Kiinnostaako muita puheutuminen näihin tai näiden katselu, muissa kuin uintitarkoituksessa?
Itse tykkään katsella näitä kaupassa ja toisten päällä. Pukeutuminen niin miesten kuin naisten uikkareihin tuntuu myös upealta.
Monesti tehnyt mielä pölliä kaverin tai tuntemattoman uikkarit esim. uimahallissa ja runkata niihin. Tuntuu myös kiihottavalta ajatella, että joskus löytäisi omat tällein "sotkettuna".
Muita tapoja nauttia on toki swappaus, paini ja hieronta näissä.
Uimahousut ja -puvut
4
278
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni noin 80 kpl erilaisia uikkareita... tullut ostettua matkoilta... saatan pitää myös alusvaatteina...toisinaan runkkaan uikkarit jalassa ja yleensä pidän esaria takana kun on uikkarit jalassa
- Anonyymi
Kiihottaa todellakin. Uimapukujen kiiltävä materiaali on se juttu ainakin itselläni.
Ostin kirppikseltä naisten bikinit, ylä- ja alaosan. Olen useasti pukenut ne ylleni ja runkannut samalla. Olisi ihan olla toisen miehen kanssa niin et molemmilla naisten uimapuku ja sängyssä lähekkäin hyvältäis toisiamme, k*lut kovina. - Anonyymi
Anopin uimapukua olen usein katsellut, haistellut, maistellut ja runkannut isot lastit haaraosaan.
- Anonyymi
Tiukat speedot isomunaisella papalla saa kalun kovenemaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432847Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423572613Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562375- 352214
- 251743
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251649- 481536
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391405Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661389