä kirjoitus. Toivottavasti kaivattuni ei luule, että tämä oli minulta.
Hei, se oli kiva.
- Anonyymi
Mikäli minulle niin kiitoksia ihanuus
- Anonyymi
Kiitos rakas STALKKERINI.
Kyllä olen sen verran huomannut, että ole enään minun selän takana vaan olet siirtänyt minun rinnalle osittain, mutta me ollaan SYÖPÄ SÄÄTIÖN ROOSA NAUHA ASENNOSSA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen sen verran huomannut, että ole enään minun selän takana vaan olet siirtänyt minun rinnalle osittain, mutta me ollaan SYÖPÄ SÄÄTIÖN ROOSA NAUHA ASENNOSSA.Palasit takaisin ja olet LAIHTUNUT.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen sen verran huomannut, että ole enään minun selän takana vaan olet siirtänyt minun rinnalle osittain, mutta me ollaan SYÖPÄ SÄÄTIÖN ROOSA NAUHA ASENNOSSA.Oliko näillä isoilla kirjaimilla korostetuilla sanoilla jotain erityistä merkityksellisyyttä, aloittajaäijä? Joku luiskaotsa varmaan tiätää kertoa tästä
- Anonyymi
oiskin rakkaalta..😘<33
- Anonyymi
Ei kannata arvostella toisten runoja. Jotkut voi vasta harjoitella. Voi ihan hyvin jättää sen ilkeän sanomatta. 🤍😘
- Anonyymi
Ei kannata kehua toisten runoja. Kehitys loppuu tyytyväisyyteen.
- Anonyymi
Jos joskus pimeässä yksin seison
Ja liekki sammunut ja kylmä on
En tiedä voiko sitä eloon saada kukaan toinen - Anonyymi
Kaksi niin hehkuvaa ja kaunista saa kirkkaana loistaa
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan - Anonyymi
Olipas kaunista. Kiitos rakas❤️
- Anonyymi
Juu ja minuutin parin päästä on tunteet uus.
Moderni nainen on kuin tuuliviiri.- Anonyymi
Kun makaat mies edessäni ja silitän sinua hellästi, katsomme toisiamme ja olet kaikkeni,
Kuin tuuli olet taas pian poissa jossain kaukana josta ei ujellustakaan kuulu ja aika kuluu ja seison kuin kalliolla uusien tuulien puhaltaessa,
Annan niiden kulkea ohitseni ja vain odotan mutta odotuksen viimassa en tiedä onko se ikuista, niinpä taas hetken kuljen odottamatta, maistan tuulta, kuin sinun huulta, jälleen palaat ja katoat
- Anonyymi
Totta vai tarua🤭
- Anonyymi
Ihana Taru, on hän totta, täytyy olla 🤗❤️Tule nipistämään minua jotta varmistu tai kyllä suudelmakin kelpaa tai halaus, ehkä sekoan entisestään mutta sitten se on niin...
💋😘🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana Taru, on hän totta, täytyy olla 🤗❤️Tule nipistämään minua jotta varmistu tai kyllä suudelmakin kelpaa tai halaus, ehkä sekoan entisestään mutta sitten se on niin...
💋😘🤭❤️
🤗
😘
- Anonyymi
Panen sua takaa kuin kani
Hutsui kiinnostaa mussa usein vain mani
Mut sä diggaat myös mun sykkivästä kalusta
Himoitsen pimpan lisäksi sun anusta
Jou- Anonyymi
Kysy, voit yllättyä
- Anonyymi
Ooiihh, niin koskettavaa kuumikselta❤️🫂
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Kyllä sä olet psykopaatti
- Anonyymi
Haluatko avata tätä tarkemmin, että kuka on psykopaatti, tämä aloittajaäijä, joku maalittamasi henkilö vai sinä itse?
- Anonyymi
ensin hakataan ja maksatte ja, menetätte, teillä on "tappajat" perässä, palkattu ja ostettu teille, hakkaavat rahaa ja mitä haluatte pois, ja tuhoavat teitä 🙂🥳😁😂🤣😈 Karman mukaan 🤣😂tuovat menetystä, pahaa ja joko Jenni kuui ei saanut käärmepsntyeri sinulle petollisuutta haettua lisää, eikä niille muille ämmille. yrityksestä ja teoista hakataan teidät kunnolla 😂🤣😈laillisesti ja ostettuna, sama niille muille, mut otatte turpaan ja hakataan kunnolla. yhtä kauan ja yhtä monta vuotts, myös sille Leenalle 😈🤣😂
- Anonyymi
No niin aloittajaäijä, teema vaihtui taas jyrkästi. Nämä emojit on varmaan tarkoitettu keventämään tätä ”erittäin vakavastiotettavaa” sanomaa/sähkettä?
- Anonyymi
Mitä hauskaa tänään🥱🌻😂
- Anonyymi
Oliko aloittajaäijä niin, että sinä(kin) syyttelet omasta elämäntilanteestasi ”ämmiä”? Jatka samaan malliin incel
- Anonyymi
Voi tätä lässytyksen määrää .
- Anonyymi
Kaunis runo se on ❤️
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2333655Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t381793Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401723Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991621- 931460
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461414Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1611322Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121293Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1261090Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901015