Juhannuksen päättyminen näkyy, jo 3 viinakramppaajaa vittarin edustalla!
Viinakramppeja cittarin edustalla
29
267
Vastaukset
- Anonyymi
On melkoinen vatkaaminen ja vispaaminen oikee diskotanssi kilpailu
- Anonyymi
Olin krampata, tärisytti jo vähän, mutta sain pillillä imettyä pari purkkia tuplapukkia lääkeeksi. Olo parani heti! Kyllä alkoholi on hyvä lääke viinakramppeihin ja krapulaan!
- Anonyymi
Veli todistaa väkevästi ☝
- Anonyymi
Virvoittava pircca rauhoittaa ennen tärkeitä ostoksia alcossa 👆
- Anonyymi
Aivan totta. Taskulämmin Pirkka III auttaa ehkäisemään rajuja ranppeja. Ykkösellä alas Cittarin aulassa.
- Anonyymi
Taitava loiventaminen pitää krampit pois.
- Anonyymi
8% loivennus on sopiva jyrkkyys esim. tuplapukki. Ei ala tärisemään saati kramppaamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
8% loivennus on sopiva jyrkkyys esim. tuplapukki. Ei ala tärisemään saati kramppaamaan
Joo ei toimi keskari
- Anonyymi
Mitä Jeesus sanoisi kramppeihin?
- Anonyymi
Nauti vinkkua vatsavaivoihin ja anna pirccaa murhemieliselle ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauti vinkkua vatsavaivoihin ja anna pirccaa murhemieliselle ☝️
Antakaa minulle pirccaa, olen murhemielellä 🙋♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antakaa minulle pirccaa, olen murhemielellä 🙋♂️
Laitetaan tulemaan!
T JÖSSES - Anonyymi
Sanoisi, että mene ihmispolo jätesäkkiin, ettei osat häviä kun täriset ja hajoat vielä lopullisesti.
- Anonyymi
Kramppia pukkaa rajusti.
- Anonyymi
Mitä tapahtui viinakramppaajalle Muskotin edessä?
- Anonyymi
Uudet rampit jo tulossa kai älynny tuon pillitekniikan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muskotin edessä tilanne edeleen päällä, valpas toimittaja paikalla!
https://aijaa.com/Awrs6VBrutaalia!
- Anonyymi
ja jälleen uusi kramppaaja! Valpas toimittaja paikalla.
https://aijaa.com/ZVezZa- Anonyymi
paremmin ramppaa hevosen nugutus aineella linkkuasento paras lukossa Muskotin eessä
- Anonyymi
Jorella ei ramppaa, jore toimii eri tekniikalla.
- Anonyymi
pakko lähtee tiistaitorin jatkoille ramppailee paljaalla Pirkkaa takaritsillä, jos löytys makkaran ja letun jämiä ehkä kuumia perunoita haaleina
- Anonyymi
Oon jo krampissa torilukossa bajamajassapaljaana. ..viinaaaaa
- Anonyymi
Paras ramppikausi nyt alkanut sittarin edessä näkyy jatkuvasti ramppaajia
- Anonyymi
Alkon eessäkin rampataan Bess tulee laittamaan tahtia viskiviikolla raa..raaa ..rammmpam..pamppiii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkon eessäkin rampataan Bess tulee laittamaan tahtia viskiviikolla raa..raaa ..rammmpam..pamppiii
Kaikki ramppaa pessin tahtiin valpas lieksan lehden toimittaja kamera räpsyy pirre kissa liihottaa lavan yli
- Anonyymi
Olen kramPannut paljaalla 🤠
- Anonyymi
Ahnukseni kramppasi, plugi jäi sisään! 😕
- Anonyymi
Ota ciljua niin cuolesi rentoutuu ☝️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852173Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4272061Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771412Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101410- 671303
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071045Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811022Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2561000Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266997- 131908