tarkoittaako se sitä että kaipaamasi ihminen ikävöi myös sinua?
Jos ikävä tuntuu fyysisesti kehossa
20
332
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarkoita. Se on oman hermoston toimintaa vain, ei liity muiden ihmisten tuntemuksiin.
- Anonyymi
Kiitos kommentista. Luin tämän ja tajusin luettuani että uskon siihen että kaivattu ihminen kaipaa takaisin. Silloin kun kaipuu tuntuu kehossa selvästi.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kommentista. Luin tämän ja tajusin luettuani että uskon siihen että kaivattu ihminen kaipaa takaisin. Silloin kun kaipuu tuntuu kehossa selvästi.
apEi siinä mitään, uskoohan monet Jeesukseen ja lapset joulupukkiinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apNäin sen on oltava ja oleva.
- Anonyymi
Ei tietenkään. Mulla kaipaaminen aiheuttaa välillä painon tunnetta ja hengenahdistusta. Johtuu siitä, että tiedän olevani hänen silmissään ällöttävä.
- Anonyymi
mulla tuntuu sydämessäkin tää repivä ikävä ässää kohtaan. tilanne on vtun absurdi mutta näillä mennään. taas huomiseen yksin ilman tietookaan toisesta. näkispä edes kuvan mut eikun 🔥estolla.. on se hämärä mut nii oon mäkin
- Anonyymi
Hyvä kysymys!! Mutta ikävä kyllä se taitaa olla vain toive ajattelua. Kaipuu tuntuu usein kehossa, ja jos on ollut läheisesti kontaktissa kaivattuun, voi melkein tuntea toisen ihon käsissään tai muualla, myös huuliin saattaa jäädä kihelmöivä tunne kaivatun ikävästä. Jos puristaa toisen tiukasti itseensä kiinni, voi jäädä tunne kuin "oikeaisi" pikku hiljaa, ja toisen vartalon muodot haihtuvat ajastaan, mutta tuntuu vahvana kokemuksena usein pitkään. Jos on ennättänyt rakastua, tuntuu toinen niin hyvälle, että sulkiessa silmänsä, voi kuvitella toisen vartalon ympärillä kätensä, se voi tuntua rakkauden kohteessa eläväisesti, koska se kuuluu parin arkeen.
https://www.youtube.com/watch?v=2j9dRDkrzNA&list=RD2j9dRDkrzNA&start_radio=1 - Anonyymi
Mä uskon, että se on noin kuin otsikossa kirjoitit. Ajattelemme ja ikävöimme molemmat ja siksi tuntuu tältä. N-M
- Anonyymi
Erotan itseni tilanteestasi kertomalla että hän on viisas, älykäs ja huumorintajuinen. Hän ymmärtää tämän -vaikka ei ikävöisi minua.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erotan itseni tilanteestasi kertomalla että hän on viisas, älykäs ja huumorintajuinen. Hän ymmärtää tämän -vaikka ei ikävöisi minua.
apEli pidät minua tyhmänä?
- Anonyymi
EI ole.
Vuosikausia tunsin tuollaista kipua ja halailin tyynyä että se tyyntyisi.
Ei yksikään niistä naisista ollut edes kiinnostunut puhumattakaan että olisi välittänyt tai ikävöinyt.
Ihan täysi vitsi. Siis oma mieli luo fantasioita ja täyttää ne asioille joita halajaa.
Älä valehtele itsellesi, hermostosi vain toivoo niin kovasti jotain mikä ei tule toteutumaan.- Anonyymi
Lisäkysenä.
Viime vuonna tapahtui se että lopulta kipu loppui.
Tajusin typeryyteni. Aikuistuin. Ei kestänyt kuin melkein keski-ikäisyyteen asti. - Anonyymi
Ymmärrän näkemyksesi.
Kaipaan hänen seuraansa kyllä päivittäin mutta ei se ole tällaista. Tämä fyysinen kaipuun tunne on tuntunut vain noin kolme erillistä kertaa.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän näkemyksesi.
Kaipaan hänen seuraansa kyllä päivittäin mutta ei se ole tällaista. Tämä fyysinen kaipuun tunne on tuntunut vain noin kolme erillistä kertaa.
apOlen tuo edellinen.
Tee jotain asialle. Sitten helpottaa. Se on vain ainut ohjeeni jonka voin antaa.
Itselläni asioiden selvittäminen helpotti hirvittävästi ja tajusin että se mitä oikeasti kaipaan on aito ja oikea ihminen vieressäni.
Kuvitelmissa eläminen ja tyynyn halailu ei koskaan korvaa sitä.
On parempi yrittää tehdä asialle jotain, viedä vaikka se niin pitkälle kuin osaa ja pystyy, jonka jälkeen liikkuu eteenpäin kuin eleskelee fantasiassa.
Itse halusin siitä kivusta eroon ja tajusin että se oli vain haluani elää fantasiassa ja pelosta päästää irti siitä että jotakin kiinnostaisi.
- Anonyymi
En usko se on kai vain silloin henkilökohtaisesti vahva tunne toista kohtaan
- Anonyymi
Kyllä se voi sitäkin tarkoittaa, joissain tapauksissa. Voihan sen kumpikin kieltää, mutta toisen energioiden tunteminen on totta. Siis vain joissain tapauksissa, kun ihmisillä on sellainen yhteys. Tuntee toisen energiat. Vetovoiman laki. Sillä voi vaikuttaa tapahtumiin. Se toimii niin hyvässä kuin pahassakin. Kannattaa miettiä tarkkaan, mihin suuntaa omat energiansa.
- Anonyymi
Ei ole olemassa mitään vetovoimien lakia.
Täyttä höpöä, lasten juttuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään vetovoimien lakia.
Täyttä höpöä, lasten juttuja.Jos ei sulla ole sellaista kokemusta itselläsi, ei se tarkoita kyseisen asian olevan täyttä höpöä.
- Anonyymi
Erityisherkkyys,miten ja miksi?
- Anonyymi
Varmaan, koska joku ainakin tuli takaisin minun selän taakse 🥰😘♥️❤️🔥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538323- 664644
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404333Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353463Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634