Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️?
Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että sullakin on tunteita.
Ihana on nähdä edes ohimennen
292
15741
Vastaukset
- Anonyymi
Pliis anna joku merkki vaikkapa peukulla tai hyppää eteeni kun seuraavan kerran kohdataan🤭
- Anonyymi
🧍🏼♂️🧎🏻♂️🤸🏻♂️🏃🏻♂️👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🧍🏼♂️🧎🏻♂️🤸🏻♂️🏃🏻♂️👍
❤️juuri noin.
Pudota kivi eteeni 🪨🏃🏼♀️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️juuri noin.
Pudota kivi eteeni 🪨🏃🏼♀️🪨🤏😜hups
🏃🏼♀️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🪨🤏😜hups
🏃🏼♀️🤭😂
Tais käydä pahasti 👨⚕️🩺🤕 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭😂
Tais käydä pahasti 👨⚕️🩺🤕😜🫴🩹
- Anonyymi
🥺🫴🌷🍫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥺🫴🌷🍫
❤️🤭🤗oot niin avulias
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🪨🤏😜hups
🏃🏼♀️🤣
- Anonyymi
Eteen ottaminen on miestenvälistä hommoo kyllä palstatätiäki on vedetty eestä ja takkoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🪨🤏😜hups
🏃🏼♀️Voi ihanat mussukat palstatätin vanha sydän lämpenee ihanalle lemmenleikille tulee oma nuoruudenaikainen ihastukseni mieleen. Silloin oltiin alussa niin samalla aaltopituuvella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eteen ottaminen on miestenvälistä hommoo kyllä palstatätiäki on vedetty eestä ja takkoo
Niin. Palstatäti tietää, kun palstasetä on selittäny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥺🫴🌷🍫
What's up dude
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ihanat mussukat palstatätin vanha sydän lämpenee ihanalle lemmenleikille tulee oma nuoruudenaikainen ihastukseni mieleen. Silloin oltiin alussa niin samalla aaltopituuvella
❤️🤗romanttista eikö? Vielä kun saisimme toisemme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️🤗romanttista eikö? Vielä kun saisimme toisemme
Sanopas muuta 💋😍🥰🤗😘❤️🔥🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Palstatäti tietää, kun palstasetä on selittäny
No niin tietää rakas. En mä muuten tajuu mitään❤️🥰😍😜😘🤗
- Anonyymi
Liikennemerkki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikennemerkki
Ai niinku ajokielto. Pää see hän lentämällä. Vissiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😜🫴🩹
😂
- Anonyymi
Kyllä minun kanssa voi puhua suoraan
- Anonyymi
Voi kun voiskin, sivusta
- Anonyymi
Niinkö meinaat? 🤭
Oon ujo piimä kun tavataan. Hymyilen mutten saa sanaa suustani niinkuin joskus. Tunteet niin syvät❤️
Rakastan sua macho man 🤗 - Anonyymi
Meinaatko oikeasti että olet ns törmäillyt tämän palstasedän kanssa paljonkin?
- Anonyymi
Niin. Asioilla on tapana selkiytyä puhumalla, vaikeillakin. Kun rohkeasti ottaa härkää sarvista ja aloittaa keskustelun. Kyllä se siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko oikeasti että olet ns törmäillyt tämän palstasedän kanssa paljonkin?
Kerran laivalla ja 5 ihanaa viikkoa sairaalassa❤️🥰😍😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö meinaat? 🤭
Oon ujo piimä kun tavataan. Hymyilen mutten saa sanaa suustani niinkuin joskus. Tunteet niin syvät❤️
Rakastan sua macho man 🤗Mäkin rakastan sua ujopiimä. Mua jännittää kans. Halataan ja pieni pusu siihen ❤️🔥😍🥰🤗🤗😘😘
- Anonyymi
Ohi ei olla hänen kanssa vähään aikaan nähty :\
- Anonyymi
Onpa harmisun pitää järjestää tilanteita että näet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa harmisun pitää järjestää tilanteita että näet
nii. :3 piristäis mua valtavasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nii. :3 piristäis mua valtavasti
Minäkin haluaisin nähdä sut :3
Ei ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin haluaisin nähdä sut :3
Ei ap.❤️🤗sovitaanko treffit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️🤗sovitaanko treffit
Sovitaan vaan🩷🔥😘🤗🥰😍😜🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovitaan vaan🩷🔥😘🤗🥰😍😜🤍
❤️🤗
Ruusu rintapieleen vaan että tunnistettais - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️🤗
Ruusu rintapieleen vaan että tunnistettaisEi me mitään ruusuja tartteta. Tunnistetaan ilmankin ❤️😍🥰😘👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me mitään ruusuja tartteta. Tunnistetaan ilmankin ❤️😍🥰😘👍
No missä tavataan ja milloin?
:3
- Anonyymi
Laitat viestin ja kysyt mitä kuuluu?
- Anonyymi
Mitenkä kun ei ole numeroa😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä kun ei ole numeroa😂
Somen kautta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Somen kautta?
Jos ei tiedä nimeä?🤭
- Anonyymi
No eikö tämä naisia netissä larppaava äijä voisi näillä puheilla ns nykäistä hihasta? Sehän kirjoittelee kun näkisi useasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikö tämä naisia netissä larppaava äijä voisi näillä puheilla ns nykäistä hihasta? Sehän kirjoittelee kun näkisi useasti
Ei pyge
- Anonyymi
Tule vaan lähelle.... Ihan liian lähelle.... Niin että kosketat minua.. Jos uskallat niin ota kädestä kiinni..
Kyllä se minulle ainakin riittäisi, ei sinun tarvisi enempää tehdäkään..- Anonyymi
Pyörtyisin. Heikottaa jo pelkkä kohtaaminen. Just henki riittää että saa sanottua, hei, moi, huomenta🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyörtyisin. Heikottaa jo pelkkä kohtaaminen. Just henki riittää että saa sanottua, hei, moi, huomenta🤭
Älä sano mitään, tule vaan lähelleni. Älä pelkää, otan kiinni jos pyörryt.
Minulla on vahvat kädet, saan sinut varmasti kiinni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sano mitään, tule vaan lähelleni. Älä pelkää, otan kiinni jos pyörryt.
Minulla on vahvat kädet, saan sinut varmasti kiinni.Tiedän se. Sun käsivarsilles mielelläni heittäytyisin.
Voisin jopa leikkiä kuollutta jonkun aikaa kunnes uljas prinssini suutelisit❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän se. Sun käsivarsilles mielelläni heittäytyisin.
Voisin jopa leikkiä kuollutta jonkun aikaa kunnes uljas prinssini suutelisit❤️Eiku tuumasta toimeen sitte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku tuumasta toimeen sitte
Syvä huokaus.
Tuu sä viemän viestiä 🫣
- Anonyymi
Hienoja tilanteita elämä pullollaan.
- Anonyymi
Niin on mutta 🐰👖
Jänishousu siis… ja tilaisuus on ohi ja sitten harmittaa
- Anonyymi
Mitä se toinen sitten miettii? Miksei se voi pysähtyä esim ja kysyä jotakin? 🤭
- Anonyymi
Eikö numeron saa numerotiedustelusta?
