Facebook mukana sotasensuurissa, uskovat olvansa kiusantekiöitä, Israeilikin hyväksi,ykshailee !?

Anonyymi-ap

Suomenhan sotapolitiilla muuttui täysin,Israeili-ja Yhdyvaltain Irani pommituksissa !?
Sotasensuurimme,jo antanut merkkejä vuosia ja kenenkäskystä !?

14

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teillä siellä venäjällä tosiaan on sotasensuuria, onneksi meillä Suomessa ei ole kun ei olla sodassakaan.

• Anonyymi

Minua ei haitta vaikka olisin minkämaalainen tahansa, sinua se tuntuu rasistina,voin kuitenkin sanoa,että petyt pahasti !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua ei haitta vaikka olisin minkämaalainen tahansa, sinua se tuntuu rasistina,voin kuitenkin sanoa,että petyt pahasti !?

Minä EN OLE RASISTI, SINÄ ITSE OLET SITÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua raukkaa, tuskin edes tiedät mikä rasisti on. Se on sellainen joka syrjii ETNISEN alkuperän takia, mutta te venäläiset ette ole etnistä alkuperää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä EN OLE RASISTI, SINÄ ITSE OLET SITÄ!

Hyvä että noin tunnistit,minä vain säälin Suomeakin !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että noin tunnistit,minä vain säälin Suomeakin !?

Siis tunnistin sinut itsesi rasistiksi, no selvähän se on. Olet aina täällä haukkunut Suomea ja suomalaisia!! Siis olet selvä rasisti!

• Anonyymi

No noi että! Onneksi mulla on foliohattu niin muhun ei vaikuta.

• Anonyymi

Suomen mediat kulkee samassa janassa, eikä rehellisyys maata peri,Israeilin maarosvous esimerkkinä !?

• Anonyymi

Suomessa ollaan sentään rehellisiä, toisinkuin teillä venäjällä ja sen huomaa sinustakin että te venäläiset ette osaa muuta kuin valehdella ja lasketella propagandaa!

• Anonyymi

Kaikenlainen "sotasensuuri" on mielenterveysongelmaisten hörhöjuttua. Laittakaa nyt se foliohattu tiukemmalle!

• Anonyymi

Vastaajt halluaa minut korottaa Venläiseksi,minulle sopisi mikämaa, mutta voin vain tuottaa pettymyksen,rasisteillekkin !? Ylekin painii samassa sarjassa !?

• Anonyymi

PAINA NYT KOVAAN VENÄLÄISEEN KALLOOSI ETTEI OLE MITÄÄN RASISMIA!!

• Anonyymi

"Vastaajt halluaa minut korottaa Venläiseksi"
        😁😁😁😁😁😁😁😁😁Miten monta vuotta teiltä venäläisiltä kuluu oman maanne ja sen kansalaisuuden oikeinkirjoituksen opetteluun? Venäjä on tällä hetkellä surkein hylkiövaltio maailmassa. Viimeksi sen todisti Vladidolf Putler toteamalla, että kaikki paikat, jonne venäläinen sotilas astuu, muuttuvat venäläisiksi. Selkeämmin hän ei olisi voinut maansa sotaisuutta ilmentää.

Näin pahaa imperialismia ei ole esiintynytkään Stalinin ja Hitlerin jälkeen.

• Anonyymi

Jos facebook sotainen,niin nyt kunnatkin,rahankin toivossa !?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2427
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      58
      1412
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1323
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      939
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      818
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      761
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      616
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe