Dodiin, julkisen sanan neuvostolle jätetty kantelu 23.06.2025 suomi24 sysmän moderoinnista.Tästä onkin ollut puhetta puskaradion puolella facebookissa, perustimme myös puolisen vuotta sitten ryhmän jonka tarkoituksena oli masinoida raflaavia mutta sananvapauden rajoissa tehtyjä ketjuja tälle foorumille osoittaaksemme että ei ylläpidolla ole puhtaat jauhoset pussissa tällä sivustolla.Saatiinkin riivittyä 11 asiantuntijan ryhmä jolla on osaamista erilaisilta aloilta.
5kuukauden ja kahden viikon aikana näistä 24 keskustelusta 23 on poistettu ilman mitään perusteluja.
Katsotaan jos saadaan oikein iltapäivälehtiuutinen tästä naurettavasta farssista mitä tällä sivustolla tapahtuu.
City Digital Groupin toimitusjohtajalle Ilkka Lavakselle on myös myös jätetty 23.6.2025haastattelupyyntö, jossa on kerrottu myös YLE:n Mot:n lähteneen mukaan seuraamaan tätä tilannetta nelisen kuukautta sitten.
Sananvapaus edellä.
Suomi 24 sysmä ketjujen poistelulle loppu.
10
913
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkea ne kepulaiset keksii
- Anonyymi
Että ei vaan homma menisi niin että jos joku (henkilö) painaa ilmianna lippua niin asiaa yhtään enemmän tutkimatta niin viestit vaan poistetaan. Julkisen sanan neuvosto ei varmaan mitään asialle voi jos, joku on keksinyt tämän keinon itse suodattaa sisältöä.
Miten muuten Suomi 24 sivusto voisi alkaa setvimään jonkun yksittäisen sivuston/kunnan keskinäisiä ristiriitoja. Mutta jollei hallinto-oikeus niin julkisen sanan neuvosto. Vuoroin vieraissa, pääasia on että valitetaan. - Anonyymi
Ainakaan sitä asiantuntemusta ei löydy siitä mitä JSN käsittelee. JSN voisi ottaa kantaa jos loukkaavia tms kirjoituksia ei poisteta pyynnöistä huolimatta.
- Anonyymi
Lisätään vielä aloitukseen se että nämä aihealueet eivät liittyneet mitenkään paikallispolitiikkaan suoraan.
Vaan henkilöihin ja globaalin tason politiikkaan.- Anonyymi
Aivan naurettavaa valittaa poistamisista JSN:lle.
Ensi alkuun kannattaa lukea Suomi24 säännöt. Siellä kerrotaan moderoinnista seuraavasti:
Moderointi
Ilmoitukset asiattomista viesteistä menevät ylläpidon moderaattoreille. Käyttäjien ilmoitusten perusteella moderaattorit voivat poistaa viestejä Suomi24:n sääntöjen perusteella. Ilmoituksia käsitellään päivittäin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan naurettavaa valittaa poistamisista JSN:lle.
Ensi alkuun kannattaa lukea Suomi24 säännöt. Siellä kerrotaan moderoinnista seuraavasti:
Moderointi
Ilmoitukset asiattomista viesteistä menevät ylläpidon moderaattoreille. Käyttäjien ilmoitusten perusteella moderaattorit voivat poistaa viestejä Suomi24:n sääntöjen perusteella. Ilmoituksia käsitellään päivittäin.Liekö sisälukutaidossasi jotain ongelmaa, mutta koita lukea aloitus vaikka tavuttamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liekö sisälukutaidossasi jotain ongelmaa, mutta koita lukea aloitus vaikka tavuttamalla.
Aloitus on luettu ja ymmärrys riittää oikein hyvin toteamaan että aloituksessa ei ole ymmärrystä siitä mitä ollaan tekemässä ja minne ja mistä ollaan valittamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liekö sisälukutaidossasi jotain ongelmaa, mutta koita lukea aloitus vaikka tavuttamalla.
Ee Äs koo….
- Anonyymi
Voi raukkaa, julkisen sanan neuvostoon itketään jotain olematonta. Ja nimettömänä täällä huutelee.
- Anonyymi
Ironia tässä kommentissa vahva.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3083188Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun182071Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151840Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141585Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4031468Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t351361Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2191240- 171164
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631046Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin20990