Missä Piriitta

Anonyymi-ap

Onko Piriitta bännätty Mestarin kanavalta?Harmi jos näin on,sillä hänellä oli muutakin asiaa kun nuo ylenpalttiset kehumiset ja ainaiset huomenien ja hyvän yön toivotukset.

39

541

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kamoon Piritta. Tule Suomi24ään kirjoittelemaan kivoja metsämanista ja tikkumannesta ja ihanasta pirjosta...jne

• Anonyymi

Se on kuollut.

• Anonyymi

Kotona .

• Anonyymi

Mistä arvasit? Kotonahan minä oon.😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tsemppiä Piriitta, olet erityinen❤️🌹

Itsekin sain metsämanilta bannit jo vuosia sitten, enkä ole takaisin Hölmölän kerhoon haikaillut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tsemppiä Piriitta, olet erityinen❤️🌹

Itsekin sain metsämanilta bannit jo vuosia sitten, enkä ole takaisin Hölmölän kerhoon haikaillut.

Mulle tuli bannit kun Mestari mainosti Kotimaista jauhelihaa ja vieressä oli Atrian ja Snelmannin tuotteet.Kysyin ajaako hän kaksilla rattailla kun mainostaa riisto merkkiä vaikka on olevinaan suomalaisen tuottajan asialla.Herkkä hipiäinen ämmä tuntuu olevan.Hamekangasta moiselle hinurille ostettava.

• Anonyymi

Mehtätonttu bannasi hänet,muutaman tantorin kehoituksesta,joka ohjailee voimakkaasti kuka mitäkin saa ilmaista tontun kommenttikentällä.

• Anonyymi

Olisko yksi näistä tantoreista pienestä savolaisesta kaupungista ja melko läheltä Mestaria?On meinaan ollut melkoinen tyrkky koko alku kesän ajan😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko yksi näistä tantoreista pienestä savolaisesta kaupungista ja melko läheltä Mestaria?On meinaan ollut melkoinen tyrkky koko alku kesän ajan😂

Kyllä pitää miehen alas vajota joka munansa tuohon upottaa .Selluliittinen muija .

• Anonyymi

Tuo pirre tyrkyllä tinden kans lihavat gorillat 🦍🤣

• Anonyymi

Tehkää ilmotusta tuosta jotta ite haukkuu seuraajia saadaan bannattua kanava.

• Anonyymi

Timon 2 🦍🦍🤣

• Anonyymi

Tämä aika on todella raadollista, koska suurimmasta osasta meistä on tullut laiskoja vetelyksiä ja meidän pitää saada kaikki tekemättä mitään.

Kukaan ei halua kontata lanttupellolla.
      "Myö halutaan vuan ajjoo kommeella raktorilla kyläkaapan pihhaan ja näättee joltaen"

• Anonyymi

"Olisko yksi näistä tantoreista pienestä savolaisesta kaupungista ja melko läheltä Mestaria?On meinaan ollut melkoinen tyrkky koko alku kesän ajan😂"

Todellinen sätti-irmeli, on ilmoittanut olevansa parisuhteessa metsuri miehensä kanssa mutta liuruaa metsäkoneurakoitsijalle Youtube videoiden kommenteissa ja kesätapahtuma kentillä.

• Anonyymi

Aletaanko lapsiakin kasvattamaan metsämanien ja tindereiden kylvämillä opeilla?
      Elämässä vain vehtaaminen on mukavaa ja hauskaa, mahtaa teitä vituttaa kun vehtaaminen päättyy.

• Anonyymi

Mene kuule etelän ghettoihin katsomaan miten suomi kasvattaa.

• Anonyymi

Ja se vehtaamisen päättyminen merkitsee sitä, että kalastelet siellä järvellä yksin ja olet pelkkää ilmaa.

Jos yleensä jaksat lähteä edes liiterille hakemaan sylillistä puita.

Kun luin Akujelpin näsäviisaita ja ylimielisiä vastauksia vanhalle metsurille niin tuli mieleen, onko jäpälä säpälä itse keksinyt miten moottorisahalla puita kaadetaan.

• Anonyymi

Vanhat on tyhmii tajuu jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhat on tyhmii tajuu jo.

Noi aivan seniilei.

• Anonyymi

T HALUAA P POIS MEHTÄTONTUN ENON MÖKISTÄ .

• Anonyymi

Pirre on tiellä kun me Timon kanssa haluttaisiin muuttaa yhteen .t

• Anonyymi

"Vanhat on tyhmii tajuu jo."

