Espanjalla ei ole muita uhkaajia kuin afrikkalaiset siirtolaiset, joiden maahan pääsyn se voi halutessaan estää. Toistaiseksi Espanja on noudattanut EU:n linjaa ja päästänyt maahantunkeutujat maahan, koska suurin osa niistä jatkaa matkaa Keski-Eurooppaan. Niinpä Espanja ajattelee oman kansan etua, eikä laita Natoon viittä prosenttia, koska se on tarpeetonta.
Espanja käyttää rahat oman kansan hyvinvointiin ja palveluihin. Olen viettänyt siellä talvia 20 vuotta ja maassa on ilmainen terveydenhoito sekä lääkkeet, se on tasokkaampi kuin Suomessa ja sinne pääsee nopeasti. Jopa sosiaaliturva suhteutettuna hintoihin on parempi kuin Suomessa ja vuokrat edulliset. 10km rannikolta saa kaksion tai kolmion vuokrattua 400-500 eurolla, turistikohde Torreviejassakin ympäri vuoden 600-700, talvella 400-600.
Espanja ajaa oman kansan etua
9
131
Vastaukset
- Anonyymi
Se on juurikin näin. Suomi olisi ollut turvassa liittoutumattomana, oman vahvan armeijan turvin, jolloin kukaan ei olisi ruvennut sotimaan meidän alueella, koska se olisi tullut liian kalliiksi. Nyt olemme Euroopan ja Naton uhrilammas
Täsmälleen noin! Eikä kenelläkään olisi edes ollut sotilaallista intressiä tälle "kulmalle", koska se on rauhallinen ja ongelmaton. Olisimme saaneet nauttia syrjäisyydestä.
Nyt olemme tosiaan uhrilammas ja kahlenukke isojen talutusnuorassa.
NATO-tolloilun todellinen hinta alkaa valjeta. Eikä paranna turvallisuutta.
- Anonyymi
Eu on avannut mamuille portit eurooppaan.
- Anonyymi
Oli vielä 90 luvulla upea maa, asuin siellä vuosia peseta-aikana.
Nyt on tatuoituja vihaisia narkomaaaneja, afrikkalaisia liikaa, röyhkeitä kaupustelijoita, kalliit eurohinnat, kusettajia, raiskaaajia ym. - Anonyymi
Suomen toiminta on sairasta. Rahat kipataan Ukrainaan, Afrikkaan ja loput Trumpin asetuotantoon Natokusetuksen kautta.
Vain suomalainen jää ilman. - Anonyymi
Tytti-tädin pitäisi mennä kovaa ripittämään aateveljeään Espanjan PM:iä. Oman kansan edun ajaminen on ihan väärin!!!
- Anonyymi
> Espanjalla ei ole muita uhkaajia kuin afrikkalaiset siirtolaiset,
> joiden maahan pääsyn se voi halutessaan estä
Espanja on täysin voimaton Afrikan edessä.
Kun Marokon, Mauritanian, Algerian ja Libyan uudelleenvarustautuneet ja päättäväiset joukot alkavat maihinnousulaivastoineen nousta Etelä-Espanjan rannikolle, niin Espanja pienine 2.0% sotilasbudjetteineen ei niitä kykene patoamaan. - Anonyymi
Joo ei höveleitä perseen nuolijoita niin kuin Suomessa. Ilmankos eläkelläiset muuttaa sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107498