Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
Moi kuumis.
41
2875
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miehelle?
- AnonyymiUUSI
Joo.
- AnonyymiUUSI
Sulla taitaa olla niitä narsistisia piirteitä ku omit näitä palstaäijän imeliä itsekehuja
- AnonyymiUUSI
Kuumis.🤣🤣 Mummeli oot.
- AnonyymiUUSI
Joo.
- AnonyymiUUSI
Ihania on mummelit ❤️
- AnonyymiUUSI
No on ne ainakin nähneet elämää ja osaavat suhtautua asioihin.
- AnonyymiUUSI
Kiitoksia sinulle
- AnonyymiUUSI
Mut ihan ansaittuja kehuja. Ole hyvä.
- AnonyymiUUSI
Lol. Pässi. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Joo, M nainen. Olet rakas minulle.
- AnonyymiUUSI
🥰. Sinäkin mulle M mies.
- AnonyymiUUSI
ohi.
- AnonyymiUUSI
Lempeää päivänjatkoa😌🤍
- AnonyymiUUSI
Samoin rakas❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoin rakas❤️
En jaksa kirjotella nykyään enää tänne. Anteeksi siitä❤️ samat tarinat toistuu eikä mitään oikein tapahdu, koen tämän palstan oravanpyöränä mistä ei ole poispääsyä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoin rakas❤️
❤️❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Sulla on mukava harrastus.
- AnonyymiUUSI
Joo, olen löytänyt muutaman vanhan harrastuksen uudelleen.
- AnonyymiUUSI
Tietääkö sun kaivattusi näistä tuntemuksista mitään, vai itekseskö ajattelet vaan.
- AnonyymiUUSI
Tietää.
- AnonyymiUUSI
oletko nainen ja semmoinen levoton sielu? ja hermot on tiukoilla ja väsyttää ja haluat jonkun lähelle? Onko vain hän tai kuka tahansa?
- AnonyymiUUSI
Olen yhden perään.
- AnonyymiUUSI
anteeksi kodin kysymään myös, voi olla miehillekin, että miten koette jos joku tuntisi teidän haluja? itsestä tämä tuntuisi hyvin vastenmieliseltä. tuntea jonkin muun seksusslisuutta, tai tarvetta vaikka sekdiib, tupakkaan, viinaan, johonkin ihmisen tai asiaan, esim vaikka rahaan tai bailaamiiseen? tai olisi vaikea, keskittyä tai koko ajan tarve liikkua jne.
- AnonyymiUUSI
anteeksi jos kirjoitellaan jo intohimojuttuja, mutta on eri asia tuntea toisen keho, lämpö ja energia lähellä kuin itsessä. sama ajatuksissa, en haluaisi tietää tai tuntea mitä joku ajattelee minäkin hetkenä, ja vaatisin kyllä näiden jälkeen läsnäoloa
- AnonyymiUUSI
Hän edelleen ajatuksissa, can’t help it ❤️🔥
- AnonyymiUUSI
Mimmonen mimmi?
- AnonyymiUUSI
Haluan sua niin...
- AnonyymiUUSI
Joo, mäki sua. Oot niin seksikäs ja sun liikkeet kutsuu mua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mäki sua. Oot niin seksikäs ja sun liikkeet kutsuu mua.
Voitaisko jo alkaa edetä? Hirveä ikävä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voitaisko jo alkaa edetä? Hirveä ikävä.
Kyllä!
- AnonyymiUUSI
🔥🔥🔥🔥🔥
- AnonyymiUUSI
Kuuhun ja takasinkin
- AnonyymiUUSI
Sun kanssa noinhan se menisi. Mulla on ihan käsittämätön ikävä sun viereen. En tiiä uskoisitko.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sun kanssa noinhan se menisi. Mulla on ihan käsittämätön ikävä sun viereen. En tiiä uskoisitko.
Mullakin sun. Pitäisin susta kiinni aina rakas. Oon itkeny sun perään vuosia. Oot mun elämän rakkaus.
- AnonyymiUUSI
Mun ja hänen välillä on mieletön vetovoima. En oo varmaan kenenkään toiseen kokenut ikinä samanlaista ❤️
- AnonyymiUUSI
Joo, se on mieletöntä kun sen kokee sen tunteen mikä vaan järisyttää kaiken järjestyksen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, se on mieletöntä kun sen kokee sen tunteen mikä vaan järisyttää kaiken järjestyksen.
Sen vaan tuntee. Ei sitä voi oikein selittää mitenkään.
- AnonyymiUUSI
Milloin saa seksiä?
- AnonyymiUUSI
Milloin haluat?
- AnonyymiUUSI
Avioliitossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup437121Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1136042Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233722- 543690
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1183362Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252995Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.412855Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla322471- 492244
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?291952