Kiinnostaako muita puheutuminen näihin tai näiden katselu, muissa kuin uintitarkoituksessa?
Itse tykkään katsella näitä kaupassa ja toisten päällä. Pukeutuminen niin miesten kuin naisten uikkareihin tuntuu myös upealta.
Monesti tehnyt mielä pölliä kaverin tai tuntemattoman uikkarit esim. uimahallissa ja runkata niihin. Tuntuu myös kiihottavalta ajatella, että joskus löytäisi omat tällein "sotkettuna".
Muita tapoja nauttia on toki swappaus, paini ja hieronta näissä.
Uimahousut ja -puvut
5
403
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni noin 80 kpl erilaisia uikkareita... tullut ostettua matkoilta... saatan pitää myös alusvaatteina...toisinaan runkkaan uikkarit jalassa ja yleensä pidän esaria takana kun on uikkarit jalassa
- Anonyymi
Kiihottaa todellakin. Uimapukujen kiiltävä materiaali on se juttu ainakin itselläni.
Ostin kirppikseltä naisten bikinit, ylä- ja alaosan. Olen useasti pukenut ne ylleni ja runkannut samalla. Olisi ihan olla toisen miehen kanssa niin et molemmilla naisten uimapuku ja sängyssä lähekkäin hyvältäis toisiamme, k*lut kovina. - Anonyymi
Anopin uimapukua olen usein katsellut, haistellut, maistellut ja runkannut isot lastit haaraosaan.
- Anonyymi
Tiukat speedot isomunaisella papalla saa kalun kovenemaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617530Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1161473Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691419- 1311163
- 77863
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52755