- Anonyymi
Jos tietää nimen mutta sepä se kun ei mitään käryä😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tietää nimen mutta sepä se kun ei mitään käryä😂
Tiedätkö etunimen? Ehkä löytyisi tältä palstalta jos tuuri käy....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö etunimen? Ehkä löytyisi tältä palstalta jos tuuri käy....
Ei, en tiedä sitäkään😂
Eikö olekin hienoa kaivata tuntematonta joka silti on maailman ainutkertaisen ihana❤️ - Anonyymi
Sä jäit kovasti nyt jumiin tähän palstaäijän aloitukseen taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, en tiedä sitäkään😂
Eikö olekin hienoa kaivata tuntematonta joka silti on maailman ainutkertaisen ihana❤️Olet teini
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, en tiedä sitäkään😂
Eikö olekin hienoa kaivata tuntematonta joka silti on maailman ainutkertaisen ihana❤️Aika vaikeeksi menee sitte.... Tietenkään et tiedä missä se asuu tai mitään. Entäs jos menet sinne samaan paikkaan missä sen näit viimeksi, ehkä se ilmaantuu paikalle. Jos menet joka päivä sinne niin ehkä vuoden sisällä näet sen taas....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika vaikeeksi menee sitte.... Tietenkään et tiedä missä se asuu tai mitään. Entäs jos menet sinne samaan paikkaan missä sen näit viimeksi, ehkä se ilmaantuu paikalle. Jos menet joka päivä sinne niin ehkä vuoden sisällä näet sen taas....
Tiedän missä asuu ja ilmaantuuhan hän usein 🤗
Mutta ujous suurin este
- Anonyymi
Tyyli on vapaa. Vastaus on jokatapauksessa positiivinen. Paras olisi tietysti, kun tulisit minun eteeni, ottaisit kädestä kiinni. Hellästi silittäisit kädestä samalla kun katsot minua silmiin. Sanoisit, että rakastat minua ja haluaisit tavata kahdestaan ja jutella lisää. ❤️
Tuo on ehkä vähän liikaa toivottu, mutta jos nyt vaikka pienelle lappuselle kirjoitat, että on ollut ikävä ja haluaisit nähdä ;). Ojennat sen vaan mun käteen pienen hymyn kera, olisin ihan myyty ja kysyisin vähän myöhemmin viestillä puhelimeen sopivaa ajankohtaa tapaamiselle.
Minulta mieheltä- Anonyymi
Taivaallista ❤️vielä yksi pulma. Jos vain olisit hän ja yhtä helppo🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivaallista ❤️vielä yksi pulma. Jos vain olisit hän ja yhtä helppo🤗
Mikä se pulma sitten on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se pulma sitten on?
Se jolle tämä viesti on tarkoitettu, ei ole takuuta menikö tämä viesti oikealle😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se pulma sitten on?
No olisiko pulma vaikka se, että kukaan näistä naisista jonka ihailijaa tämä äijä itselleen esittää ei ole kiinnostunut siitä tosiasiassa? Tai edes ns tiedä koko olemassaolosta. Minusta tämä emojien perässä juoksu on rienaa
- Anonyymi
Ei sinun tarvitse kuin kertoa meidän molempien tietämä tunniste, niin minä otan yhteyttä. Ja voit sinä suoraankin ottaa yhteyttä; jos siis satut olemaan juuri hän. Minäkin olen sinuun ihastunut.
- Anonyymi
Sinäkin tiedät tunnisteesi kysymättäkin, ota yhteyttä häneen.
- Anonyymi
Kuljimme ohi tänään kahdesti. Autoilla ja toisen kerran jalkaisin 🤭
- Anonyymi
Hymyilin sulle kuin Hangon keksi 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuljimme ohi tänään kahdesti. Autoilla ja toisen kerran jalkaisin 🤭
Missä kuljimme ohi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kuljimme ohi?
Tiellä ja aulassa
- Anonyymi
Ei tainnut tämä viesti mennä hänelle - oikealle miehelle siis🙄
- Anonyymi
no ei tainnut, kyllä sun pitää se kohdata ihan oikeasssa elämässä, ei tässä muu nyt auta...
- Anonyymi
Käyn suhun kuumana kuin beduiini Saharan aavikon helteessä 🐪🐫🥵
- Anonyymi
Tuli hiki sua ajatellessa❤️
- Anonyymi
Hyvä juttu. Kuva niistä pikkuhousuistasi riittäisi. Päälläsi tietenkin.
- Anonyymi
Mieti kumisella petauspatjalla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä juttu. Kuva niistä pikkuhousuistasi riittäisi. Päälläsi tietenkin.
🩳 riittääkö näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaahtomuoviko ei käy? Tai joku bonnel? Enntä Hästensin heppasänky🤭
- Anonyymi
Miten ois pienet pum pumit?❤️🔥👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulleko tämä toimisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🩳 riittääkö näin?
Riittää rakas. Tai sittenkin mieluummin ilman...❤️🤗😘😜😍🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ois pienet pum pumit?❤️🔥👍
Ei mitkään pienet vaan isot 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitkään pienet vaan isot 🤭
Sopii mulla rakas❤️🔥👍
- Anonyymi
Oot mies söpöin kaikista näkemistäni tyypeistä ❤️.
Moni yrittää iskeä mua mutta sulle ei kukaan lyö vertoja. Pitkän aikaa olet ollut mun mielessä.
Sut jos saisin, sut vaan haluaisin ❤️- Anonyymi
Missä fyysisissä tiloissa sinä naista esittävä aloittaja fantasioit näitä tilanteita- ruakamarketissako esimerkiksi? 😉
- Anonyymi
Ja taas kerran meni minulta ohi tuo juttu, söpö ei sovi minuun niin alkuunkaan.
Saisit kyllä minut, mutta et halua, kun pelkäisit ja juoksisit karkuun jos näkisit minut iltahämärässä kadulla kävelemässä...
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä fyysisissä tiloissa sinä naista esittävä aloittaja fantasioit näitä tilanteita- ruakamarketissako esimerkiksi? 😉
Taivaan alla tapahtuu yleensä kaikki tää🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivaan alla tapahtuu yleensä kaikki tää🤭
Sinä olet äijä kans sen verran autuas, ettet ymmärrä kun sulle vttuillaan päin naamaa. Aika raskasta
- Anonyymi
Mee vanha kurppa kauas hel*ettiin meidän elämästä. Kiitos.
- Anonyymi
Sinulla tuntuu vaihtelevan tämä mieliala kovasti näissä aloituksissasi, aloittajaäijä heh
- Anonyymi
Niin…tämä on toisena esiintymistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin…tämä on toisena esiintymistä
Haluatko kertoa lisää siitä, että ketä tämä palstaäijä tai joku muu kuten oletettavasti haluat spinnata esittäisi ja millä mikrohiukkasella tämän ns esitettävän voisi tunnistaa? Taustat kuntoon kato, nainen einiinomenainen..
- Anonyymi
Halitaanko huomenna mies kun varmaan törmäillään taas🤗
- Anonyymi
Halikaahan kurpat!
