Facebook mukana sotasensuurissa, uskovat olvansa kiusantekiöitä, Israeilikin hyväksi,ykshailee !?

Anonyymi-ap

Suomenhan sotapolitiilla muuttui täysin,Israeili-ja Yhdyvaltain Irani pommituksissa !?
Sotasensuurimme,jo antanut merkkejä vuosia ja kenenkäskystä !?

14

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teillä siellä venäjällä tosiaan on sotasensuuria, onneksi meillä Suomessa ei ole kun ei olla sodassakaan.

• Anonyymi

Minua ei haitta vaikka olisin minkämaalainen tahansa, sinua se tuntuu rasistina,voin kuitenkin sanoa,että petyt pahasti !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua ei haitta vaikka olisin minkämaalainen tahansa, sinua se tuntuu rasistina,voin kuitenkin sanoa,että petyt pahasti !?

Minä EN OLE RASISTI, SINÄ ITSE OLET SITÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua raukkaa, tuskin edes tiedät mikä rasisti on. Se on sellainen joka syrjii ETNISEN alkuperän takia, mutta te venäläiset ette ole etnistä alkuperää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä EN OLE RASISTI, SINÄ ITSE OLET SITÄ!

Hyvä että noin tunnistit,minä vain säälin Suomeakin !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että noin tunnistit,minä vain säälin Suomeakin !?

Siis tunnistin sinut itsesi rasistiksi, no selvähän se on. Olet aina täällä haukkunut Suomea ja suomalaisia!! Siis olet selvä rasisti!

• Anonyymi

No noi että! Onneksi mulla on foliohattu niin muhun ei vaikuta.

• Anonyymi

Suomen mediat kulkee samassa janassa, eikä rehellisyys maata peri,Israeilin maarosvous esimerkkinä !?

• Anonyymi

Suomessa ollaan sentään rehellisiä, toisinkuin teillä venäjällä ja sen huomaa sinustakin että te venäläiset ette osaa muuta kuin valehdella ja lasketella propagandaa!

• Anonyymi

Kaikenlainen "sotasensuuri" on mielenterveysongelmaisten hörhöjuttua. Laittakaa nyt se foliohattu tiukemmalle!

• Anonyymi

Vastaajt halluaa minut korottaa Venläiseksi,minulle sopisi mikämaa, mutta voin vain tuottaa pettymyksen,rasisteillekkin !? Ylekin painii samassa sarjassa !?

• Anonyymi

PAINA NYT KOVAAN VENÄLÄISEEN KALLOOSI ETTEI OLE MITÄÄN RASISMIA!!

• Anonyymi

"Vastaajt halluaa minut korottaa Venläiseksi"
        😁😁😁😁😁😁😁😁😁Miten monta vuotta teiltä venäläisiltä kuluu oman maanne ja sen kansalaisuuden oikeinkirjoituksen opetteluun? Venäjä on tällä hetkellä surkein hylkiövaltio maailmassa. Viimeksi sen todisti Vladidolf Putler toteamalla, että kaikki paikat, jonne venäläinen sotilas astuu, muuttuvat venäläisiksi. Selkeämmin hän ei olisi voinut maansa sotaisuutta ilmentää.

Näin pahaa imperialismia ei ole esiintynytkään Stalinin ja Hitlerin jälkeen.

• Anonyymi

Jos facebook sotainen,niin nyt kunnatkin,rahankin toivossa !?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      83
      3739
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1802
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      107
      1114
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1085
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      865
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      846
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      801
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      61
      780
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      745
    Aihe