Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
Moi kuumis.
48
5164
Vastaukset
- Anonyymi
Miehelle?
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Sulla taitaa olla niitä narsistisia piirteitä ku omit näitä palstaäijän imeliä itsekehuja
- Anonyymi
Kuumis.🤣🤣 Mummeli oot.
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Ihania on mummelit ❤️
- Anonyymi
No on ne ainakin nähneet elämää ja osaavat suhtautua asioihin.
- Anonyymi
Kiitoksia sinulle
- Anonyymi
Mut ihan ansaittuja kehuja. Ole hyvä.
- Anonyymi
Lol. Pässi. Sivusta
- Anonyymi
Joo, M nainen. Olet rakas minulle.
- Anonyymi
🥰. Sinäkin mulle M mies.
- Anonyymi
HIIVAPILLU SE ON!
- Anonyymi
Sinä myös minulle, laita viestiä irl
- Anonyymi
ohi.
- Anonyymi
Lempeää päivänjatkoa😌🤍
- Anonyymi
Samoin rakas❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin rakas❤️
En jaksa kirjotella nykyään enää tänne. Anteeksi siitä❤️ samat tarinat toistuu eikä mitään oikein tapahdu, koen tämän palstan oravanpyöränä mistä ei ole poispääsyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin rakas❤️
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Sulla on mukava harrastus.
- Anonyymi
Joo, olen löytänyt muutaman vanhan harrastuksen uudelleen.
- Anonyymi
Tietääkö sun kaivattusi näistä tuntemuksista mitään, vai itekseskö ajattelet vaan.
- Anonyymi
Tietää.
- Anonyymi
oletko nainen ja semmoinen levoton sielu? ja hermot on tiukoilla ja väsyttää ja haluat jonkun lähelle? Onko vain hän tai kuka tahansa?
- Anonyymi
Olen yhden perään.
- Anonyymi
anteeksi kodin kysymään myös, voi olla miehillekin, että miten koette jos joku tuntisi teidän haluja? itsestä tämä tuntuisi hyvin vastenmieliseltä. tuntea jonkin muun seksusslisuutta, tai tarvetta vaikka sekdiib, tupakkaan, viinaan, johonkin ihmisen tai asiaan, esim vaikka rahaan tai bailaamiiseen? tai olisi vaikea, keskittyä tai koko ajan tarve liikkua jne.
- Anonyymi
anteeksi jos kirjoitellaan jo intohimojuttuja, mutta on eri asia tuntea toisen keho, lämpö ja energia lähellä kuin itsessä. sama ajatuksissa, en haluaisi tietää tai tuntea mitä joku ajattelee minäkin hetkenä, ja vaatisin kyllä näiden jälkeen läsnäoloa
- Anonyymi
Hän edelleen ajatuksissa, can’t help it ❤️🔥
- Anonyymi
Mimmonen mimmi?
- Anonyymi
Haluan sua niin...
- Anonyymi
Joo, mäki sua. Oot niin seksikäs ja sun liikkeet kutsuu mua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mäki sua. Oot niin seksikäs ja sun liikkeet kutsuu mua.
Voitaisko jo alkaa edetä? Hirveä ikävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitaisko jo alkaa edetä? Hirveä ikävä.
Kyllä!
- Anonyymi
🔥🔥🔥🔥🔥
- Anonyymi
Kuuhun ja takasinkin
- Anonyymi
Sun kanssa noinhan se menisi. Mulla on ihan käsittämätön ikävä sun viereen. En tiiä uskoisitko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kanssa noinhan se menisi. Mulla on ihan käsittämätön ikävä sun viereen. En tiiä uskoisitko.
Mullakin sun. Pitäisin susta kiinni aina rakas. Oon itkeny sun perään vuosia. Oot mun elämän rakkaus.
- Anonyymi
Mun ja hänen välillä on mieletön vetovoima. En oo varmaan kenenkään toiseen kokenut ikinä samanlaista ❤️
- Anonyymi
Joo, se on mieletöntä kun sen kokee sen tunteen mikä vaan järisyttää kaiken järjestyksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, se on mieletöntä kun sen kokee sen tunteen mikä vaan järisyttää kaiken järjestyksen.
Sen vaan tuntee. Ei sitä voi oikein selittää mitenkään.
- Anonyymi
Milloin saa seksiä?
- Anonyymi
Milloin haluat?
- Anonyymi
Avioliitossa.
- Anonyymi
Sitä mä just pelkään
- Anonyymi
😆🤣😂😅😆
- Anonyymi
Onko ihmiset sokeita?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18988845/esko-eerikaisen-rikostausta-ja-kevyesti-fi - Anonyymi
HOMO SE ON!
- Anonyymi
Mistä voin tietää jos onkin?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2253584Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401713Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991621Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t331540- 921449
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461404Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1611322Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121273Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1241079Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät90995