- Anonyymi
🤸🚶🏻💥🏃🏼♀️💨
- Anonyymi
Lutkuta kieltäsi huulien välissä siihen malliin ettei jää epäilystä että nuolisit vain kuivia huuliasi.
- Anonyymi
Ikävä sua mies❤️
Mitenkä saisin suhun yhteyden muulla tavalla kun en uskalla sanoa kohdatessa.
Sit kun on rohkeutta kerätty niin sua ei näkyile.
Voi että sä oot hieno mies, just sellainen jota koko elämäni oottanu.😍- Anonyymi
Onko sinulle naisia esittävä setä jäänyt kokonaisuudessaan sellainen kokemus, että et ole saavuttanut tätä ihailluksi ja rakastetuksi tulemisen kokemusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulle naisia esittävä setä jäänyt kokonaisuudessaan sellainen kokemus, että et ole saavuttanut tätä ihailluksi ja rakastetuksi tulemisen kokemusta?
Tiedän kyllä syyn siihen miksei toinen lähesty. Hiljaisessa erovaiheessa nimittäin tällä hetkellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän kyllä syyn siihen miksei toinen lähesty. Hiljaisessa erovaiheessa nimittäin tällä hetkellä.
Oletko sinä fantasioinut omassa päässäsi aloittajaäijä tälle naapurin frouvalle tällaisen tilanteen? Vaihdoimme näköjään aiheesta toiseen sujuvasti tjsp
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä fantasioinut omassa päässäsi aloittajaäijä tälle naapurin frouvalle tällaisen tilanteen? Vaihdoimme näköjään aiheesta toiseen sujuvasti tjsp
Sydämen asioita ei fantasioida vaan tilanne on se mikä on. -Näen hänestä ja hän musta että kaipaan. Nainen ei voi erehtyä. Ja vain me kaksi kohtaajaa ollaan suurien tunteitten äärellä. Sydämet puhuu ❤️
- Anonyymi
Otat sitä vaan kädestä kiinni ja katsot mitä tapahtuu, ei tarvi sanoa mitään, tai sitten puhut vaan jotain puuta heinää mitä satut keksimään sillä hetkellä.
Katso miten se suhtautuu että otat kädestä kiinni, pitääkö se sinua kädestä vai pyrkiikö irti otteestasi.
Jos se haluaa heti irti sinusta niin voit unohtaa sen.
Jos se kohteliaasti pyrkii vähän kerrassaan irti, niin ehkä pienet mahdollisuudet.
Jos se pitää kiinni eikä päästä irti, niin se on sinun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydämen asioita ei fantasioida vaan tilanne on se mikä on. -Näen hänestä ja hän musta että kaipaan. Nainen ei voi erehtyä. Ja vain me kaksi kohtaajaa ollaan suurien tunteitten äärellä. Sydämet puhuu ❤️
Juujuu, kyllähän tämäkin tavallaan naisia noloille ihmisille esittävä äijä vaatasi kysymykseeni
- Anonyymi
Ihanaa työpäivää❤️
jos tänään nähtäis. Jos osaisin viheltää, tekisin sen joka kerta kun ohi meet🤭- Anonyymi
Kerrotko aloittajaäijä vielä vaikka sen, että minkä alan hommissa tämä mies viettää ihanaa tyäpäivää? T johdattelija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko aloittajaäijä vielä vaikka sen, että minkä alan hommissa tämä mies viettää ihanaa tyäpäivää? T johdattelija
Liian henk.kohtaista joten en voi sanoa😂
Ei presidentti kuitenkaan 🤫 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian henk.kohtaista joten en voi sanoa😂
Ei presidentti kuitenkaan 🤫Kiitos aloittajaäijä, että myönsit kaikkien toristajien läsnäollessa olevasi mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos aloittajaäijä, että myönsit kaikkien toristajien läsnäollessa olevasi mies
En ole mies enkä ole myöntänyt mitään. 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mies enkä ole myöntänyt mitään. 😳
Kyllä myönsit koko tun herätysliikkeen edessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä myönsit koko tun herätysliikkeen edessä
Nukutusliike kuuli muuta
- Anonyymi
Hanki semmonen valmentajan pilli 😆
- Anonyymi
Kysy lounaalle, kahville, laita somessa tms. viestiä
- Anonyymi
Ei kait siinä muu auta kuin kerätä rohkeutta🫨
- Anonyymi
Rohkeutta vaan kerättävä, sillä ne lukot aukee
- Anonyymi
🤫mä yllätän sen tyypin 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤫mä yllätän sen tyypin 😉
En päässyt yllättämään kun siinä oli taas joku kolmas. 😔Enkä tiiä oisinko uskaltanut taaskaan sanoa tunteista. Joskus oltiin enempikin puheissa mutta nykyään vaan ollaan moikattu ja kateltu.
En tiedä toisen tunteista mutta sen tiedän että itse rakastan syvästi ja tuun aina kaipaamaan häntä❤️
- Anonyymi
Mä en keräile enää muuta kun itsetuntoni rippeitä.
- Anonyymi
Minä nainen, en ole edes ohimennen nähnyt ihastuksia menneestä joten tämä ei minulta ❤️ Asuvat eri paikkakunnilla.
- Anonyymi
Missä vilkuilen?
- Anonyymi
Pihalla😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pihalla😂
🤣
😂
- Anonyymi
Kuulostaa epäsuuhtaiselta jo alkuunsa. Oletko kiintymässä oikeaan ihmiseen? Oikein perustein minusta tuntuu, että yksipuolisessa ihastumisessa ihastuneempi osapuoli satuttaa itseään
- Anonyymi
Oon kait rakastunu suruun 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kait rakastunu suruun 🙄
Suru soittaa mielen mustin koskettimin / Vahingossa vaikka valkoista koskettikin
- Anonyymi
Ihastuminen pitäisi tapahtua tasapuolisesti. Heti alussa sen toisen pitäisi saada tietää, ja päättää että haluaako olla osallisena siinä vaiko ei. Sitten voisi yhdessä niitä tunteita kehittää eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuminen pitäisi tapahtua tasapuolisesti. Heti alussa sen toisen pitäisi saada tietää, ja päättää että haluaako olla osallisena siinä vaiko ei. Sitten voisi yhdessä niitä tunteita kehittää eteenpäin.
Kummatkin on osallisena. En olisi varmaan kiinnittänyt edes häneen huomiota ellei hän olisi alkanut osoittamaan kiinnostumista. Nyt on edennyt siihen pisteeseen että oon aivan hulluna häneen 😳Miksiköhän antaa merkkejä, olis vaan viileenä eikä keikaroittis toisen lähettyvillä. Mieluummin välttelyä jos ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummatkin on osallisena. En olisi varmaan kiinnittänyt edes häneen huomiota ellei hän olisi alkanut osoittamaan kiinnostumista. Nyt on edennyt siihen pisteeseen että oon aivan hulluna häneen 😳Miksiköhän antaa merkkejä, olis vaan viileenä eikä keikaroittis toisen lähettyvillä. Mieluummin välttelyä jos ei kiinnosta.
