Haluaisin viestejä naisilta jotka kokevat tämän aiheen omakseen. T.m54
Oletko seksittömässä suhteessa. Sama jama t.M54. Haluja olisi ja mielikuvitusta.
17
229
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Juu elän seksittömässä parisuhteessa itseni kanssa, ja kun olen miesoletettu silloinhan olen homoseksuaali!?
-Vaikka en kyllä rakasta itteeni juuri lainkaan, enkärunkkaakkaan. Onko elämäni mennyttä...
Yksi aito mieshenkilö toisi iloa elämääni, mutta missä hän on?
Onko sulla tietoa joku kookas pitkä varttuneempi olisi kiinnostava!
Hyvää Pride viikkoa kaikille -Hki! - AnonyymiUUSI
Käytännössä (seksuaalisesti) elän yksin. Olen todella pahoillani että sinä olet yksin.
Masturboiva mies ei ole automaattisesti homo, ei ettäkö sillä olisi väliä. Kaikki määritelmät rajoittavat ihmisten seksuaaalisuutta
Haluutko parantaa elämääs? - AnonyymiUUSI
Kiitos kommentistasi,- oletko se sinä "viestin "ap"...?
Upeasti ajateltu ilman ennakkoluuloja ym. yleistystä.
Olen jo tavallaan siinä iässä, että elän ns. "loppusuoralla" - paljoa en osaa enää odottaa muutokseen ym., Ja muutos mikä oliskin ei tuo enää mittään sisältöä sellaisenaan - luulen?
Kivat jatkot sulle hakemasi mukaan...- AnonyymiUUSI
Kiitos vastauksesta. En ole varsinaisesti näkiv nuori enää itsekkään.
Seksi kiinnostaa. Ajattelen asiaa enemmän holistisesti, kuin pois sulkevasti. Kiinnostaisiko yksi toisen auttaminen? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. En ole varsinaisesti näkiv nuori enää itsekkään.
Seksi kiinnostaa. Ajattelen asiaa enemmän holistisesti, kuin pois sulkevasti. Kiinnostaisiko yksi toisen auttaminen?Niin, auttaminen seksuaalisesti siis...ajatteletko näin että tyyppiseni henkilö voisi olla jopa vaihtoehto siihen mitä avauksessasi kerrot?
En osaa sanoa, voisiko minusta olla avuksi tässä asiassa?
Mielenkiintoinen ajatus kyllä sellaisenaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, auttaminen seksuaalisesti siis...ajatteletko näin että tyyppiseni henkilö voisi olla jopa vaihtoehto siihen mitä avauksessasi kerrot?
En osaa sanoa, voisiko minusta olla avuksi tässä asiassa?
Mielenkiintoinen ajatus kyllä sellaisenaan.En missään nimessä hakenut mies oletettua seuraa. En ole kuitenkaan pahoillani tästä. Olisi mukavaa tutustua. Vastaa.
- AnonyymiUUSI
Tämä tuli vähän äkkiä, en osannut odottaa mielijohteesta kyhäämääni kommenttiini tämän tyyppistä reagointiasi, päinvastoin jotain jyrkempää!
Mietitään...
Varmaan joku hakemasi "kokemusasiantuntija" kirjoittaa vielä aiheestasi kuitenkin.- AnonyymiUUSI
En haluu painostaa mihinkään. Mä en oo se jäbä. En kuitenkaan en näe miten seksuaalisuus olisi sidottu sukupuoleen.
Vastaa
- AnonyymiUUSI
Hienoa jos ajattelet näin kuten kerrot, käytännössähän seksi tai suhde ylipäätään on normi kanssakäymisissä hyvinkin sukupuolittunut.
Onko tämä aihe sulle entuudestaan tuttua jollain tapaa, tuntemiesi henkilöiden kautta tai muuten? Tai toki näillä foorumeilla kohtaa yhtä ja toista myös.
Missäpäin kirjoittelet?- AnonyymiUUSI
Anteeksi pitkä tauko. Ulkoilin ja akku loppui. Toivottavasti olet vielä paikalla mies oletettu.
Itse olen halukas nauttimaan. Ilman että siihen olisi rajoitteita. Olen nähnyt monimuotoista elämää ympärilläni. Itse olen jumittunut, molemmin puolin tyydyttymättömään suhteeseen.
En halua jättää mitään kokematta, nautinnon saralla.
Elämä on lyhyt.
Toivottavasti olet vielä paikalla. - AnonyymiUUSI
Arkisin olen pääkaupunki alueella. Entä sinä?
- AnonyymiUUSI
Toivon todella että saisin vielä sinuun yhteyden. Vaikutat olevan laajasti ajatteleva ihminen. Toivon että voisimme nauttia toistemme ajatuksista.
- AnonyymiUUSI
Onko sinulla kokemuksia seksistä, jota ei rajoita sukupuoli?
Haluaisin todella kovasti olla yhteydessä sinuun., en osaa sanoa miksi, mutta vaikutat aidolta.
- AnonyymiUUSI
Seksiä vieraan kanssa?
- AnonyymiUUSI
Ainaskin itselle löysin aluksi viestittelyyn varatun rouvan myös itse varattu. Jonkun aikaa nautimme viesteistä sit siirryimme puheluihin, tyydytimme itseämme samalla kun juttelimme kiihottaen toisiamme. Kuukauden jälkeen sovimme tapaamisen mökilleni, tulisempaa tapaamista koskaan kokenut. Siitä alkoi meidän sanoisinko rakkaus suhde. M 55v
- AnonyymiUUSI
Pidätkö naistasi mälliastiana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1659582- 664944
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494732Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234092Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433722Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353643Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383528- 483253
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?443039- 492754