Uimahousut ja -puvut

Anonyymi-ap

Kiinnostaako muita puheutuminen näihin tai näiden katselu, muissa kuin uintitarkoituksessa?

Itse tykkään katsella näitä kaupassa ja toisten päällä. Pukeutuminen niin miesten kuin naisten uikkareihin tuntuu myös upealta.

Monesti tehnyt mielä pölliä kaverin tai tuntemattoman uikkarit esim. uimahallissa ja runkata niihin. Tuntuu myös kiihottavalta ajatella, että joskus löytäisi omat tällein "sotkettuna".

Muita tapoja nauttia on toki swappaus, paini ja hieronta näissä.

8

594

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itselläni noin 80 kpl erilaisia uikkareita... tullut ostettua matkoilta... saatan pitää myös alusvaatteina...toisinaan runkkaan uikkarit jalassa ja yleensä pidän esaria takana kun on uikkarit jalassa

• Anonyymi00014

Katos sirkus firiikki olet siis alkanut yö päivystäjäksi täällä. Mitäs olet pipipää pelle.

• Anonyymi

Kiihottaa todellakin. Uimapukujen kiiltävä materiaali on se juttu ainakin itselläni.
      Ostin kirppikseltä naisten bikinit, ylä- ja alaosan. Olen useasti pukenut ne ylleni ja runkannut samalla. Olisi ihan olla toisen miehen kanssa niin et molemmilla naisten uimapuku ja sängyssä lähekkäin hyvältäis toisiamme, k*lut kovina.

• Anonyymi

Anopin uimapukua olen usein katsellut, haistellut, maistellut ja runkannut isot lastit haaraosaan.

• Anonyymi00015

Hyh hyi tuo porsas se on täällä yöt ja päivät. Osaa peräti yhden oikean sanankin kirjoittaa. Kyllä kait porsaalle riittää kun osaa kirjoittta sen mikä on.

• Anonyymi

Tiukat speedot isomunaisella papalla saa kalun kovenemaan

• Anonyymi00009

Aikoinaan kaverilla tuli sen muijan ja tyttären uimapukuja nuuhkittua ja joskus mällitkin niihin vetäsin kun ne oli menossa pesuun.
        Parastahan se oli kun jostain aina vei pikkareita ja vieläpä palautti joskus,ei niiden katoamisesta koskaan kukaan kyselly ikä ihmetelty jos takasinkin oli tulleet.
        Ei kai kukaan ilennykkää sellasta kysellä julkisesti

• Anonyymi00016

Buaahaa spede ja taas yö vuorossa buaahaa. Otahabn bentsosi pelle. Klo 02:47

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      194
      1855
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      977
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      127
      902
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      210
      704
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      656
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      60
      655
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      624
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe