Niin olen myös miettinyt mitä se vaihtoehto voisi saada aikaan.
Varsinkaan jos et ymmärtäisi niitä asioita, joista en ole sinulle puhunut enkä kertonut, enkä voisi puhua enkä kertoa.
Olethan luonteeltasi utelias ja tiedän, että kun sinulle sanoo "tämä asia on luottamuksellinen ja salassa pidettävä", niin kertoisit sen eteenpäin "tästä ei saisi puhua mutta tiedän ettet kerro kellekään".
Joitain asioita on vaikea pitää sisällään, naiset ovat yleensä niitä jotka helpommin tietoja vuotavat.
:/
Nainen, vaikka kaipaankin sinua fyysisesti lähelleni
22
558
Vastaukset
- Anonyymi
No sanopas muuta 🩷
- Anonyymi
voithan ne kertoa täällä, ei kukaan kerro eteenpäin..
- Anonyymi
Hyvä juttu.
Älä kerro kellekkään, mutta olen Euroopasta Suomeen lähetetty ns. "vakooja" jonka tehtävänä on tarkastaa ja raportoida eri virastojen ja hallinnan alojen toiminnasta Suomessa.
Meidät koulutettiin ulkomailla tarkastajiksi ja lähetettiin takaisin kotimaahan.
Toiminta perustuu EU:n korruptionvastaisen artiklan mukaiseen valvontaan.
Toimintaan kuuluu valvonta ja tarkkailu sekä niistä raportoiminen salattuja kanavia pitkin.
Tehtävämme on ilmoittaa tapahtumista ja vastavakoilusta sekä heidän metodeistaan ja toimintatavoistaan ja käyttämistään kanavista eteenpäin.
Myös naamioiduista tiedustelulaitteista kuten palovaroittimet, valaisimet, tietyt jatkojohdot ym. tiedusteluelektroniikkapiireillä varustetuista laitteista ilmoitetaan eteenpäin ja tehdään kartoitus.
Kuka asensi ja milloin, mitä kautta hankittu ja milloin.
Järjestäytynyt valvontateknologialla varustautuneet toimijat ovat olleet valvonnan alla jo pitkään.
Teemme samalla yhteistyötä kotimaisten tiedusteluosastojen kanssa ilmoittamalla myös heille löydöksistämme ja havaitsemastamme vieraan valtojen agenttien toiminnasta ja toimipaikoista. Esim. kirjaamot ja niiden yhteydessä työskentelevät ovat tästä syystä olleet erityistarkan valvonnan alla.
Valtion virastoissa toimivien "vaikuttajien" sekä digitaalisen tiedonkäsittelyn "vaikuttajien" toiminta on myös ollut erityistarkkailun alla.
Tästä en tietenkään kerro teille täällä etukäteen mitään, että prosessi voitaisiin viedä loppuun asti kaikessa hiljaisuudessa.
:/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä juttu.
Älä kerro kellekkään, mutta olen Euroopasta Suomeen lähetetty ns. "vakooja" jonka tehtävänä on tarkastaa ja raportoida eri virastojen ja hallinnan alojen toiminnasta Suomessa.
Meidät koulutettiin ulkomailla tarkastajiksi ja lähetettiin takaisin kotimaahan.
Toimintaan kuuluu valvonta ja tarkkailu sekä niistä raportoiminen salattuja kanavia pitkin.
Tehtävämme on ilmoittaa tapahtumista ja vastavakoilusta sekä heidän metodeistaan ja toimintatavoistaan ja käyttämistään kanavista eteenpäin.
Myös naamioiduista tiedustelulaitteista kuten palovaroittimet, valaisimet, tietyt jatkojohdot ym. tiedusteluelektroniikkapiireillä varustetuista laitteista ilmoitetaan eteenpäin ja tehdään kartoitus.
Järjestäytynyt valvontateknologialla varustautuneet toimijat ovat olleet valvonnan alla jo pitkään.
Teemme samalla yhteistyötä kotimaisten tiedusteluosastojen kanssa ilmoittamalla myös heille löydöksistämme ja havaitsemastamme vieraan valtojen agenttien toiminnasta ja toimipaikoista. Esim. kirjaamot ja niiden yhteydessä työskentelevät ovat tästä syystä olleet erityistarkan valvonnan alla.
Valtion virastoissa toimivien "vaikuttajien" sekä digitaalisen tiedonkäsittelyn "vaikuttajien" toiminta on myös ollut erityistarkkailun alla.
Tästä en tietenkään kerro teille täällä etukäteen mitään, että prosessi voitaisiin viedä loppuun asti kaikessa hiljaisuudessa.
:/Tästä syystä myös fyysinen läheisyys ei toimi eikä kannata vastatoimien takia.
Se on turvallisuusriski myrkytysten ym. salamurhayrityksien takia ja mahdollisuus perheen kidnappaukseen on estetty.
Kaikki näistä yrityksistä on jo tiedoitettu eteenpäin niiden sattuessa, sekä muutkin "oudot" asiat ja sattumat.
Myös muu vihamielinen/uhkaava tms. toiminta on ilmoitettu eteenpäin tarkastettavaksi.