Oon umpirakastunut suhun liekkini❤️🌹🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla se niitä merkkejä antoi sinulle? Ehkä olet erehtynyt, kuvitellut puolet..
Aika moni sekoittaa mukavan jutustelun iskemiseen.
- Anonyymi
Mukava olisi nähdä.
https://www.youtube.com/watch?v=rrcgyg_evwc&list=RDrrcgyg_evwc&start_radio=1- Anonyymi
Olisihan hyvä kappale 🩷 tallensin
- Anonyymi
Onko syntymässä taas uusi palstaromanssiensitreffit alttarilla pyryharakan kanssa nyt mummo korkkaa uuden kossun, raikastaa hengityksen sillä, vetää happea terassilla ja palaa pöytään kirjotteleen. (Mussukka.) ikävä mummomussukkaamummomussulla on kauniit ulkosynnyttimet, symmetriset ja sileät kauniimmat kuin nelikymppisillät&t:llä nyt t&t miettii, että mistä tiedän. Palstasetä tietää ja näkee enemmän, kuin palstatäti
- Anonyymi
Trollit innostuneet käyttämään taas mielikuvitustaan.
- Anonyymi
Mut eniten tämä aloituksia tuhertava äijä trollaa näitä avauksiaan kuitenkin itse
- Anonyymi
Palstasetän ovet on aina avoinna palstatätille kun palstatäti vaan soittaa palstasetän hoitajille ja varottaa tulostaan etukäteen
- Anonyymi
Pitääkö valehdella, että oon sun sisko?
- Anonyymi
Mä rakastan sua mies enkä voi tunteelle mitään. Ei voi mitään jos on ykspuolista, ainakin olet saanut tämän kaipauksen aikaan. Pitää vaan sitten tyytyä siihen 😔
Olisin halunnut sut mun vierelle kun siinä olisi ollut niin levollinen, turvallinen ja maailman lämpöisin paikka. ❤️Sun ajatuksia en tiedä ja en ehkä aio ottaa niistä selvää. Jääköön tämä näin. Rakkaus sua kohtaan ei kuole ikinä. Ota yhteyttä jos kiinnostaa tai sitten päästät irti etkä vilkuile enää.- Anonyymi
Mikset selvitä hänen tunteita jos itse tunnet noin? Mitä siinä menettää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset selvitä hänen tunteita jos itse tunnet noin? Mitä siinä menettää..
Kasvonsa menettää 🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvonsa menettää 🫣
Haittaako se jos tuntee noin. Ehkä hänkin sinua kohtaan tuntee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvonsa menettää 🫣
Et voi jättää asiaa tähän. Et vaan voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi jättää asiaa tähän. Et vaan voi.
Miksen voi? Voin kiduttaa itteeni näin lopun elämän ajan kaivaten häntä❤️
- Anonyymi
Mee nyt ihmeessä tapaamaan sitä, selvitä asiat perusteellisesti. Ota selvää siitä.
Sinulla on selvästi tuossa enempi tunteita kun sillä, sinä häviät siinä enempi jos et tapaa sitä enää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee nyt ihmeessä tapaamaan sitä, selvitä asiat perusteellisesti. Ota selvää siitä.
Sinulla on selvästi tuossa enempi tunteita kun sillä, sinä häviät siinä enempi jos et tapaa sitä enää.Et säkään voi tietää vaikka sillä olisi enempi tunteita mua kohtaan. Hän on herrasmies ja luulee että tulee rikkomaan toisten välit vaikka mulla ei ole tunteita enää nykyiseen. Ohimennen siitä hälle joskus mainitsin. Mutta jääkööt näin. Ottakoot yhteyttä jos siltä tuntuu❤️Tyydyn kohtalooni😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et säkään voi tietää vaikka sillä olisi enempi tunteita mua kohtaan. Hän on herrasmies ja luulee että tulee rikkomaan toisten välit vaikka mulla ei ole tunteita enää nykyiseen. Ohimennen siitä hälle joskus mainitsin. Mutta jääkööt näin. Ottakoot yhteyttä jos siltä tuntuu❤️Tyydyn kohtalooni😔
Jos sulla on nykyinen niin ymmärrät varmaan ettei hän voi ottaa yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulla on nykyinen niin ymmärrät varmaan ettei hän voi ottaa yhteyttä.
Miksei voi? Voisihan se kysyä tilanteesta esim mut voi olla ette oo sille niin tärkee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et säkään voi tietää vaikka sillä olisi enempi tunteita mua kohtaan. Hän on herrasmies ja luulee että tulee rikkomaan toisten välit vaikka mulla ei ole tunteita enää nykyiseen. Ohimennen siitä hälle joskus mainitsin. Mutta jääkööt näin. Ottakoot yhteyttä jos siltä tuntuu❤️Tyydyn kohtalooni😔
Jos se tosiaan on herrasmies, niin se ei ikinä tule rikkomaan toisten parisuhdetta! Pitäisi sinunkin se tajuta. Vaikka sillä olisi kuinka paljon tunteita sinua kohtaan niin se on hiljaa niistä.
En usko tuohon, mutta voisi olla noin. Jokatapauksessa sinä itse siinä olet häviäjä. Ja teet omat ratkaisusi omassa elämässäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se tosiaan on herrasmies, niin se ei ikinä tule rikkomaan toisten parisuhdetta! Pitäisi sinunkin se tajuta. Vaikka sillä olisi kuinka paljon tunteita sinua kohtaan niin se on hiljaa niistä.
En usko tuohon, mutta voisi olla noin. Jokatapauksessa sinä itse siinä olet häviäjä. Ja teet omat ratkaisusi omassa elämässäsi.❤️joskus tuntuu että tekis mieli tappaa ittensä.
Elämä on niin epistä. Pää ei kestä enää tällaista.😔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️joskus tuntuu että tekis mieli tappaa ittensä.
Elämä on niin epistä. Pää ei kestä enää tällaista.😔No mutta mikset vaan voisi sanoa sille miehelle miltä sinusta tuntuu!
Mitä ihmettä sinä häviäisit siinä? Ehkä itsetuntosi saisi kolahduksen jos se ei ole kiinnostunut. Tai ehkä se sanoisi että on kiinostunut mutta ei voi jättää vaimoaan. Sama asia, eri sanat. Nuo on ne huonoimmat vaihtoehdot. Jos se on herrasmies niin se hoitaa tilanteen kunniallisesti joka tapauksessa.
Jos se ei ole kiinnostunut niin jatkat omaa elämääsi ja etsit uuden miehen itsellesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️joskus tuntuu että tekis mieli tappaa ittensä.
Elämä on niin epistä. Pää ei kestä enää tällaista.😔Menkääpä trollit suljetulle ja ottakaa ne iltatropit!sit se elämä tasaantuu!
- Anonyymi
Avasin facebookin pitkästä aikaa joku viikko sitten jos hän sinne uskaltaisi ottaa yhteyttä. Mä en tiedä hänen nimeään mutta hän luultavasti tietää mun. Voi olla että hän ei ole somessa.