Kerro ikäsi?
      Se on totta, että vanhoissa on tyhmiä niin kuin on nuorissakin.
      Mutta nuorilta puuttuu elämän kokemus ja elämän kokemus puuttuu myös helpon elämän eläneiltä vanhoilta.
      Kun seuraa metsämanin leikkiä, niin melkoisen huoletonta elämää mies on leikkinyt, ikuista joulua, juhannusta, tv-viihdettä, nettiä ja sättiä korven kätköissä.
      Ja mitä Akujelppiin tulee, niin sekin vanhenee, tukka harvenee ja kukaan ei edes muista jeippiä
      Ne vanhat metsurit joille jelppi vi##uilee olivat kerran nuoria.
      En itsekään vanhoja ukkoja metsureina nähnyt.
      Suurin osa metsureista jotka eivät ymmärtäneet lähteä metsätöistä tai siirtyä metsätöissä koneisiin olivat sydän ja keuhkotautisia ukkoja jo alle 50 vuotiaina, eikä heistä ole kenellekään minkään kertojiksi, mullan alla maanneet jo vuosikymmeniä.

• Anonyymi

Kun katsoo metsolan ja jelpin videoita niin en ole nähnyt yhtäkään konstia jossa olisi jotain uutta ja ennen tekemätöntä.
      Kyllä kait vain mielikuvitus on rajana mitä kannosta veistelee, jos on taitoa niin vaikka Irmelin.

No se pitkä kaatovänkäri on laite jota metsässä ei käytetty eikä pihapuiden kaadoissakaan, se jäi kokeilematta.

Mutta ei sen putken käyttö aina jelpilläkään hallinnassa ole, hyvä ettei ole vielä ole päätänsä raudalla telonut.

• Anonyymi

Tinde ❣️ Timo .Pirjo Hannele Timo ollut äreä kun häntä harmittaa kun vuokrasi sinulle tuon talon .Me haluaisimme muuttaa Timon kanssa siihen yhdessä nyt kun olemme yhdessä .

• Anonyymi

Nyt paskoo jauhat.

• Anonyymi

Lukekaas piriitan kanavalta sen videon kommentit mis piriitta kävelee jonkun naisen kans sie on pullosilmästä juttua kun haukkuu ja bannaa seuraajia .

• Anonyymi

Minua ei kuvassa näy.😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua ei kuvassa näy.😄

Ketä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä

En esiinny videolla, vaan oon kameran takana.

• Anonyymi

Metsäman ei ole sankari eikä mestari vaan yksinäinen susi jolla ei ole ainoatakaan läheistä jonka tarvitsisi metsämanin ylimielisyyttä ja moukkamaisuutta hävetä.

Kukaan ei tule metsämanin lapsille sanomaan, että olet samanlainen itsekäs mulkku kuin isäsi.

• Anonyymi

Mulkun edestä unohtui sana kylmä.

• Anonyymi

Kaksinaamainen ihminen ei ole minkään arvoinen.
      Kaksinaamainen ihminen tarkoittaa henkilöä, joka on eri tavoin käyttäytyvä ja suhtautuva ihmisiin kasvotusten ja heidän selkänsä takana. Usein tällaista henkilöä pidetään epärehellisenä ja pettävänä.

• Anonyymi

Harmittaa, että piriitta on saanut bannit metsiksen kanavalta😠 on herkkähipiäinen ukko! Ei paljon mielekkäitä kommentteja enää. Hellu pitää kommenttikenttää pystyssä hassun hauskoine kommentteineen👍😁 josta Tinde saa näppyjä, on niin kateellinen ja mustasukkainen Hellulle, ettei tosikaan🤭 Kun itsensä kommentit ei yllä lähellekkään Hellun tasoa. Ton muijan kommentit on lässyn lässyn mielistelyä, oikea tyrkkyakka! Ja tosikko kaikenlisäksi, olevinaan 'muka' hauska toistamalla metsiksen hokemat videolta😖

• Anonyymi

Metsaman on saanut varmaan nyt ite julkaisukiellon eli muutaman viikon bannit .Siitä teki moni valituksen kun se haukkuu seuraajia vaikka ite ei salli haukkumista. Kuulin kylillä saanut bannit .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Metsaman on saanut varmaan nyt ite julkaisukiellon eli muutaman viikon bannit .Siitä teki moni valituksen kun se haukkuu seuraajia vaikka ite ei salli haukkumista. Kuulin kylillä saanut bannit .

Olis helkutin hyvä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis helkutin hyvä .

Puolen vuoden bannit tekisi sarjatubettajalle pelkästään hyvää.
        Keskittyisi nikimanin valmennukseen.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      177
      11198
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5328
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2565
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2256
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1781
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1675
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1320
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      36
      1265
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1086
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      112
      1014
    Aihe