Sydän sykkii vain sinulle
Sinä olet se jota kaipaan
Sinä olet se josta uneksin
Jos sinun rinnallesi jäädä saan
Tän koko elämäni kanssas jaan.
Olen onnellinen vain sinun ansiosta
Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
25
2065
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tää ei voi olla sattumaa
- AnonyymiUUSI
Voi se olla satua
- AnonyymiUUSI
Ei se olekaan sattumaa. Näin on tarkoitettu ❤️
- AnonyymiUUSI
Ihana runo, varmaankin kaipaamaltani naiselta minulle. Omin tämän. 😘🤗 kiitos!
- AnonyymiUUSI
Jatkoa
Tahdon suudella sinun suloisia huuliasi.
Sinun kauneutesi viettelee minua hurmioon.
Ristit sääresi kauniisti ja
odotat tulisuudelmaani.
Silitän ihoasi ja suutelen suutasi.
Tätä minä olen tahtonut jo liiankin kauan.
En vain ole uskaltanut aiemmin,
koska sinä olet kuumempi kuin Saharassa paistava aurinko.- AnonyymiUUSI
Ei ole sanoja kuumis olet itse.
- AnonyymiUUSI
Ei oikein iskenyt. Aika teennäistä shaibaa tämä kirjoitus. Toivottavasti kaivattuni ei luule, että tämä oli minulta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei oikein iskenyt. Aika teennäistä shaibaa tämä kirjoitus. Toivottavasti kaivattuni ei luule, että tämä oli minulta.
Hei, se oli kiva.
- AnonyymiUUSI
Mikäli minulle niin kiitoksia ihanuus
- AnonyymiUUSI
Kiitos rakas STALKKERINI.
Kyllä olen sen verran huomannut, että ole enään minun selän takana vaan olet siirtänyt minun rinnalle osittain, mutta me ollaan SYÖPÄ SÄÄTIÖN ROOSA NAUHA ASENNOSSA. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos rakas STALKKERINI.
Kyllä olen sen verran huomannut, että ole enään minun selän takana vaan olet siirtänyt minun rinnalle osittain, mutta me ollaan SYÖPÄ SÄÄTIÖN ROOSA NAUHA ASENNOSSA.Palasit takaisin ja olet LAIHTUNUT.
- AnonyymiUUSI
oiskin rakkaalta..😘<33
- AnonyymiUUSI
Ei kannata arvostella toisten runoja. Jotkut voi vasta harjoitella. Voi ihan hyvin jättää sen ilkeän sanomatta. 🤍😘
- AnonyymiUUSI
Ei kannata kehua toisten runoja. Kehitys loppuu tyytyväisyyteen.
- AnonyymiUUSI
Jos joskus pimeässä yksin seison
Ja liekki sammunut ja kylmä on
En tiedä voiko sitä eloon saada kukaan toinen - AnonyymiUUSI
Kaksi niin hehkuvaa ja kaunista saa kirkkaana loistaa
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan - AnonyymiUUSI
Olipas kaunista. Kiitos rakas❤️
- AnonyymiUUSI
Juu ja minuutin parin päästä on tunteet uus.
Moderni nainen on kuin tuuliviiri.- AnonyymiUUSI
Kun makaat mies edessäni ja silitän sinua hellästi, katsomme toisiamme ja olet kaikkeni,
Kuin tuuli olet taas pian poissa jossain kaukana josta ei ujellustakaan kuulu ja aika kuluu ja seison kuin kalliolla uusien tuulien puhaltaessa,
Annan niiden kulkea ohitseni ja vain odotan mutta odotuksen viimassa en tiedä onko se ikuista, niinpä taas hetken kuljen odottamatta, maistan tuulta, kuin sinun huulta, jälleen palaat ja katoat
- AnonyymiUUSI
Totta vai tarua🤭
- AnonyymiUUSI
Ihana Taru, on hän totta, täytyy olla 🤗❤️Tule nipistämään minua jotta varmistu tai kyllä suudelmakin kelpaa tai halaus, ehkä sekoan entisestään mutta sitten se on niin...
💋😘🤭
- AnonyymiUUSI
Panen sua takaa kuin kani
Hutsui kiinnostaa mussa usein vain mani
Mut sä diggaat myös mun sykkivästä kalusta
Himoitsen pimpan lisäksi sun anusta
Jou- AnonyymiUUSI
Kysy, voit yllättyä
- AnonyymiUUSI
Ooiihh, niin koskettavaa kuumikselta❤️🫂
- AnonyymiUUSI
❤️❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324201Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene122077Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252045Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su461503Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731426- 291315
- 661234
- 821221
Ota se joka eniten tulee lähelle ja yrittää
Neuvoksi jos on moni kiinnostunut. Silloin ei tarvitse arvuutella onko kiinnostunut. Näin se vaan menee. Nopeat syövät h111917Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla26883