- Anonyymi
Miten tätä keskustelua on katsottu yli 6000 kertaa😂
- Anonyymi
🤣😂
- Anonyymi
No koska elämänkoululaiset tykkää surffata tatti ohtassa nämä sinun monologit ja etsiä omista kälyisistä uskomuksista todisteita. Se on nääs naisvihan muato
- Anonyymi
Ja joku vielö kuvittelee tekstin olevan itselleen 😑
- Anonyymi
Olit mies niin surullisen näköinen tänään? 😔
Mitä oli tapahtunut?
-ap- Anonyymi
Ikävä sua. Rakkauden kaipuu on niin kova.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä sua. Rakkauden kaipuu on niin kova.
❤️🤗
Ajattelin jos joku sun läheisistä oli kuollut
Anteeksi kun näytin iloiselta, sydän itki sua siltii - Anonyymi
En ole nähnyt erästä S:aa pitkään aikaan....luulee varmaan että välttelen häntä. :(.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole nähnyt erästä S:aa pitkään aikaan....luulee varmaan että välttelen häntä. :(.
En luule. Tää tilanne on yt mitä on, eikä me voida sille mitään.🩷🤍
- Anonyymi
Niinkö? Kävelinkö niin läheltä että näit sen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin näitte viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin näitte viimeksi?
Viime viikolla, ja edellisellä ja sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin näitte viimeksi?
Mä lähes joka päivä, toisinaan useammankin kerran päivässä. Tulee vähän niinkuin ”puskista”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä S nainen, vai mies?
- Anonyymi
Mennään hiljaa nyt kun et ole varma tunteistasi. Nuorena mieli vaihtelee usein. Olet niin beibi kukapa ei olisi valmis, mutta olet enemmän on oltava aikaa ja sitähän meillä on. Johdat niin suurta yritystä lahjakkaita ihmisiä ...
- Anonyymi
Ai johdan vai? No ei siltä kyl tunnu❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai johdan vai? No ei siltä kyl tunnu❤️
Sä oot se tähteläisten kuningatar. Ensimmäinen ailien tällä planeetalla ja tarkoituksena on ollut pelastaa tää maapallo tuholta. Kaikki meni pieleen, kun petit miestäsi. Teidän kuuluuis olla yksiavioisia joka elämässä. Tää elämä on poikkeus. Tulevissa sitten taas pitää olla yksiavioisia. Ehkä oot oppinut olla pettämättä. Oot menny tän elämän sokkona ,kun et muista edellisiäkään. Sun kaksoisliekkisi on ohjannut sua koko matkan ajan.
- Anonyymi
Pidä tunkkis äijä ku et lähesty 😂
- Anonyymi
:/ miksi tunkki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:/ miksi tunkki
🤣
😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣
😂miksei vaan prinssinakki...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksei vaan prinssinakki...
Sekin kelpaa. Kuhan toimii...😘🤗❤️🔥🥰😍😂
- Anonyymi
kiskaise vastapalloon jos eitee juttua tunne on molemminpuolinen
- Anonyymi
😂🤣
- Anonyymi
Meni jo.
- Anonyymi
Mä kerroin tunteet suoraan.. Jo kolme vuotta naimisissä🥰🥰🥰😍
- Anonyymi
Mistähän tämän ketjun suuri lukijoiden määrä, nyt melkein 10 000 kpl, voi johtua? Olisiko joku levittänyt luulojaan jollekin ryhmälle esim facebookissa? Kertoo paljon suomalaisista, mistä ovat kiinnostuneet. Ha. Joku nähnyt jotakuta ja koko Suomi on täpinöissään. Luultavasti se, joka on nähty jossakin, ei ole aloitusta tehnyt.
- Anonyymi
Ja toivottavasti ei tule koskaan tekemäänkään ja minä en sitä todellakaan tule koskaan tekemään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toivottavasti ei tule koskaan tekemäänkään ja minä en sitä todellakaan tule koskaan tekemään!
Yritätkö leikkiä, että kirjoituksesi on edellisen (12:16:15)viestin lisäys. No ei todellakaan ollut. Olet sinä aikamoinen maalariukkeli.
- Anonyymi
Ihmiset on lomalla ja ulkona sataa vettä, joten ihmiset roikkuvat netissä.
- Anonyymi
Samaa ihmettelen minäkin🤭
Näin paljon kiinnostusta aiheeseen ja minä pieni maan matonen täällä vain tuskissani kaipaan erästä ihanaa miestä ja hän ei varmaan tiedä tästä kaipuustani mitään ❤️
~ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin paljon kiinnostusta aiheeseen ja minä pieni maan matonen täällä vain tuskissani kaipaan erästä ihanaa miestä ja hän ei varmaan tiedä tästä kaipuustani mitään ❤️
~apSano sille!.... mene ny heti sanomaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
~apNo kuule, tässä ratkaisu. Kerrot koko tilanteen jollekin ystävällesi, ja se ystäväsi menee juttelemana sille miehelle ja sanoo ohimennen siitä että kun sinä olet niin palavasti ihastunut sihen mieheen, mukamas erehdyksessä sanoo niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
~apKyl mä tiedän rakas liekkini😍🥰🔥❤️🤗😘🩷👍
- Anonyymi
Jäät varmaan palstalle roikkumaan iäksi ja kaipaamaan kun ei näytä edistyvän😳
- Anonyymi
Oletko aloittaja saanut tässä ketjussa vastausta, johon olet tytyväinen, joka voisi olla vastaus juuri sinulle?
- Anonyymi
Vahvistusta ainakin sille että puhua ehkä kannattais🫣
- Anonyymi
Minä taas täällä ikävöin❤️
Nähtiin tänäänkin tien päällä. En saattanut katsoa edes kun niin epätoivoinen tilanne. Tekisin mitä vaan jos saisin vastauksen vaikka se olisi torjuva mut tää epätietoisuus on pahinta.
Lukisitpa tätä mut et varmaan. En ole ikinä nähnyt sua luuri kädessä edes. Lopettaisin somettamiset jos mulla olis sut🤗- Anonyymi
ai sanoitko että lopettaisit sormettamiset... vai luinko väärin....
- Anonyymi
Jos tiedät missä näet sitä niin mene sinne ja kun seuraavan kerran näet sen niin mene juttelemaan, asiat selviää varmasti kun teet sen aloitteen jutteluun. Kysy vaikka jotain turhaa asiaa siltä, keksi valmiiksi jotain mitä voit tiedustella siltä.
- Anonyymi
Lukisin minäkin tätä ketjua yli 12 t kertaa jos tietäisin että kaivattuni olisi täällä ❤️
- Anonyymi
Sanoin sua mies joskus söpöksi ❤️
Ja sitä olet edelleen ja aina sydämessäni
~ap - Anonyymi
No iske kästes muniin ja sano nyt poitsu mennää mulla ois jotain hyvää sulle. Kyllä siinä oikea mies lämpenee, jos ei tajua on homo tai vajakki.
- Anonyymi
Rakkaus ei ole pelkkää panemista.
Suhdetta en halua alkaa niin. Sen verran syvällisempiä tunteita❤️Haluan häntä kyllä mutta ensin lähempää tutustumista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus ei ole pelkkää panemista.
