Totta se on, Liiton TJ Jari "Sexmachine" Vanne myönsi tänään itselleen erittäin harvinaisen 10.danin vyöarvon Länsimaisessa Nyrkkeilyssä. Tämän myötä hän on arvonimeltään "Soke", "Kaiken Opin Alku" ja "Mestarien Mestari".
Alamaiset eli Nyrkkeilyliiton johtokunta vahvistivat nimityksen ja shampanjat poksautettiin auki ravintola Ontuvassa Kulkurissa.
"Tämä on saavutuksena melko harvinainen, vastaa suunnilleen ammattilaisrecordia sata-nolla" Robert Helenius pyöritteli Kulkurin tuulikaapissa. Nimityksen myötä myös Helenius sai pajarinpojan arvon ja kuuden hehtaarin omenatarhan Lemnlandissa.
Jari Vanne myönsi itselleen 10.dan arvon Länsimaisessa Nyrkkeilyssä!
Anonyymi-ap
2
141
Vastaukset
- Anonyymi
Jo oli aikakin! Augustinien sukutilan valloittaminen alkaa olla pian realismia!
Sitä ei saa rahalla, vaan se pitää ostaa daneilla. Kolmella ostajalla on oltava yhteensä kolmekymmentä dania. Montas Baltic Unclella ja von Weltheimilla on? - Anonyymi
Baltic Uncle Augustin ei usko vyöarvoihin vaan tappeluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161