Kantahämeestä miestä vaimolleni sovitusti. T. Pari 50+
Etsinnässä 50- 65v pystyvä mies.
22
412
Vastaukset
- Anonyymi
Miten teihin yhteyttä
- Anonyymi
Juuri ikähaarukan yläpäässä olisi luotettava siisti terve ja puhdas ukm 17/4.5 varustuksella jolla haluja saada nauttia vierasta silloin tällöin....
- Anonyymi
Ukm kiinnostaa enemmän silloin luotto molemmin päin. Hyvän kokoinen varustus uskon vaimo tykkää, vakkari hakusessa joka nauttisi ja tykkää tyydyttää vaimoa. Olemme likellä Riksua entä sinä. Pari 50+
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukm kiinnostaa enemmän silloin luotto molemmin päin. Hyvän kokoinen varustus uskon vaimo tykkää, vakkari hakusessa joka nauttisi ja tykkää tyydyttää vaimoa. Olemme likellä Riksua entä sinä. Pari 50
Lopen suunnalla ukm 57v kiinnostunut tyydyttää vaimoos sovitusti. Kokoni 185 84 18/6 siistitty, kestää pitkäänkin nautintoon ja spermaa tulee runsaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukm kiinnostaa enemmän silloin luotto molemmin päin. Hyvän kokoinen varustus uskon vaimo tykkää, vakkari hakusessa joka nauttisi ja tykkää tyydyttää vaimoa. Olemme likellä Riksua entä sinä. Pari 50
30-40km päästä Riksua, matka ei este autolla pääsee. 17/4.5 ukm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
30-40km päästä Riksua, matka ei este autolla pääsee. 17/4.5 ukm.
Pääsetkö viikolla vai viikoloppuna. Vaimo hoito töissä vapaalla aikaa kun sovitaan. Katsoimme yhdessä viestit, päätyi tapamaan ekaksi sut avoimin mielin. Vakkari tarkoitus löytää jossa molemmat nauttii toisistaan ja seksistä eri toten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsetkö viikolla vai viikoloppuna. Vaimo hoito töissä vapaalla aikaa kun sovitaan. Katsoimme yhdessä viestit, päätyi tapamaan ekaksi sut avoimin mielin. Vakkari tarkoitus löytää jossa molemmat nauttii toisistaan ja seksistä eri toten.
Moi, viikolla päivällä pääsisin parhaiten, pidetäänkö me yhdessä kimpassa vaimoasi hyvänä vai ihanko yksin pääsen nauttimaan vaimosi kanssa seksistä, omat mitat 172/68 17/4.5 hyvin seisova terve ja puhdas kaikin puolin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, viikolla päivällä pääsisin parhaiten, pidetäänkö me yhdessä kimpassa vaimoasi hyvänä vai ihanko yksin pääsen nauttimaan vaimosi kanssa seksistä, omat mitat 172/68 17/4.5 hyvin seisova terve ja puhdas kaikin puolin.
Päivällä sopii vaapaalla, ainaskin aluksi vaimo haluaa olla kaksistaan kanssasi. Kolmisin myöhemmin kun tunnette toisenne kunnolla.
Tulen heti kotio kun lähtenyt olet, pääsen liukkaille itse. Sopivan kokoinen olet vaimolle, vaimo 160/ 60/C vaaleat pitkät hiukset. Tosi hyvä kun seisoo hyvin, tykkää pitkistä panoista saa orgasmeja kymmeniä perä jälkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivällä sopii vaapaalla, ainaskin aluksi vaimo haluaa olla kaksistaan kanssasi. Kolmisin myöhemmin kun tunnette toisenne kunnolla.
Tulen heti kotio kun lähtenyt olet, pääsen liukkaille itse. Sopivan kokoinen olet vaimolle, vaimo 160/ 60/C vaaleat pitkät hiukset. Tosi hyvä kun seisoo hyvin, tykkää pitkistä panoista saa orgasmeja kymmeniä perä jälkeen.Milloin tulen ja miten löydän teidät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulen heti kotio kun lähtenyt olet, pääsen liukkaille itse. Sopivan kokoinen olet vaimolle, vaimo 160/ 60/C vaaleat pitkät hiukset. Tosi hyvä kun seisoo hyvin, tykkää pitkistä panoista saa orgasmeja kymmeniä perä jälkeen.Tykkään myös hyväillä sormilla ja suuseksiäkin antaa sekä ottaa jos haluaa, ihan naisen ehdoilla menen mitä haluaa, tykkään nauttia ja nussia kaikissa asennoissa, ihanan kokoinen vaimo alkoi heti seisomaan, toivottavasti tämä toteutuisi pian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tulen ja miten löydän teidät
Vaimolla kolmen päivän vapaat alkaa maanantaina, sitä ennen kolme yö vuoroa perä jälkeen. Voisitte tavata abc jos laitamme sunnuntaina viestiä tänne tarkemmin. Kyräillä et tarvitse, tuttuja meillä täällä vähän koska muuttaneet äskettäin kauempaa. Toisaalta ystäviähän ollaan jatkossa, kellekkään kuulu mitä makkarissamme tapahtuu. Seksin suhteen kaikki onnistuu jopa rajuimmatkin nautinnot.
Ai niin, olemme kokeneita emme ekaa kertaa liikkeellä, vaimolla vakkari oli pitkään ennen muuttoa paikka kunnalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimolla kolmen päivän vapaat alkaa maanantaina, sitä ennen kolme yö vuoroa perä jälkeen. Voisitte tavata abc jos laitamme sunnuntaina viestiä tänne tarkemmin. Kyräillä et tarvitse, tuttuja meillä täällä vähän koska muuttaneet äskettäin kauempaa. Toisaalta ystäviähän ollaan jatkossa, kellekkään kuulu mitä makkarissamme tapahtuu. Seksin suhteen kaikki onnistuu jopa rajuimmatkin nautinnot.
Ai niin, olemme kokeneita emme ekaa kertaa liikkeellä, vaimolla vakkari oli pitkään ennen muuttoa paikka kunnalta.Hyvä tulen heti ABC
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin, olemme kokeneita emme ekaa kertaa liikkeellä, vaimolla vakkari oli pitkään ennen muuttoa paikka kunnalta.Minä olisin ekaa kertaa asialla mutta haluja sitäkin enemmän, pitkään jo salaa olen haaveillut että saisin olla 3pyörä tai salarakastaja, mitään kinkku juttuja en ole ennen tehnyt mutta olen aina ollut kova nussimaan ja nuolemaan, odotan innolla jos valitsette minut ja katson välillä viestiketjua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olisin ekaa kertaa asialla mutta haluja sitäkin enemmän, pitkään jo salaa olen haaveillut että saisin olla 3pyörä tai salarakastaja, mitään kinkku juttuja en ole ennen tehnyt mutta olen aina ollut kova nussimaan ja nuolemaan, odotan innolla jos valitsette minut ja katson välillä viestiketjua...
Vaimon kans juteltiin juuri puhelimitse, kysyikin oletko kokenut vai ekaa kertaa asialla.
Kerroin olemme kokeneita ettet säihkähdä makkariamme, rakennettu nauttimista varten esim. Katossa kiinni valjaat ja sänkyyn saa kiinni sidonta liinat myös kattoon jos jalat haluu sitoo, saa vaimon hyvin hollille. Muutakin löytyy raippoja ei pakko käyttää, aikaisempi vakkari ottaa välillä rajusti, vaimokin kyllä tykkää kun tuntee partnerin. Nuolenta vaimon suosikki molemmin päin myös peppu seksistä pitää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olisin ekaa kertaa asialla mutta haluja sitäkin enemmän, pitkään jo salaa olen haaveillut että saisin olla 3pyörä tai salarakastaja, mitään kinkku juttuja en ole ennen tehnyt mutta olen aina ollut kova nussimaan ja nuolemaan, odotan innolla jos valitsette minut ja katson välillä viestiketjua...
Olet valittu! Näytin juuri viestisi vaimolle, tykkäsi miten empaattinen ja rehti olet.
Sait sala rakkaan kun kerroit olet kova nussimaan ja nuolemaan, tuumas ihanaa saan nauttia kunnolla. Pyysi kertoo ettet ota paineita mistään erikois jutuista, etsimme juuri pystyvää miestä. Voin kertoa saat nussia niin pitkään kun haluat ja jaksat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet valittu! Näytin juuri viestisi vaimolle, tykkäsi miten empaattinen ja rehti olet.
Sait sala rakkaan kun kerroit olet kova nussimaan ja nuolemaan, tuumas ihanaa saan nauttia kunnolla. Pyysi kertoo ettet ota paineita mistään erikois jutuista, etsimme juuri pystyvää miestä. Voin kertoa saat nussia niin pitkään kun haluat ja jaksat.Kiitos luottamuksesta, seisoo jo kun ajattelenkin kuinka saan nussia ja nuolla kerrankin niin pitkään kun haluan, ihana vaimo sinulla ja hyvän kokoinen namupala, ollaan yhteydessä milloin tulen nauttimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos luottamuksesta, seisoo jo kun ajattelenkin kuinka saan nussia ja nuolla kerrankin niin pitkään kun haluan, ihana vaimo sinulla ja hyvän kokoinen namupala, ollaan yhteydessä milloin tulen nauttimaan.
Vaimo kuumeisesti odotti viestiä. Vakkari tykkäs kun pienehkö koko, helppo pyöritellä sänkyssä. Tuut yllättyy miten tykkää kun nussit, itse saa tyydytettyä kunto pettää haluis joka kerta sänkyyn mennessä. Parasta valmis heti tavatessa jopa pika panokin toimii jos nopsaan käyt paineet purkamassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo kuumeisesti odotti viestiä. Vakkari tykkäs kun pienehkö koko, helppo pyöritellä sänkyssä. Tuut yllättyy miten tykkää kun nussit, itse saa tyydytettyä kunto pettää haluis joka kerta sänkyyn mennessä. Parasta valmis heti tavatessa jopa pika panokin toimii jos nopsaan käyt paineet purkamassa.
Tääl ukm 55v Tervakosken liki jos kyseinen mies menee puihin tapaamisessa. Kotona paineita saa purkaa, vaios sais kunnolla kyrpääni ja spermaan kunnolla. T. Jään odottaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tääl ukm 55v Tervakosken liki jos kyseinen mies menee puihin tapaamisessa. Kotona paineita saa purkaa, vaios sais kunnolla kyrpääni ja spermaan kunnolla. T. Jään odottaa
Hyvältä kuulostat mut vaimo valinnut kyseisen miehen. Maanantaina tietenkin nähdään tuleeko tapaamaan vaimoa, toivon tietenkin pääsevät nauttii toisistaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvältä kuulostat mut vaimo valinnut kyseisen miehen. Maanantaina tietenkin nähdään tuleeko tapaamaan vaimoa, toivon tietenkin pääsevät nauttii toisistaan.
Ok.jään kuulolle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö ukko kirjoittelee yksikseen , sama virsi oli viime vuonna 😁
Mies 53 v Jyväskylästä kiinnostunut. Aikaisempaa kokemusta ei ole, mutta intoa kokeilla sitäkin enemmän. Olen valmis mukaan teidän ehdoilla.
T. Mies Jkl
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2516495
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m294837- 982955
- 412327
- 322133
- 572075
- 1081873
- 221779
- 271572
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2351563