Suhdetta en halua alkaa niin. Sen verran syvällisempiä tunteita❤️Haluan häntä kyllä mutta ensin lähempää tutustumistaMulla on myös vahvoja tunteita miestä kohtaan enkä halua aloittaa suhdetta myöskään panemisella..
- Anonyymi
Kyl te ootte ihme lässyttäjiä , ilmankos Suomen väkiluku vähenee. Paitsi maahan tunkeutulioilla. Naiset, iskeää käsi suoraan jalkoväliin ja lopettakaa romantiikasta jauhaminen, se tulee joskus panon jälkeen.
- Anonyymi
En paa kaikkea mikä liikkuu vaikka halut on kuin hiirellä 🤭
- Anonyymi
Älä sano että kaikki on ohi 😔
- Anonyymi
Ei ole ohi🫶
- Anonyymi
❤️🤗
Mä uskon että tiet vielä kohtaa. Sitä päivää odotan.
Odotan jälleennäkemistä joka päivä. Elän vain niissä hetkissä. Kaikki muu on turhaa😘 - Anonyymi
🤗🤩
nämä ovat kauneimman sadun alkurivit. Ja sadulla on onnellinen loppu🤴👸 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️🤗
Odotan jälleennäkemistä joka päivä. Elän vain niissä hetkissä. Kaikki muu on turhaa😘Samaa minäkin odotan🫶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️🤗
Odotan jälleennäkemistä joka päivä. Elän vain niissä hetkissä. Kaikki muu on turhaa😘Sinäpäs sen hyvin sanoit. Mäkin odotan. Vielä vähän...❤️😘🤗🔥🥰🩷👍
- Anonyymi
Jälleen näkemisen toivossa❤️🤗
Ei kuitenkaan ollut loppusanat😂
Kukaan ei ole vielä kuollut🙄- Anonyymi
Eikä kuole🤍🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä kuole🤍🩷
Ei niin tällä kertaa❤️🔥
- Anonyymi
Haluaisin sopia treffit ja komentaa sinut sängylle kontalleen ja käskisin sinun paljastaa perseesi ja pyllistää perse niin pystyssä kuin mahdollista. Sitten antaisin jonkin aikaa piiskaa ihan kunnolla. Miltä kuulostaisi?
- Anonyymi
🩲🤏😜🫳🩲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🩲🤏😜🫳🩲
🤭🤗❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭🤗❤️
👋😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👋😎
69 🥄🥄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
69 🥄🥄
😎👌
- Anonyymi
Väkivaltaiselta.
- Anonyymi
Hyvää turvallista matkaa ok
- Anonyymi
Kyl te molemmat olette matkalla Niuvaan,ei muuta voi sanoa,vanhat miehet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl te molemmat olette matkalla Niuvaan,ei muuta voi sanoa,vanhat miehet!
Ei täällä miehiä ole
- Anonyymi
You still standig 😂
- Anonyymi
Huomenta ❤️
odotan, odotan, odotin 😔
🚬💨 - Anonyymi
Ei vittu mitä paskaa taas. Siis kaksi ihmistä tapaa ja ne ei uskalla keskustella vaan tulee palstalle jaarittelemaan jonkun täysin oudon ihmisen kanssa. Voin sanoa että jos se toinen ei ole tehnyt mitään aloitetta niin koko tykkäämisen konsepti voi olla ihan oman mielikuvituksesi tuotetta.
- Anonyymi
Huomenta herkkupeppu❤️🤗
Olis ihana päästä silittelemään sua mies ja sun söpöä leukapartaa erityisesti.
Rakastan, kun katsot mua ❤️ - Anonyymi
Aloittaja, oletan, että kaipaamasi mies on fiksu. Jos niin on, ota yhteyttä, hän suhtautuu asiaan myönteisesti. Et menetä kasvojasi.
- Anonyymi
❤️❤️❤️
Fiksu olet sinäkin. Kiitos tsemppiviestistä.
- Anonyymi
Yli 16 t katsonu ketjua😂
Mikä teitä suomalaisia vaivaa?- Anonyymi
Minkä maalainen sitten itse olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä maalainen sitten itse olet?
Suomalainen 🤓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalainen 🤓
kuinka sitten jätät itsesi ulos laskuista, kun itsekin katsoit ja vielä kommentoit ketjua
- Anonyymi
🚬👱🏻♀️🚬🧔🏻♂️
✌🏻👗✌🏻👔🤚🏻
👛‼️👜👖
👠👠👞👞- Anonyymi
Tupakille yhdessä🩷🤍🌹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tupakille yhdessä🩷🤍🌹
Lähekkö nää röökille?
🚬👻
- Anonyymi
J saknar någon...
- Anonyymi
Också V saknar någon. Dej ❤️
- Anonyymi
No kuule. Ota härkää sarvista löysin rantein 😁😉
- Anonyymi
😂😂 nyt vasta huomasin tämän.
- Anonyymi
Sano sinä miten haluat edetä
- Anonyymi
Itselläni parikin erllaista lähestymistä. Aikana kun ei ollut omia puhelimia, niin nainen löi kortin pöytään sanomalla mitä oli miettinty. Toinen joka oli oikeastaan varattu kirjoitti ruutupaperille kutsun kylään.
- Anonyymi
Näinkin voi käydä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18988845/esko-eerikaisen-rikostausta-ja-kevyesti-fi - Anonyymi
Ikävä erästä pähkinän eiku sydämen särkijää ❤️🤗
- Anonyymi
Tänään päätin että luovutan mies sun suhteen kaiken kaipaamisen😔
En kestä enää tätä piinaa etkä sinäkään ole edistänyt tätä mitenkään. Nyt ei edes olla nähty, et ole tullut ulos kuten aiemmin tapasit. Olet varmaan löytänyt onnen muualta. Kaikkea hyvää sulle❤️
~ap - Anonyymi
Senkun pistät lapun minulle
- Anonyymi
Mihin laitan?🫣
- Anonyymi
Synkkyys ottaa musta pian yliotteen.
En ole enää se Naantalin aurinko tai Hangon keksi, se iloinen minä jos tämä jatkuu näin 🙄 - Anonyymi
miten olisi jos kehiteltäisiin ihmisille Regumate
- Anonyymi
Voisttko lopettaa sen ohi kulkemisen, kyttäämisen ja stalkkamisen. Tietojen tonkimisen "tutustumis mielssä". Ette Voi tietä kuinka moni muu kokee jonkun ystävällisen katseen ihastumisena, kun kyse on peelkästä ystävllisyydestä. Et voi kertoa toiselle mitä hän kokee ja tuntee jos hymyilee tai pitää sinusta, kyse ei välttämättä ole samsta asiasta mitä itse ajattelet, saatat sairastaa narsimia jossa näet itsesi sellaisna ihanan ihastuttavan henkilönä johon ko. tyyppi käyttäis aikaansa saati ajatteluaan.
