Kiinnostaako muita puheutuminen näihin tai näiden katselu, muissa kuin uintitarkoituksessa?
Itse tykkään katsella näitä kaupassa ja toisten päällä. Pukeutuminen niin miesten kuin naisten uikkareihin tuntuu myös upealta.
Monesti tehnyt mielä pölliä kaverin tai tuntemattoman uikkarit esim. uimahallissa ja runkata niihin. Tuntuu myös kiihottavalta ajatella, että joskus löytäisi omat tällein "sotkettuna".
Muita tapoja nauttia on toki swappaus, paini ja hieronta näissä.
Uimahousut ja -puvut
4
339
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni noin 80 kpl erilaisia uikkareita... tullut ostettua matkoilta... saatan pitää myös alusvaatteina...toisinaan runkkaan uikkarit jalassa ja yleensä pidän esaria takana kun on uikkarit jalassa
- Anonyymi
Kiihottaa todellakin. Uimapukujen kiiltävä materiaali on se juttu ainakin itselläni.
Ostin kirppikseltä naisten bikinit, ylä- ja alaosan. Olen useasti pukenut ne ylleni ja runkannut samalla. Olisi ihan olla toisen miehen kanssa niin et molemmilla naisten uimapuku ja sängyssä lähekkäin hyvältäis toisiamme, k*lut kovina. - Anonyymi
Anopin uimapukua olen usein katsellut, haistellut, maistellut ja runkannut isot lastit haaraosaan.
- Anonyymi
Tiukat speedot isomunaisella papalla saa kalun kovenemaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054174Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572378Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?771638Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61103- 66844
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118813- 21813
- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50769- 62768