Kuvista päätellen work, work, work on tuottanut tulosta.
Soffilla uusi asiakas?
10
186
Vastaukset
- Anonyymi
Dinneri officella.
- AnonyymiUUSI
"haluan perheen ja läsnäolevan miehen"
- AnonyymiUUSI
Sofia ei malta pitää edes kesälomaa.
- AnonyymiUUSI
Eiks riittäisi nää kolme entistä aloitusta ja tarkoitan molempia naisia. Sofiaa ja Martinaa ?
- AnonyymiUUSI
"rahareikä"
- AnonyymiUUSI
Niinhän se itsekin myönsi olevansa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se itsekin myönsi olevansa.
Sofia on sanonut että "kaikki käyttää" ja vastasi rahareikä-väitteeseen että "eiköhän me kaikki ole" eli Sofia yrittää esittää että kyllä ne muutkin. Mutta ketkä "me kaikki" on rahareikiä Sofian lisäksi hänen mielestään?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sofia on sanonut että "kaikki käyttää" ja vastasi rahareikä-väitteeseen että "eiköhän me kaikki ole" eli Sofia yrittää esittää että kyllä ne muutkin. Mutta ketkä "me kaikki" on rahareikiä Sofian lisäksi hänen mielestään?
Kaikki jotka elävät miehen rahoilla ilman että itse tienaavat mitään eli nollatulot ja sitten kaikki joita "sugar daddyt" elättävät mutta sehän on sama juttu periaatteessa. Mutta ei sentään kaikki kuten ei kaikki käytä vaikka Sofia sillä yritti puolustella huumeiden käyttöään. Itseasiassa ilman todisteita tuollainen väite on rikos jos vaikka nimeää jonkun. Sofia on todistettavasti käyttänyt koska hänellä on tuomio.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki jotka elävät miehen rahoilla ilman että itse tienaavat mitään eli nollatulot ja sitten kaikki joita "sugar daddyt" elättävät mutta sehän on sama juttu periaatteessa. Mutta ei sentään kaikki kuten ei kaikki käytä vaikka Sofia sillä yritti puolustella huumeiden käyttöään. Itseasiassa ilman todisteita tuollainen väite on rikos jos vaikka nimeää jonkun. Sofia on todistettavasti käyttänyt koska hänellä on tuomio.
"olen huumevastainen"
- AnonyymiUUSI
Sofia se vain laittaa stooriin vahvasti filtteröityjä vanhoja kuvia Ibizalta. Taisi saada trauman tuosta Ibizan eurokesätourista eikä pääse siitä yli eikä ympäri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1669691- 664954
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494752Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234092Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433752Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353653Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383538- 483263
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?443079- 492774