Useimmat venäläiset tukevat Putlerin hyökkäyssotaa Ukrainassa

Anonyymi-ap

Mutta kun noiden pitäisi itse mennä rintamalle sotimaan, alkaakin maastapako Venäjältä.

Venäläiset ovat lammaskansaa.

10

208

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noillahan oli 2. maailmansodan aikaan politrukit rintamalinjan takana konekiväärin kanssa niittaamassa omia miehiä jos karkasivat.

• Anonyymi

Slaavit ovat orjakansaa. Johtajan omaisuutta.
      Johtajaksi valitaan väkivaltaisin roisto.

• Se ei ole geeneissä, se on kotikasvatuksessa, koulusta opittua ja ympäristön vaikutusta. Sen muuttaminen, että ollaan olkia kohauttelevia nitsevooita yhdessä hetkessä ja liput tanassa uhoavaa totalitaristimassaa seuraavassa, olisi kasvatettava venäläisistä pois. Politiikka kuuluu kaikille, ei vain ns. herroille. Itse asiassa se ei kuulu niille herroille enempää kuin muille.

• Anonyymi

"Useimmat venäläiset tukevat Putlerin hyökkäyssotaa Ukrainassa"

Tai ovat tukevinaan, koska haluavat tulla kerroksista alas mieluummin hissillä kuin ilmateitse.

• Anonyymi

Putinille se kyllä on puolustussota, kun länsi nyt vyöryy Moskovan porteille…

• Anonyymi

Joo ryzzät ovat odottaneet noin 80 vuotta, että länsi hyökkää Moskovan porteille. Sitä odotellessa ryzzät itse ovat hyökänneet ja sotineet vaikka missä.

• Anonyymi

Venäläiset ovat roskaväkeä ja se on tiedetty jos yli sata vuotta. Kaksoiskansalaisuudet pois ja ulos maasta. Asuuko naapurissasi venäläinen? Hommaa sille häätö.

• Anonyymi

alueellani on paljon venäläisiä sekä ukrainalaisia, mukavia kummatkin maalaiset, ukrainalaiset kyllä vähän enemmän hukassa täällä kun ei tunne tapoja viellä niin hyvin venäläiset sen sijaan kun ovat jo pitkään olleet ovat vähemmän ihmeissään täällä. ukraina ja venäjä kumminkin veljes kansa, sääli että jenkit ja eurooppa asetti veljekset taistelemaan keskenään. Muuten hyvin tulevat venäjä-ukrainalaiset toimeen täällä pihan venäläiset lapset opettavat ukrainalais lapsille suomea

• Anonyymi

Pohjoiskorealaiset kaatuvat ryzzien ja venäläisen natzismin puolesta.

• Anonyymi

suomalaiset samanlaista lammaskansaa kun venäjä, usa käskee suomi poika määkyy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      207
      4596
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      186
      2581
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1512
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1210
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      105
      1124
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      125
      1119
    7. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1071
    8. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1052
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      131
      1017
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      989
    Aihe