Pahinta on jos kysessä on pakkovaltaa omaava viranomainen, väkivallan uhalla pitää olla ystävällinen ja ikäänkuin "ihastunut", poliiseilla saatta olla tälläisä partiossa ollesaan narsistisia ajtuksia siittä että heistä pidetään yksityishenkilönä, vaikka yse saataa olla kauhun aihuttamasta vastareagtitosta, kauhun jäykkyydestä. Kaikki tietää poliisn kotiväkivalta tilastot millainen puoliso tai miesystävä aseen omaava (asehullu) nasisti kyttä, (koulutettu ajatelmaan että on aina oikeassa ja oikamielinen).- Anonyymi
” poliiseilla saatta olla tälläisä partiossa ollesaan narsistisia ajtuksia siittä että heistä pidetään yksityishenkilönä, ” No etten sanois palstaäijä, esim jonu voisi heiluttaa tai nostaa häntää juoruilemalla narrina täyttä hevonpeetä yksityishenkilöstä joko ilmatteeksi tai pienen tippirahan innostamana. Kuka se rostiruutti onkaan?
- Anonyymi
Voistko lopettaa sen ohi kulkemisen, kyttäämisen ja stalkkamisen. Saa kiertää ja kääntää mys päänsä. Tietojen tonkimisen "tutustumis mielssä", saati ystäväpiiriin tunkemisen ja juorujen levittämisen. Et tiedä joten et ota yhteyttä, jolloin on parempi pysyä kaukana, jos jokin sinua epäilyttää etkä ole rehellinen toista kohtaan sen sijaan jäät katselemaan kuin esinettä, kukaan ei ole ansainnut sellaista kohtelua, eikä sitä arvosteta jos arvostetaan katseeseen alistamista (esineelistämistä) ilman toisen tahtoa saa kyllä haketua itseään vastavaan seuraan porno ja seksi sivustoille. Ette Voi tietä kuinka moni muu kokee jonkun ystävällisen katseen tai käytöksen ihastumisena, montako muuta sinun kaltaistasi hekilöä on liikeellä, kun kyse on peelkästä ystävllisyydestä. Et voi etkä saa niin tehdä, määritellä toisen kokemusmaailmaa sinusta itsestäsi, kertoa toiselle mitä hän kokee/kuuluu kokea kun kuljet ohi ja kyyläät. Et tiedä puhumatta et edes puhumalla mitä tuntee jos hymyilee tai pitää sinusta, ihastuminen ei välttämättä merkitse hänelle samaa kuin sinulle, kyse ei välttämättä ole samsta asiasta mitä itse ajattelet, saatat nähdä itsesi sellaisena ihanan ihastuttavan henkilönä johon ko. tyyppi käyttäis aikaansa saati ajatteluaan. Vaikka todellisudessa sinulle hymyillään koska näytät typerältä tai sinua pelätään eikä haluta ärsyttää. Toinen kauhusta jäykkänä hymyilee sinulle pystymättä edes puhumaan.
Itse en lähtisi kanssasi treffeille.
Jos et pysty puhumaan tai ottamaan kontaktia niin jätä rauhaan ja lopeta alistaminen!!!! Kyseeseen tulevat pakkokeinot ja väkivalta jos toinen ei olekaan sillä mielellä mitä olet kuvitellut etkä ole lopettanut itsesi tyrkyttämistä.- Anonyymi
Sepä se kun se onkin se toinen osapuoli joka katselee ja kiertää kuin kissa kuumaa puuroa😹
- Anonyymi
” Kyseeseen tulevat pakkokeinot ja väkivalta ” Kiinnostavaa palstasetä, vissiin synonyymeista kyse twak twak twak
- Anonyymi
Laita päällesi paita missä lukee "ei saa katsoa" ja "älä hymyile minulle" , ehkä sitten saat olla omassa rauhassasi....
- Anonyymi
Sinä katselet siinä jonkin ruumista ja näämävärkkiä johon olet ihastunut. Kokeileppa samaa asiaa ilman kuvaa, Pidätkö hänestä lainkaan? Mielestäni et.
- Anonyymi
kyllä se keho ja naama on aika merkittävässä osassa täällä maan päällä.
siellä taivaassa missä sinä ilmeisesti asut katsellaan vaan niitä sieluja.
ja ne ei aina ole ollenkaan niin kauniita kuin mitä kuvittelisi.
- Anonyymi
Asiahan ei ole uson asia lainkaan van täysin matemaattinen ja käytännöllinen, paljnko haaskaat toisen ajattelua!!!! ja aikaa, toisinaan myös varoja kun sinua pitää paeta.
Voisitko lopettaa sen ohi kulkemisen, kyttäämisen ja stalkkaamisen. Tietojen tonkimisen, jopa terveysietorekistereistä lähtien (täysin epäeettisiä ja selkärangattomia, harhassaan hyvyydestä eläviä) kunnanatyöntekijöitä kun löytyy joka nurkan takaa) "tutustumis mielessä". Ette Voi tietää kuinka moni muu kokee jonkun ystävällisen ihmisen katseen ihastumisena, kun kyse on pelkästä ystävällisyydestä. Kuinka monta muuta kyylää kulkee perässä ja kuvittelee että tämä kivan oloinen ja ystävällinen henkilö on ihastunut juuri häneen joka hakeutuu näköpiiriin. Et voi kertoa toiselle mitä hän kokee ja tuntee jos hymyilee tai pitää sinusta, kyse ei välttämättä ole samasta asiasta mitä itse ajattelet, saatat sairastaa narsimia ihailet itsäsi a peilaat omaa itseei astumista toisen henkilön kasvoista, peruskeidaa, saat siksi harhaisen kuvan jossa näet itsesi sellaisna ihanan ihastuttavan henkilönä johon ko. tyyppi käyttäis aikaansa saati ajatteluaan. Vaikka todellisudessa sinulle hymyillään koska näytät typerältä tai sinua pelätään eikä haluta ärsyttää. Toinen kauhusta jäykkänä hymyilee sinulle pystymättä edes puhumaan. Jos et pysty puhumaan tai ottamaan kontaktia niin jätä rauhaan ja lopeta alistaminen!!!! Kyseeseen tulevat pakkokeinot ja väkivalta jos toinen ei olekaan sillä mielellä mitä olet kuvitellut etkä ole lopettanut itsesi tyrkyttämistä.
Sinä et tiedä jos et elä, ole toisen kanssa mitä hän kokee ja oisin päin et saa etkä voi määritellä / määrätä kuuluu kokea kun kuljet ohi ja kyyläät
Pahinta on jos kysessä on pakkovaltaa omaava viranomainen, väkivallan uhalla pitää olla ystävällinen ja ikäänkuin "ihastunut", poliiseilla saatta olla tälläisä partiossa ollesaan narsistisia ajtuksia siittä että heistä pidetään yksityishenkilönä, vaikka yse saataa olla kauhun aihuttamasta vastareagtitosta, kauhun jäykkyydestä. Kaikki tietää poliisn kotiväkivalta tilastot millainen puoliso tai miesystävä aseen omaava (asehullu) nasisti kyttä, (koulutettu ajatelmaan että on aina oikeassa ja oikamielinen).- Anonyymi
” Kaikki tietää poliisn kotiväkivalta tilastot millainen puoliso tai miesystävä aseen omaava (asehullu) nasisti kyttä, (koulutettu ajatelmaan että on aina oikeassa ja oikamielinen).” Melko uutta tietoa minulle, kerro lisää palstasetä
- Anonyymi
saatat sairastaa narsimia ihailet itsäsi ja peilaat omaan itseesi ihastumista toisen henkilön kasvoista, peruskeidaa, saat siksi harhaisen kuvan jossa näet itsesi sellaisena ihanan ihastuttavan henkilönä johon ko. tyyppi käyttäis aikaansa saati ajatteluaan
- Anonyymi
Kun muut spekulaatiot loppuu, niin aina se on tämä narsismikortti lopuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ketä tämä omiin aloituksiinsa vastaileva jonnin joutava hupi-ukko sillä kortilla osoittelee- juuri sinuako? Jos otat näistä jorinoista itseesi, niin ehjä sulla on jotain prosessoitavaa sitten tai jotain. Jaksamisia sinne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen oli natsi-kortti mikä heitettiin peliin.... nykyään narsisti-kortti on korvannut sen...
- Anonyymi
Täällä hyvä katsaus erikoisiin taustoihin…
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18988845/esko-eerikaisen-rikostausta-ja-kevyesti-fi - Anonyymi
Mulla on sua ikävä ❤️
- Anonyymi
Ota vaalea mies yhteyttä, vaalea nainen kaipaa sua vai haluatko että lähden Portugaliin Carlosin matkaan 🤭?
- Anonyymi
🧔🏼
👔🤚🏻
🩳
🎳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🧔🏼
👔🤚🏻
🩳
🎳👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🧔🏼
👔🤚🏻
🩳
🎳Bingo 🤗❤️🤭
Sä oot se 10 jota oon ettiny pitkän aikaan. Missä olet ollut piilossa. Arvaa kuinka sydän hyppäsi miljoona volttia.
- Anonyymi
Oksettaa nuo vihreät shortsit.
- Anonyymi
Ootko värisokea🤭oranssithan nuo on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko värisokea🤭oranssithan nuo on.
eikä ole kun siniset.
- Anonyymi
Et vaan ole kuin joku feissari, niin en sano heti. Ei kiitos. 🙄
- Anonyymi
Ihanuus M nainen kysy tänään lounaalle minua, mennään kaksin.
Jos ollaan vikana töissä niin tule luokseni ja niin lupaan halata sinua ihanuus. - Anonyymi
Jatkan vilkuilua, kun en uskalla sinua lähestyä.
- Anonyymi
Lopeta valehtelu
- Anonyymi
Heh hyvä vitsi😂et kuitenkaan oo mun kaivattu
- Anonyymi
Minua voi lähestyä miten vaan, vaikka vaikeaahan tämä kaikki on tähän mennessä ollut. Molemminpuolista jännitystä. Soita tai laita viesti.
- Anonyymi
Erittäin vaikeaa, tiedetään. Olisitpa hän niin mun sydän sulais ❤️Mä en uskalla enää lähestyä. Oon antanut joitakin kertoja jo vinkkejä mitkä mun tunteet on, mut sä vaan meet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin vaikeaa, tiedetään. Olisitpa hän niin mun sydän sulais ❤️Mä en uskalla enää lähestyä. Oon antanut joitakin kertoja jo vinkkejä mitkä mun tunteet on, mut sä vaan meet.
Miten oot muka antanut? Oonkohan mä tyhmä ku en tajua niitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten oot muka antanut? Oonkohan mä tyhmä ku en tajua niitä?
Sanonut sulle kohteiaisuuksia. Sä oot suuttunut niistä. Kaikki ei ehkä tykkää siitä joten mä oon mokannu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanonut sulle kohteiaisuuksia. Sä oot suuttunut niistä. Kaikki ei ehkä tykkää siitä joten mä oon mokannu
Miks mä suuttuisin kohteliaisuuksista ? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, kelaa sitä😔
Sä et vaan halua kuulla niitä multa vaan ehkä joltakin toiselta. Kyllähän se v#tuttaa
Sanon niinku hänelle
~ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viesti poistui🙄siis kelaa sitä.
Sä et vaan halunnu kuulla niitä multa vaan joltakin toiselta. V*tuttaahan se - Anonyymi
Hyväksy kamuks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei, kuullostaa tosi ikävälle tuommoinen. Kuitenkin tilanne vaikuttaa erittäin selvältä, jos se toinen alkaa suhtautumaan jo vihamielisesti sinuun niin ehkä parempi luovuttaa siinä vaiheessa. Harmillista mutta tuo ei nyt vaan vaikuta olevan sinusta kiinnostunut.
- Anonyymi
A-Miehellä ei ole tunteita
- Anonyymi
Löysin uuden❤️Tiedoksi vaan, ei sun tarvi enää pakoilla. Elämä jatkuu. Narsistisia piirteitä havaitsin, siksi olit yksin ja olet sitä jatkossakin. Elämä olisi tullut raskaaksi sun kanssa joten parempi näin.
- Anonyymi
Narsistiksi sanoo hän toista ja on itse ilkeä.
- Anonyymi
Sun kaivattu saattoi olla impotentti tai h0m0
- Anonyymi
Ei voi olla tottakaan, aamun ensimmäinen ajatus - tämä mies. Miksi en saa rauhaa hänestä? Vähän ehkä ikäväkin 🫣
- Anonyymi
Mene juttelemaan sen kanssa. Oikeasti, mene sen luokse.
Parempi on puhua asioista ennemmin kuin myöhemmin, saada selvyyttä tunteisiin ennenkuin ne menee liian voimakkaiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene juttelemaan sen kanssa. Oikeasti, mene sen luokse.
Parempi on puhua asioista ennemmin kuin myöhemmin, saada selvyyttä tunteisiin ennenkuin ne menee liian voimakkaiksi.Taidat olla oikeassa.
Kiitos sulle rohkaisusta❤️
Muuten jää vaivaamaan ikiajoiksi ja tiedän että sillä toisellakin on tunteita. Kummatkin ujoja ja se mies on niin vastustamattoman ihana.
- Anonyymi
M-nainen mielessä aamuin illoin.
- Anonyymi
Niinhän se ihanuus on
- Anonyymi
Juokse syliin, siirrän hiukset syrjään ja halaan niin kuin en koskaan..
https://www.youtube.com/watch?v=RiOYzAcg1Ww&list=RDRiOYzAcg1Ww&start_radio=1 - Anonyymi
Nähtiinkö eilen risteyksessä? Ajoinko hetken sun takana?
-sivusta- Anonyymi
Nähtiin risteyksessä mutta en muista mistä suunnasta tulit 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähtiin risteyksessä mutta en muista mistä suunnasta tulit 🤗
Millä ajoit? Vähän matkaa ajettiin peräkkäin sitten käännyit vasemmalle. En voinut kääntyä sun perään. Olisin kyllä halunnut kääntyä🤗
- Anonyymi
Huomenta ihana vaalea mies ❤️
Tänään varmasti nähdään 🤗
Rakkaudentäyteistä päivää meille 😘
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2333655Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t381793Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401723Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991621- 931460
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461414Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1611322Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121293Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1261090Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901015