Näin toimitaan siihen asti, kunnes uhat ovat täysin neutralisoitu ja rangaistukset laitettu täytäntöön.
:/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä juttu.
:/Joku tosta saa nyt kaiken loppumaan.
Kiitos vaan.........
- Anonyymi
Mies olet kyllä niin VIISAS, koska osaat sentään MIETTIÄ.
Minä olen sentään ollut MIESTEN KANSSA JOTKA EIVÄT OLE OSANNEET MIETTIÄ YHTÄÄN MITÄÄN ASIAA.
HE OVAT VAAN HALUNNEET!
Joten pidä tuo pää ja hae Thaimaahan TRANSU PROSTITUUTIOKSI SUOMI BAARIIN TÖIHIN.
Minä haen Ruotsiin HOMO HÅKANIKSI töihin.- Anonyymi
EIKÄ KERROTA KELLEKÄÄN, ETTÄ MIHIN ME LÄHETÄÄN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EIKÄ KERROTA KELLEKÄÄN, ETTÄ MIHIN ME LÄHETÄÄN.
Sinähän voisit tulla käymään niin minä voin SIIVOOTA tuon vaatekaapin niin katotaan onko siellä sopiva HEPENEITÄ joilla voit lähteä sinne THAIMAASEEN TÖIHIN.
Minä voin sentään lähteä vaan FARKUISSA, PAIDASSA JA TENNAREISSA.
En ole ehtinyt vielä viemään VANHOJA ALUSVAATTEITA ROSKIIN joista minä olen sentään luopumassa, koska minä ostin uudet.
Ei noita VANHOJAKAAN OLE KUKAAN MIES NÄHNYT MINUN PÄÄLLÄ.
Minä annoin pois ne RINTALIIVIT jotka minulla oli päällä, kun menin vankilaan.
MINUSTA OLI SENTÄÄN KUNNIANLOUKKAUS, KUN MINUN ALUSVAATTEITA HIPISTELI JOKU JOKA EI VÄLTTÄMÄTTÄ OLLUT ITSE YHTÄ KUNNIALLINEN MITÄ MINÄ.
IHMISET KYLLÄ VAATIAA OSAAVAT VAIKKA HEILLÄ EI OLE EDES TEKOJA JOILLA VOIVAT VAATIA MITÄÄN!
- Anonyymi
Minä en kerro edes omia asioitani enää kenellekkään
- Anonyymi
En hae huomiota tarinoillani muilta niinkuin monet naiset tekee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hae huomiota tarinoillani muilta niinkuin monet naiset tekee
En halua rehellisesti tutustua ihmisiin koska en luota enää ihmisiin.
- Anonyymi
Sun kirjoitukset herättävät mielenkiinnon. Kerrotko, milloin kirjoitit ensimmäisen viestin tätä naista ajatellen? Voin sulkea itseni pelistä pois sen mukaan.
Rehellisyys on tärkeää ja toivon samaa mieheltä. Osaan pitää suuni kiinni tietyistä asioista.- Anonyymi
tuo olisi just hyvin että jos nainen vaan osaisi pitää suunsa kiinni niistä erittäin henkilökohtaisista ja herkistä asiiosta, minkä se toinen just ja just pystyy kertomaan tai tunnustamaan. silloin käy huonosti jos nainen mneee muille kertomaa ne kaikkein salaisimmat asiat.
tavallisista asioista voi kyllä puhua toisille naisille, niinkun että mitenkä pitkä miehellä on "se" ja mitenpäin se tykkää panna sinua ja muuta sellaista....
sivullinen
- Anonyymi
Erään miehen salaisuus on jo kerrottu eteenpäin. Se että hänellä on vain nettiperhe. Sen tietää jo moni.
- Anonyymi
Rakastun aina miehiin jotka tykkää satuttaa mua. Vakuuttavaa.
… .. ..- Anonyymi
no kun valitset aina sen jolla on hihaton paita, aurinkolasit ja kädet nyrkissä.... oma vika..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no kun valitset aina sen jolla on hihaton paita, aurinkolasit ja kädet nyrkissä.... oma vika..
Joo, En tästä noidankehästä pääse koskaan pois. Oon vanki saatana.ja toi olikin toteamus.
- Anonyymi
Näillä kylillä ne miehet niitä juoruämmiä on, päijät-hämeessä.
- Anonyymi
Satakunnassa sama meininki.
- Anonyymi
Höpötystä. Minä en asioita vuoda. Se mikä sanotaan, ettei muille kertoa saa, niin se pitää. Salassapitovelvollisuus on tuttu käsite.
- Anonyymi
Voi luoja
Kato peiliin mies.
Mieti hetki mitä sun yleinen pälätys on
Nettiin jää kaikesta jälki.
Nytkö vasta sä mietit tuota
Minkä pitäisi miettiä jo silloin ku tutustuu uuteen henkilöön.
Sun jorinat syö luottamusta kyllä koko ajan
Niikuin vitsikkyyskin .
En luoltaisi hetkeäkään kyllä
Se on totta se - Anonyymi
Jos oltaisiinkin päästy fyysisesti lähekkäin niin en olis edes halunnut että sä kerrot tuollaisia asioita mulle. Mut ei sillä tai millään muullakaan enää oo väliä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458